In mijn ogen wel inderdaad, ik zou het ook niet kunnen dag in dag uit..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:37 schreef Jodocus1 het volgende:
'Zeker als het niet loont is de verkeerde gedachtengang.'
Voor elke euro die je zelf verdient, hoef je je hand niet op te houden.
Je hebt dus minder 'bijstand' nodig.
Dit komt jezelf waarde toch tengoede?
Ik ben ook snel beledigd, denk dat ik ook maar in de bijstand ga want ik kan op die manier de komende 30 jaar echt niet werken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij naar werk zocht? is een tijdje bezig geweest met een kapsalon beginnen is niet gelukt, soms heeft hij een paar dagen als congergie gewerkt op zmok school in transvaal maar dat hield hij vaak maar enkele dagen vol omdat hij snel beledigd is etc kan ik ook moeilijk allemaal hier gaan uitleggen maar niet zo snel je conclusies trekken
Schrijf wel je maar bedoel in deze natuurlijk je oom.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:37 schreef Gulmez het volgende:
[..]
In mijn ogen wel inderdaad, ik zou het ook niet kunnen dag in dag uit..
okay anders kon jij hem leren beter Nederlands te sprekenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:37 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ja opzich wel
maar ik weet niet wat jij onder goed verstaat.. maar hij spreekt het naar mijn mening wel goed.
Alleenstaandquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:48 schreef Gia het volgende:
Is die oom alleenstaand of met gezin?
Een alleenstaande krijgt 50 % van het minimumloon. Als je dan 80 % werkt, wordt je inderdaad genaaid.
Als hij gehuwd is, krijgt hij het minimumloon. Waar hij dan maar 80 % voor hoeft te werken. In dat geval moet hij niet zeuren.
http://mens-en-samenlevin(...)-1-janauri-2012.html
klopt en ik ken eentje die in de vrije sector moet huren en die betaald 800 euro voor een huis en de buurman heeft de zelfde woning voor 500 en ook nog onder subsidie grens, dus of werken echt loont jammer genoeg niet in sommige gevallen maar dit is toch echt de schuld van de overheidquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:06 schreef CasB het volgende:
Ik wou dat ik maar 26 uur hoefde te werken voor een bijstand + alle bonussen die je erbij krijgt. Dan hou ik waarschijnlijk in verhouding meer over dan ik nu verdien met 40 uur per week werk.
TS is een klapjostie die denkt dat men niet dooheeft dat hij de TrollTurk van FOK is....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:59 schreef YebCar het volgende:
lol TS zit ons gewoon te trollen
kijk naar zijn topics man:
Mensen die zeggen dat je te hard rijdt
broertje krijgt audi niet gestart
buren die klagen over schotels in de tuin
bijna vechten op snelweg bulgarije
Ruzie escaleerd vriendin is uit de audi gestapt
Bijna vechten kermis zwolle
hoezo hebben wij vooroordelen over turken
TS is een echte Turk 1.0
ik moet toch met de auto via bulgarije naar turkije -,_-quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:42 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
TS is een klapjostie die denkt dat men niet dooheeft dat hij de TrollTurk van FOK is....
Op één dag zit hij in Bulgarije, Turkije, Zwolle EN Den Haag...reken uit je winst.
Maar goed, dan nog. Ik heb begrepen, van anderen in dit topic dat je oom een alleenstaandentoeslag krijgt, waarmee hij totaal 70 % van het minimumloon aan bijstand krijgt. Tja, dan mag je toch wel voor 65 % aan de slag, zonder extra geld!quote:
Ik post nog wel als ik nieuws heb over deze kwestie, of de sancties echt doorgezet worden, maar ik ga van de computer ff, 't is mooi weer, fijne middag.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar goed, dan nog. Ik heb begrepen, van anderen in dit topic dat je oom een alleenstaandentoeslag krijgt, waarmee hij totaal 70 % van het minimumloon aan bijstand krijgt. Tja, dan mag je toch wel voor 65 % aan de slag, zonder extra geld!
Feiten blijven feiten....ook al mag je de boodschapper niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:44 schreef Maanvis het volgende:
iemand die zichzelf mossad agent noemt mag je niet serieus nemen als ie over moslims praat.
Ja maar je zit smorgens in Bulgarije richting Turkije en smiddags rij je door Den Haag (of Zwolle) , hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik moet toch met de auto via bulgarije naar turkije -,_-
ik mag de boodschapper wel, ik weet alleen dat hij tegen moslims isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:19 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Feiten blijven feiten....ook al mag je de boodschapper niet.
Hoi!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen destijds met je weet wel wat?
In dat Zwolle topic staat toch aangeven dat mijn broertje met pech met een lege accu langs de weg stond?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:19 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Feiten blijven feiten....ook al mag je de boodschapper niet.
[..]
Ja maar je zit smorgens in Bulgarije richting Turkije en smiddags rij je door Den Haag (of Zwolle) , hoe doe je dat dan?
Dat er nog mensen zijn (maanvis) die jou geloven....tja daar kan ik niets aan doen.
Valt best mee hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik mag de boodschapper wel, ik weet alleen dat hij tegen moslims is
Misschien heb ik in klb wel topics komisch laten klinken om reacties uit te laten lokken, maar de fout op fok is dat mensen te snel zeggen ''troll'' terwijl dit gewoon een vraag is.. -_-quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:25 schreef 16meter het volgende:
matigen troll 4/10
beter nieuw account openen maadje, post history te vol met eerderen trolls
Is het trouwens per gemeente anders geregeld?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:39 schreef Gia het volgende:
Eigenlijk komt het erop neer dat hij moet werken voor de hoeveelheid geld die hij krijgt, gerelateerd aan het minimumloon.
Ik snap niet dat mensen denken dat bijstand gratis is, en dat je extra geld zou moeten krijgen als je moet gaan werken.
hier gaat alles prima ;-)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Zoals ik misschien destijds al had gezegd (ik weet het niet zeker) dat ik weer iets met haar had, na alles..
Ik vond het best wel moeilijk in die periode, en we bleven botsen dag in dag uit, uiteindelijk heeft ze al tijden met een man van 10 jaar ouder, en is het contact volledig verwaterd die ik met haar had.
Ik moet je wel eerlijk zeggen dat ik nog elke avond voor het slapen haar facebook check, gewoon alleen om haar profielfoto te zien, al onze foto's heb ik weggegooid, en ik heb een anderen relatie..
Maar om eerlijk te zijn.. Voor dit meisje voel ik nog geen 1/3'e dan wat ik voor haar voelde..
Ook al is dit meisje veel liever, en trouwer dan mijn ex..
Mis haar dagelijks nog wel, maar voor de rest ben ik er nooit meer down om.. Heel af en toe, maar het gaat de goede kant op!
En hoe is het bij jou?
Tja...als je altijd als troll bezig bent zal je altijd als troll worden behandeld. Simpel toch, iets met bal kaatsen of kuil gravenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Misschien heb ik in klb wel topics komisch laten klinken om reacties uit te laten lokken, maar de fout op fok is dat mensen te snel zeggen ''troll'' terwijl dit gewoon een vraag is.. -_-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |