abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116150964
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:37 schreef Jodocus1 het volgende:
'Zeker als het niet loont is de verkeerde gedachtengang.'
Voor elke euro die je zelf verdient, hoef je je hand niet op te houden.
Je hebt dus minder 'bijstand' nodig.

Dit komt jezelf waarde toch tengoede?
In mijn ogen wel inderdaad, ik zou het ook niet kunnen dag in dag uit..
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:38:12 #202
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116150980
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:36 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij naar werk zocht? is een tijdje bezig geweest met een kapsalon beginnen is niet gelukt, soms heeft hij een paar dagen als congergie gewerkt op zmok school in transvaal maar dat hield hij vaak maar enkele dagen vol omdat hij snel beledigd is etc kan ik ook moeilijk allemaal hier gaan uitleggen maar niet zo snel je conclusies trekken
Ik ben ook snel beledigd, denk dat ik ook maar in de bijstand ga want ik kan op die manier de komende 30 jaar echt niet werken.
pi_116151007
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:37 schreef Gulmez het volgende:

[..]

In mijn ogen wel inderdaad, ik zou het ook niet kunnen dag in dag uit..
Schrijf wel je maar bedoel in deze natuurlijk je oom.
En in het algemeen uiteraard. :-)
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:40:24 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116151068
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:37 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ja opzich wel
maar ik weet niet wat jij onder goed verstaat.. maar hij spreekt het naar mijn mening wel goed.
okay anders kon jij hem leren beter Nederlands te spreken :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116151086
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:48 schreef Gia het volgende:
Is die oom alleenstaand of met gezin?
Een alleenstaande krijgt 50 % van het minimumloon. Als je dan 80 % werkt, wordt je inderdaad genaaid.

Als hij gehuwd is, krijgt hij het minimumloon. Waar hij dan maar 80 % voor hoeft te werken. In dat geval moet hij niet zeuren.

http://mens-en-samenlevin(...)-1-janauri-2012.html
Alleenstaand
pi_116151194
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:06 schreef CasB het volgende:
Ik wou dat ik maar 26 uur hoefde te werken voor een bijstand + alle bonussen die je erbij krijgt. Dan hou ik waarschijnlijk in verhouding meer over dan ik nu verdien met 40 uur per week werk.
klopt en ik ken eentje die in de vrije sector moet huren en die betaald 800 euro voor een huis en de buurman heeft de zelfde woning voor 500 en ook nog onder subsidie grens, dus of werken echt loont jammer genoeg niet in sommige gevallen maar dit is toch echt de schuld van de overheid

kijk ik werk gewoon, maar dat anderen misbruik ervan maken kan ik niks aan doen en jullie ook niet enigste is de overheid
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:42:59 #207
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_116151195
quote:
TS is een klapjostie die denkt dat men niet dooheeft dat hij de TrollTurk van FOK is....
Op één dag zit hij in Bulgarije, Turkije, Zwolle EN Den Haag...reken uit je winst.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:44:08 #208
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116151251
iemand die zichzelf mossad agent noemt mag je niet serieus nemen als ie over moslims praat.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116151256
http://www.dewoningzoeker.nl/aanbod/vrijesector/details?ID=3400 825,-

huizen ernaast zijn voor 550 te huren, onder huursubsidie grens, dus ook in deze loont werken niet echt, athans niet veel..
pi_116151313
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:42 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

TS is een klapjostie die denkt dat men niet dooheeft dat hij de TrollTurk van FOK is....
Op één dag zit hij in Bulgarije, Turkije, Zwolle EN Den Haag...reken uit je winst.
ik moet toch met de auto via bulgarije naar turkije -,_-
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:06:38 #211
3542 Gia
User under construction
pi_116152249
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:40 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Alleenstaand
Maar goed, dan nog. Ik heb begrepen, van anderen in dit topic dat je oom een alleenstaandentoeslag krijgt, waarmee hij totaal 70 % van het minimumloon aan bijstand krijgt. Tja, dan mag je toch wel voor 65 % aan de slag, zonder extra geld!
pi_116152384
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar goed, dan nog. Ik heb begrepen, van anderen in dit topic dat je oom een alleenstaandentoeslag krijgt, waarmee hij totaal 70 % van het minimumloon aan bijstand krijgt. Tja, dan mag je toch wel voor 65 % aan de slag, zonder extra geld!
Ik post nog wel als ik nieuws heb over deze kwestie, of de sancties echt doorgezet worden, maar ik ga van de computer ff, 't is mooi weer, fijne middag.
pi_116152433
Hoe is het eigenlijk afgelopen destijds met je weet wel wat?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:19:45 #214
373754 mossad_agent
pi_116152810
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:44 schreef Maanvis het volgende:
iemand die zichzelf mossad agent noemt mag je niet serieus nemen als ie over moslims praat.
Feiten blijven feiten....ook al mag je de boodschapper niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ik moet toch met de auto via bulgarije naar turkije -,_-
Ja maar je zit smorgens in Bulgarije richting Turkije en smiddags rij je door Den Haag (of Zwolle) , hoe doe je dat dan?
Dat er nog mensen zijn (maanvis) die jou geloven....tja daar kan ik niets aan doen.

ben nu turkije opmerkin naar mijn chima rusland

broertje krijgt audi niet gestart

en dan op dezelfde dag zit weet je niet naar welk winkelcentrum je moet:

grootste overdekte winkelcentrum van nederland
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:20:24 #215
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116152832
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:19 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

ik mag de boodschapper wel, ik weet alleen dat hij tegen moslims is ;)
Een gedicht over Maanvis
pi_116152835
Dat is balen nu dat ie verhuisd is, in den haag had ie nog lang van zijn uitkering mogen genieten.D
pi_116152889
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen destijds met je weet wel wat?
Hoi! :)

Zoals ik misschien destijds al had gezegd (ik weet het niet zeker) dat ik weer iets met haar had, na alles..

Ik vond het best wel moeilijk in die periode, en we bleven botsen dag in dag uit, uiteindelijk heeft ze al tijden met een man van 10 jaar ouder, en is het contact volledig verwaterd die ik met haar had.

Ik moet je wel eerlijk zeggen dat ik nog elke avond voor het slapen haar facebook check, gewoon alleen om haar profielfoto te zien, al onze foto's heb ik weggegooid, en ik heb een anderen relatie..

Maar om eerlijk te zijn.. Voor dit meisje voel ik nog geen 1/3'e dan wat ik voor haar voelde..

Ook al is dit meisje veel liever, en trouwer dan mijn ex..
Mis haar dagelijks nog wel, maar voor de rest ben ik er nooit meer down om.. Heel af en toe, maar het gaat de goede kant op!

En hoe is het bij jou? :)
pi_116152925
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:19 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

[..]

Ja maar je zit smorgens in Bulgarije richting Turkije en smiddags rij je door Den Haag (of Zwolle) , hoe doe je dat dan?
Dat er nog mensen zijn (maanvis) die jou geloven....tja daar kan ik niets aan doen.
In dat Zwolle topic staat toch aangeven dat mijn broertje met pech met een lege accu langs de weg stond?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:24:08 #219
373754 mossad_agent
pi_116152969
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik mag de boodschapper wel, ik weet alleen dat hij tegen moslims is ;)
Valt best mee hoor ;) Ik heb wel een probleem met opgeschoten bontkraagjes.
pi_116153007
matigen troll 4/10

beter nieuw account openen maadje, post history te vol met eerderen trolls
pi_116153177
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:25 schreef 16meter het volgende:
matigen troll 4/10

beter nieuw account openen maadje, post history te vol met eerderen trolls
Misschien heb ik in klb wel topics komisch laten klinken om reacties uit te laten lokken, maar de fout op fok is dat mensen te snel zeggen ''troll'' terwijl dit gewoon een vraag is.. -_-

Hoe weet ik anders dat ze dit traject in Leidschendam zouden hebben, en dat er sancties aan vast liggen enzo? Woon in Zwolle dus als mijn oom dezer problemen niet had zou ik toch ook niks hiervan afweten hoe de regels in die gemeente zijn?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:39:45 #222
3542 Gia
User under construction
pi_116153537
Eigenlijk komt het erop neer dat hij moet werken voor de hoeveelheid geld die hij krijgt, gerelateerd aan het minimumloon.

Ik snap niet dat mensen denken dat bijstand gratis is, en dat je extra geld zou moeten krijgen als je moet gaan werken.
pi_116153953
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:39 schreef Gia het volgende:
Eigenlijk komt het erop neer dat hij moet werken voor de hoeveelheid geld die hij krijgt, gerelateerd aan het minimumloon.

Ik snap niet dat mensen denken dat bijstand gratis is, en dat je extra geld zou moeten krijgen als je moet gaan werken.
Is het trouwens per gemeente anders geregeld?

Stel dat hij nog woonachtig in de gemeente Den Haag was, zou dit zelfde traject dan opgezet zijn voor hem?

Lijkt me stug dat ze bv. alle inwoners van Rotterdam aan het werk gaan zetten met een uitkering, daar lijkt me simpelweg geen beginnen aan..
pi_116154419
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:22 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Hoi! :)

Zoals ik misschien destijds al had gezegd (ik weet het niet zeker) dat ik weer iets met haar had, na alles..

Ik vond het best wel moeilijk in die periode, en we bleven botsen dag in dag uit, uiteindelijk heeft ze al tijden met een man van 10 jaar ouder, en is het contact volledig verwaterd die ik met haar had.

Ik moet je wel eerlijk zeggen dat ik nog elke avond voor het slapen haar facebook check, gewoon alleen om haar profielfoto te zien, al onze foto's heb ik weggegooid, en ik heb een anderen relatie..

Maar om eerlijk te zijn.. Voor dit meisje voel ik nog geen 1/3'e dan wat ik voor haar voelde..

Ook al is dit meisje veel liever, en trouwer dan mijn ex..
Mis haar dagelijks nog wel, maar voor de rest ben ik er nooit meer down om.. Heel af en toe, maar het gaat de goede kant op!

En hoe is het bij jou? :)
hier gaat alles prima ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:06:25 #225
373754 mossad_agent
pi_116154486
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:29 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Misschien heb ik in klb wel topics komisch laten klinken om reacties uit te laten lokken, maar de fout op fok is dat mensen te snel zeggen ''troll'' terwijl dit gewoon een vraag is.. -_-

Tja...als je altijd als troll bezig bent zal je altijd als troll worden behandeld. Simpel toch, iets met bal kaatsen of kuil graven ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')