Ja kan ik hier niet zeggen man, er zijn meer ogen die meelezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is er op de zaterdag dan, dat je er dan moet zijn?
M'n DM box is openquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja kan ik hier niet zeggen man, er zijn meer ogen die meelezen.
illuminati!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja kan ik hier niet zeggen man, er zijn meer ogen die meelezen.
Danny weet precies waar dit alles over gaatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, wij weten teveel en je moet ze niet zo voeden.
Natuurlijk zijn er complotten..... zonder dat is het toch minder spannendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Danny weet precies waar dit alles over gaat
Ow de illimunatie, mijn collega vind alles onzin, er bestaan geen conspiracies. Gaf wel een leuke discussie.
Liggen daar je ambities?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja of de orde der grote Fok! .... de rite om een echte opppermod te worden
Je zou zeker keihard regerenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee al lijkt het me soms wel leuk....
helderblauw staat me zo goed
Wie heeft het over een zweepje ...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je je zweepje maar niet over mijn rug laat klatsen
Je dacht aan mij hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef -Engel- het volgende:
keek ik op buienradar, leek het erop dat het even droog zou blijven, ben je net 3 minuten onderweg en bam...... toen was ik best nat ja
Hoe nat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef -Engel- het volgende:
keek ik op buienradar, leek het erop dat het even droog zou blijven, ben je net 3 minuten onderweg en bam...... toen was ik best nat ja
quote:
quote:
Enorm. Ik zag eerder om de haverklap een flits. Maar de donder kwam echt 10 seconden later pas.quote:
ja we zullen in dezelfde buurt hebben gezeten. Ik zat toen in de trein, brrrrquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Enorm. Ik zag eerder om de haverklap een flits. Maar de donder kwam echt 10 seconden later pas.
Soms zegt een emoticon meer dan duizend woorden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heloef... dat is wel een minimale reactie heur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |