Hoe hoog zat je tegen het plafond?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok toen jij zei dat je precies even oud bent als ik
Op beiden is het antwoord neequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat er maar twee mensen komen of dat er twee mensen komen aan wie je een hekel hebt?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe hoog zat je tegen het plafond?![]()
Ik ben trouwens ouder! Al is het slechts 2 uur
Dat is ook wel grappig jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, het is heel soms irritant. Ik denk wel dat ik wat meer moeite moet doen met vrouwelijke leeftijdsgenoten
[..]
Hm, ik heb geen dure auto's gereden maar ik leek wel 12 toen ik mijn eerste auto had.
Laat je rijbewijsfoto eens zienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, het is heel soms irritant. Ik denk wel dat ik wat meer moeite moet doen met vrouwelijke leeftijdsgenoten
[..]
Hm, ik heb geen dure auto's gereden maar ik leek wel 12 toen ik mijn eerste auto had.
Mooi. Maar wat is er dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op beiden is het antwoord nee
Ik moest mijn eerste vodje inleveren voor een pasjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat je rijbewijsfoto eens zien
Ik denk dat hij net een nieuwe heeft, aangezien ik over een half jaar ook al een nieuwe moet en ik gok dat hij zijn rijbewijs langer heeft dan ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat je rijbewijsfoto eens zien
Daar ging ik het niet meer over hebben hierquote:
Ook een paar keer een wasje meegedraaid?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest mijn eerste vodje inleveren voor een pasje(ja, zo lang heb ik 'm al
)
Nee, dat niet. Wel altijd tegen mijn kontje aangehadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ook een paar keer een wasje meegedraaid?
Was de inkt bij jou ook doorgelopen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Wel altijd tegen mijn kontje aangehad.
Je hebt die foto vast nog wel ergensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest mijn eerste vodje inleveren voor een pasje(ja, zo lang heb ik 'm al
)
Mjah op zich wel ja maar toch. Moeilijk allemaalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef Myraela het volgende:
Huppel, als zij degene is die een probleem heeft, moet jij je daar niet door tegen laten houden. Het is al erg genoeg jouw probleem geworden, ze neemt je al genoeg af. Hier zou ik voor jezelf kiezen.
Mooiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik ben niet van plan om weg te blijven omdat zij een probleem heeft. Geen idee wat hun doen natuurlijk.
Geen idee, is ook alweer 3.5 jaar terugquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was de inkt bij jou ook doorgelopen?bij mij kan je de datum bijna niet meer lezen.
Nah, die foto heb ik denk ik niet meer. Ik heb nog wel andere foute foto's maar die ga ik niet plaatsenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Je hebt die foto vast nog wel ergens
Ghehe maar de kans is dus heel groot dat ik je binnenkort weer zie jaquote:
Wij gaan samen gezellig ergens foute muziek meeblèren! En dan natuurlijk nog zo'n Moksi in je gezicht stoppen en alles.quote:
Jij gaat 13 oktober ook naar FL!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wij gaan samen gezellig ergens foute muziek meeblèren! En dan natuurlijk nog zo'n Moksi in je gezicht stoppen en alles.
Wat is FL?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat 13 oktober ook naar FL!!
dit is geen vraag!!
Dealquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe maar de kans is dus heel groot dat ik je binnenkort weer zie ja![]()
als je me mist mag je ook wel gewoon een keer langs komen hoor, gaan we stappen in dit gehucht![]()
Mag Intronic dan ook mee?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wij gaan samen gezellig ergens foute muziek meeblèren! En dan natuurlijk nog zo'n Moksi in je gezicht stoppen en alles.
Ik heb een baan voor je.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dealmaar dat moet nog wel even wachten tot ik een nieuwe baan heb
weet niet zeker wat eerder komt, de meet of de baan hehe
FL-freak. Meet. ONZ. Jij moet want ik jarig!quote:
Liefst wel, ik denk dat jij te wild wordt van me en hij kan je wel beteugelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mag Intronic dan ook mee?
Het is wel in pseudolimbabwe!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FL-freak. Meet. ONZ. Jij moet want ik jarig!
Jarig tijdens een ONZ meet, is toch wel ironischquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FL-freak. Meet. ONZ. Jij moet want ik jarig!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Liefst wel, ik denk dat jij te wild wordt van me en hij kan je wel beteugelen.
Mijn vorige 2 verjaardagen waren zo dramatisch dat ik nu eens iets anders wilquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jarig tijdens een ONZ meet, is toch wel ironisch
Moet ik je ophalen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is wel in pseudolimbabwe!
Denk twee en een half rug, maar wel met de wervels eruitstekend.quote:
Groot gelijk joh. Mijn vriendinnetje wil d'r verjaardag niet eens vierenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vorige 2 verjaardagen waren zo dramatisch dat ik nu eens iets anders wil
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denk twee en een half rug, maar wel met de wervels eruitstekend.
Ja doe maar, gaan we rondje afsluitdijk doen en door plassen rijden naast voetgangers.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denk twee en een half rug, maar wel met de wervels eruitstekend.
Ja joh en dat opzitten en pootjes geven voor familie die je de rest van het jaar niet ziet vind ik ook niks.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Groot gelijk joh. Mijn vriendinnetje wil d'r verjaardag niet eens vieren(is t zelfde weekend trouwens).
We doen dan een rondje Nederland? Ik vind het goed hoor maar dan gooi jij mn tank vol!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja doe maar, gaan we rondje afsluitdijk doen en door plassen rijden naast voetgangers.
Nee, grappig welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Oei, is de beeldspraak zo slecht?
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja joh en dat opzitten en pootjes geven voor familie die je de rest van het jaar niet ziet vind ik ook niks.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Standaard gespreksonderwerpen:
Luiers
Werk
Huizenjacht
Auto's
![]()
![]()
![]()
En natuurlijk niet te vergeten de laatste mode bespreken van de golfbroek.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Standaard gespreksonderwerpen:
Luiers
Werk
Huizenjacht
Auto's
![]()
![]()
![]()
Mijn zusje dan; ik dacht dat je zo weer een ander meisje zou hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goh je bent nu alweer 2 jaar vrijgezel, wordt het niet eens tijd voor een relatie?
Zeggen mensen dit serieus ja?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goh je bent nu alweer 2 jaar vrijgezel, wordt het niet eens tijd voor een relatie?
Nah, mijn familie is nog redelijk simpelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En natuurlijk niet te vergeten de laatste mode bespreken van de golfbroek.
Dat gebeurt alleen bij jouw familie denk ik schatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En natuurlijk niet te vergeten de laatste mode bespreken van de golfbroek.
Zelfs voor vrienden niet eensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja joh en dat opzitten en pootjes geven voor familie die je de rest van het jaar niet ziet vind ik ook niks.
Maar zal ik eens mijn voelhoorns met glazen ampullen uitzetten onniedan? Beetje uitvoerend secretaresse zeg maar.quote:
Of deze; we gaan voor jou iemand zoekenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zeggen mensen dit serieus ja?
Je hebt geen idee hoeveel je ernaast zit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen bij jouw familie denk ik schat
Wat te denken van de kleinkinderen... (als je een relatie hebt)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou bespreken ze het zilveren bestekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel je ernaast zit.
Die wonen allemaal buiten dit dorp.quote:
Nee hoor, dat ligt er gewoon, lijkt me geen bespreking te behoeven.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij jou bespreken ze het zilveren bestek
En de nametags!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij jou bespreken ze het zilveren bestek
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ligt er gewoon, lijkt me geen bespreking te behoeven.
Dat dusquote:
oke, dat herken ik niet. Sowieso bij mn meisje wonen de meesten in de buurtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wonen allemaal buiten dit dorp.
Dus wat krijg je dan, mensen die de hele avond aan de cola zitten en de hele tijd op de klok kijken want thuis kunnen ze wel bier drinken. Mensen die aan de alcohol zitten en de hele tijd op de klok kijken want ze moeten die laatste trein die rond middernacht gaat wel halen en een hups die zwaar geïrriteerd is omdat het een verplichte voorstelling is.
Ik ben wel aan het nadenken over het bestek voor gasten, gewoon Haags Lofje doen (dan wijkt het voldoende af van mijn eigen) of iets anders? HL is wel zo standaardquote:
Daar heb ik al voor gezorgd hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat te denken van de kleinkinderen... (als je een relatie hebt)
Wij vieren dat overdagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wonen allemaal buiten dit dorp.
Dus wat krijg je dan, mensen die de hele avond aan de cola zitten en de hele tijd op de klok kijken want thuis kunnen ze wel bier drinken. Mensen die aan de alcohol zitten en de hele tijd op de klok kijken want ze moeten die laatste trein die rond middernacht gaat wel halen en een hups die zwaar geïrriteerd is omdat het een verplichte voorstelling is.
Ze wonen ook wel in de buurt hoor. Alleen dan 2 dorpen verderopquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, dat herken ik niet. Sowieso bij mn meisje wonen de meesten in de buurt
achja, zulke mensen nodig ik niet uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik al voor gezorgd he![]()
Maar ook de roddels van die vrouw bij oma in de aanleunwoningenblokkendoos die misschien toch wel haar man bedriegt of van de hulp van de vriendin van de kapster van de kassamiep waar tante altijd komt, schijnt dat die ook niet helemaal zuiver bezig is
Overdag een verjaardag vieren? Dat doe je alleen met kinderen tot 10 jaar!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij vieren dat overdag, voor het eten weer thuis
Vertel mij wat :/. En aangezien ik altijd rij kan ik ook niks zuipenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Overdag een verjaardag vieren? Dat doe je alleen met kinderen tot 10 jaar!
Mn ex-schoonmoeder was beledigd omdat ik tegen haar zei dat ik mn verjaardag niet vierde voor familie en dat ze dus niet hoefde langs te komen en dat ik ook niks wilde hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achja, zulke mensen nodig ik niet uitik vier t ook nooit voor mijn familie eigenlijk.
Halloquote:
Ik vind kringverjaardagen met familieleden van anderen zijn wel zeer amusant. Vooral met de blokjes jonge kaas en leverworst met nederlandse vlaggetjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achja, zulke mensen nodig ik niet uitik vier t ook nooit voor mijn familie eigenlijk.
Dat wilde ik ook doen eigenlijk maar 2 jaar terug liep mn verjaardag uit op een verbroken relatie en vorig jaar was nog veel erger.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
Ik vier mijn verjaardag gewoon niet meer, zie het er nut niet van in.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar zal ik eens mijn voelhoorns met glazen ampullen uitzetten onniedan? Beetje uitvoerend secretaresse zeg maar.
Mijn familie hoort misschien achteraf dat ik toch een feestje gaf voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex-schoonmoeder was beledigd omdat ik tegen haar zei dat ik mn verjaardag niet vierde voor familie en dat ze dus niet hoefde langs te komen en dat ik ook niks wilde hebben.
Kwam ze heel opstandig toch langs met mn verjaardag om vervolgens nog wekenlang te bitchen over hoe dronken ik was en hoe onwelkom ze zich voelde omdat ik druk in gesprek was met vrienden en haar eigenlijk negeerde
In Drenthe doen ze dus geen leverworst hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind kringverjaardagen met familieleden van anderen zijn wel zeer amusant. Vooral met de blokjes jonge kaas en leverworst met nederlandse vlaggetjes
Uiteraard, dat is geniaal en dan een klein beetje een provocerende mening hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind kringverjaardagen met familieleden van anderen zijn wel zeer amusant. Vooral met de blokjes jonge kaas en leverworst met nederlandse vlaggetjes
Ja daar hebben ze van die drentse worst daar heb ik nog lekkere groentensoep van gegeten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Drenthe doen ze dus geen leverworst he
Ik heb 1 vriend en geen relatie. Ik ben risicovrij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen eigenlijk maar 2 jaar terug liep mn verjaardag uit op een verbroken relatie en vorig jaar was nog veel erger.
Nu wil ik weer eens lachen op mn verjaardag, met FOK!kers lukt dat wel
Leuk ja. Vooral omdat je niemand kent dus ze hebben nog een verhaal te vertellen en andersom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is geniaal en dan een klein beetje een provocerende mening hebben
Mjah ranzig spul dus!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze van die drentse worst daar heb ik nog lekkere groentensoep van gegeten.
Wat vind jij dan van Vocking worst?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Drenthe doen ze dus geen leverworst he
Ok geregeld. Is dat in het weekend of moet ik weer vrij nemen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ranzig spul dus!!
Tevens: Nachtbagger meet oktober (13/14 oktober)
Ik vind de naam zeer verdacht!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van Vocking worst?
dat is wel leuk inderdaad en dan net die ene irritante oom, die niemand mag een beetje sjacherijning maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leuk ja. Vooral omdat je niemand kent dus ze hebben nog een verhaal te vertellen en andersom.
Is van zaterdag op zondag!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok geregeld. Is dat in het weekend of moet ik weer vrij nemen?
Ik hoor het al, ik moet wakker worden met vodka.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is van zaterdag op zondag!!
Maar dan pik ik je wel al heel vroeg op he op zaterdag voor ons rondje Nederland!!
En zo zorg je ervoor dat je niet voor de volgende hel wordt uitgenodigdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is wel leuk inderdaad en dan net die ene irritante oom, die niemand mag een beetje sjacherijning maken.
Neem ik mee voor je!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik moet wakker worden met vodka.
Gaan we picknickenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neem ik mee voor je!!
Ipv een bvo een vvo!
Dat heb ik bij mijn eigen familie al voor elkaarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zo zorg je ervoor dat je niet voor de volgende hel wordt uitgenodigd
In elke provincie een keerquote:
Arm loefje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb 1 vriend en geen relatie. Ik ben risicovrij.
Te erg dit he!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arm loefje.
Wat vind je van de loting? Ik kan wel janken.
Wat een schijt loting.
Met mij hoef je geen medelijden te hebben, ik ben zeer tevreden met mijn leven.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arm loefje.
Wat vind je van de loting? Ik kan wel janken.
Wat een schijt loting.
Gvd bestaat dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Schaf jij een kroketschep aan, dan kunnen we frituren!
[ afbeelding ]
En weer de meest lelijke clubs die er zijn. Gewoon lekker voor de Europa League gaan dit jaar. Kunnen we tenminste wat leuke potjes spelen tegen leuke ploegjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te erg dit he!!
We zitten elke keer in zo'n doodspoel bij de CL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |