Ik vind Bones de topper! Ik had begrepen dat Ben Howard alweer was uitverkocht...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Tof! Hij treedt in december op in Amsterdam hè? Ik vind die nieuwe hit wel minder hoor, ik blijf toch wel bij Old Pine, Only Love en The Wolves hangen.
En bij jou natuurlijk, wanneer Mondo '77 en Westside weer op staan.
Nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben ik de enige die steeds helemaal krom ligt om WT zn beschrijvingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja, jullie zijn een raar stel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt het tegen Watertornado hè? Ik denk het dus niet
Onwaar, zie post boven jouquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn een raar stel.![]()
OW ik had niet door dat ik de lapo hadquote:
Dat idee heb ik bij mannen met een babyface, dat vrouwen daar niet op vallenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig vallen niet alle mannen op skinny. Dan zou ik m'n leven lang alleen blijven.
Hij doelt op WT zelf natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Onwaar, zie post boven jou
Mijn vriendje heeft een babyfacequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
OW ik had niet door dat ik de lapo had
[..]
Dat idee heb ik bij mannen met een babyface, dat vrouwen daar niet op vallen(voor de duidelijkheid, ik heb een babyface
)
Ik moest me een tijdje terug nog legitimerenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft een babyface
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest me een tijdje terug nog legitimeren, ik ben 32!
Mijn zusje van 3.5 jaar jonger mocht zo doorlopen![]()
Dat is soms echt vet irritantquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Een vriend van mij is 31 en moest zich laast legitimeren toen hij een spel wilde kopen
Nou ik weet wel wat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorryyyykan ik het nog goedmaken, ook als ik niet op het antwoord kom?
Hahaha naja beter dan dat je er uitziet alsof je al 50 bent toch.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is soms echt vet irritant. Ik rij al 10 jaar en had in het begin serieus het idee dat ze me aan de kant zouden halen om te zien of het wel allemaal legaal was
/nooit gebeurd
Watdan watdanquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef PeuRac het volgende:
In de states moet je je legitimeren als je onder de 35 lijkt. De 1e keer is dat grappig, daarna wordt het irritant.
Noh, das wel heel idioot!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Een vriend van mij is 31 en moest zich laast legitimeren toen hij een spel wilde kopen
Die kans is aanwezig. Ik had jullie allemaal al uitgenodigd voor mijn verjaardag die dan is maar jullie gaan naar die meet. Toen dacht ik oh das ook wel leuk maar vervolgens zag ik dat er 2 mensen komen en dus twijfel ik nu weer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]huppeltje. Wat zag ik? Zie ik je de 13e weer?
Is mij wel eens overkomen, werkte bij een Jaguar/exclusieve occasion handel, dus reed regelmatig in dure auto's. Alleen was ik toen net 20.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is soms echt vet irritant. Ik rij al 10 jaar en had in het begin serieus het idee dat ze me aan de kant zouden halen om te zien of het wel allemaal legaal was
/nooit gebeurd
Nopequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat er maar twee mensen komen of dat er twee mensen komen aan wie je een hekel hebtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig. Ik had jullie allemaal al uitgenodigd voor mijn verjaardag die dan is maar jullie gaan naar die meet. Toen dacht ik oh das ook wel leuk maar vervolgens zag ik dat er 2 mensen komen en dus twijfel ik nu weer.
Ik wist niet dat je dan je verjaardag vierdequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig. Ik had jullie allemaal al uitgenodigd voor mijn verjaardag die dan is maar jullie gaan naar die meet. Toen dacht ik oh das ook wel leuk maar vervolgens zag ik dat er 2 mensen komen en dus twijfel ik nu weer.
Ik schrok toen jij zei dat je precies even oud bent als ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
OW ik had niet door dat ik de lapo had
[..]
Dat idee heb ik bij mannen met een babyface, dat vrouwen daar niet op vallen(voor de duidelijkheid, ik heb een babyface
)
Ach, het is heel soms irritant. Ik denk wel dat ik wat meer moeite moet doen met vrouwelijke leeftijdsgenotenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hahaha naja beter dan dat je er uitziet alsof je al 50 bent toch.
Hm, ik heb geen dure auto's gereden maar ik leek wel 12 toen ik mijn eerste auto hadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is mij wel eens overkomen, werkte bij een Jaguar/exclusieve occasion handel, dus reed regelmatig in dure auto's. Alleen was ik toen net 20.
Nou ik ben niet van plan om weg te blijven omdat zij een probleem heeft. Geen idee wat hun doen natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dan je verjaardag vierdeHad je een event aangemaakt ofzo?
![]()
Mja ik snap. Maar moet ooit toch weer gebeuren toch? anders is het nooit meer meeten
Gewoon jongere meisjes versierenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, het is heel soms irritant. Ik denk wel dat ik wat meer moeite moet doen met vrouwelijke leeftijdsgenoten
[..]
Hm, ik heb geen dure auto's gereden maar ik leek wel 12 toen ik mijn eerste auto had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |