Hoe hoog zat je tegen het plafond?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok toen jij zei dat je precies even oud bent als ik
Op beiden is het antwoord neequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat er maar twee mensen komen of dat er twee mensen komen aan wie je een hekel hebt?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe hoog zat je tegen het plafond?![]()
Ik ben trouwens ouder! Al is het slechts 2 uur
Dat is ook wel grappig jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, het is heel soms irritant. Ik denk wel dat ik wat meer moeite moet doen met vrouwelijke leeftijdsgenoten
[..]
Hm, ik heb geen dure auto's gereden maar ik leek wel 12 toen ik mijn eerste auto had.
Laat je rijbewijsfoto eens zienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, het is heel soms irritant. Ik denk wel dat ik wat meer moeite moet doen met vrouwelijke leeftijdsgenoten
[..]
Hm, ik heb geen dure auto's gereden maar ik leek wel 12 toen ik mijn eerste auto had.
Mooi. Maar wat is er dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op beiden is het antwoord nee
Ik moest mijn eerste vodje inleveren voor een pasjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat je rijbewijsfoto eens zien
Ik denk dat hij net een nieuwe heeft, aangezien ik over een half jaar ook al een nieuwe moet en ik gok dat hij zijn rijbewijs langer heeft dan ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat je rijbewijsfoto eens zien
Daar ging ik het niet meer over hebben hierquote:
Ook een paar keer een wasje meegedraaid?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest mijn eerste vodje inleveren voor een pasje(ja, zo lang heb ik 'm al
)
Nee, dat niet. Wel altijd tegen mijn kontje aangehadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ook een paar keer een wasje meegedraaid?
Was de inkt bij jou ook doorgelopen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Wel altijd tegen mijn kontje aangehad.
Je hebt die foto vast nog wel ergensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest mijn eerste vodje inleveren voor een pasje(ja, zo lang heb ik 'm al
)
Mjah op zich wel ja maar toch. Moeilijk allemaalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef Myraela het volgende:
Huppel, als zij degene is die een probleem heeft, moet jij je daar niet door tegen laten houden. Het is al erg genoeg jouw probleem geworden, ze neemt je al genoeg af. Hier zou ik voor jezelf kiezen.
Mooiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik ben niet van plan om weg te blijven omdat zij een probleem heeft. Geen idee wat hun doen natuurlijk.
Geen idee, is ook alweer 3.5 jaar terugquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was de inkt bij jou ook doorgelopen?bij mij kan je de datum bijna niet meer lezen.
Nah, die foto heb ik denk ik niet meer. Ik heb nog wel andere foute foto's maar die ga ik niet plaatsenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Je hebt die foto vast nog wel ergens
Ghehe maar de kans is dus heel groot dat ik je binnenkort weer zie jaquote:
Wij gaan samen gezellig ergens foute muziek meeblèren! En dan natuurlijk nog zo'n Moksi in je gezicht stoppen en alles.quote:
Jij gaat 13 oktober ook naar FL!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wij gaan samen gezellig ergens foute muziek meeblèren! En dan natuurlijk nog zo'n Moksi in je gezicht stoppen en alles.
Wat is FL?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat 13 oktober ook naar FL!!
dit is geen vraag!!
Dealquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe maar de kans is dus heel groot dat ik je binnenkort weer zie ja![]()
als je me mist mag je ook wel gewoon een keer langs komen hoor, gaan we stappen in dit gehucht![]()
Mag Intronic dan ook mee?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wij gaan samen gezellig ergens foute muziek meeblèren! En dan natuurlijk nog zo'n Moksi in je gezicht stoppen en alles.
Ik heb een baan voor je.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dealmaar dat moet nog wel even wachten tot ik een nieuwe baan heb
weet niet zeker wat eerder komt, de meet of de baan hehe
FL-freak. Meet. ONZ. Jij moet want ik jarig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |