Jij bent echt vreemd soms.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je zou wel eens willen proeven, ja toch?
Nou, vind die holtkamp croquet toch wel heel erg lekker. Alhoewel van die ganzenleverkroketjes daar in dat tentje op het museumplein ook wel erg lekker waren. Maar toch niet zo lekker als die holtkampmeuk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Kon het niet op tegen een McKroket? Wat zijn eigenlijk de lekkerste kroketten van Nederland? Of doe eigenlijk maar Europa.
Ja. Ik ga een brief sturen naar de graveur van de Engelse koningin. Dan ben ik bijna net zo'n baas als WT.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Incl nametags en bestek met mn naam erop
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb eens garnalen kroketjes gemaakt, best lekker.
Ze waren dik, vies, zwaar, als een duitse vijfhonderdponder op rotterdam, gewoon niet lekker.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo?
Een collega van vroeger maakte echt onmogelijke lekkere kroketten, dan nam hij vrijdag 's middags vrij en dan stond het bij hem voor de deur bom vol met auto's vrijdag avond. Had hij ff de hele middag kroketten staan draaien.
(meestal moesten we de auto's ook laten staan, iets teveel gezopen)
ZE GAAN IN DRACHTEN WONEN BIJ ZANGER RINUS!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat programma op 1 zo schattig.
Alleen wel lullig dat zijn ouders tegen seks voor het huwelijk zijn, wat een cockblock.
Leuk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ZE GAAN IN DRACHTEN WONEN BIJ ZANGER RINUS!!
Bijna he. We halen het natuurlijk nooitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik ga een brief sturen naar de graveur van de Engelse koningin. Dan ben ik bijna net zo'n baas als WT.
[..]
Prachtig jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk.
Ik vond het wel leuk de teleurstelling op haar gezicht toen hij zei dat hij in de kamer daarnaast sliep.
Mijn water.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
Het is beetje alsof ik naar Faye en Naat kijk maar dan op TV.
Moet je op je cv zetten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijna he. We halen het natuurlijk nooit![]()
Maar ik ben stiekem wel supertrots dat ik van WT heb gewonnen met Triviant
WHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
Het is beetje alsof ik naar Faye en Naat kijk maar dan op TV.
Deze knul komt wat consistenter over.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA
Dan is het wachten op de BBQ waar hij trots verteld dat er gezondigd is
Dat wel jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze knul komt wat consistenter over.
Waar haal jij die dan? Kan je die op de Vijzelgracht zelf gaan halen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, vind die holtkamp croquet toch wel heel erg lekker. Alhoewel van die ganzenleverkroketjes daar in dat tentje op het museumplein ook wel erg lekker waren. Maar toch niet zo lekker als die holtkampmeuk.
Ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Waar haal jij die dan? Kan je die op de Vijzelgracht zelf gaan halen?
Dan mag je mee dinsdag a.s.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
Naja, misschien weigeren ze jou, maar in principe kan het.
Dinsdag ben ik in serviequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dan mag je mee dinsdag a.s.
Ben dan in Amsterdam, dan wil ik godverdomme ook wel een Holtkamp croquet eten (in de buurt van het Leidseplein).
Ergensquote:
Wat ga je doen in Amsterdam?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dan mag je mee dinsdag a.s.
Ben dan in Amsterdam, dan wil ik godverdomme ook wel een Holtkamp croquet eten (in de buurt van het Leidseplein).
De trein nemen naar Rotterdam natuurlijk!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Amsterdam?
Zijn er echt mensen die dat willen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De trein nemen naar Rotterdam natuurlijk!
Naar Of Monsters And Men in de Melkweg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Amsterdam?
Ik wel, wantquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dat willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |