Een derdehandse uit 2001 zeker?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:04 schreef Gulmez het volgende:
veel omkosten de laatste tijd ja ga mss binnenkort voor een polo
Wat zijn omkosten? Kosten om een blokje om te kunnen rijden?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:04 schreef Gulmez het volgende:
veel omkosten de laatste tijd ja ga mss binnenkort voor een polo
Denk niet dat die durven te komenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon een wegenwachtservice laten bellen. Simpel.
Lekker goedkoop hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een derdehandse uit 2001 zeker?
http://www.nha.nl/cursus/(...)jven-en-spreken.aspxquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:01 schreef Gulmez het volgende:
aangezien ik nu in turkije ben vakantie mag mijn broertje nu mijn audi lenen hij ridj normaal in zwolle altijd rond met zn speedfight 2 scooter die overgins best wel vet is, heeft zwarte panty stukje tussen kapje en de lamp gedaan zodat de lampen nu zwart ogen wat er ook wel goed staat van die scooter maar nu ik toch in turkije ben mocht bij wel met ijn audi door zwolle heen rijden voor school en voor zn chimeids te showen nu krijg ik net te horen dat hij hem al 5 keer gestart heeft maar dat ie niet meer aangaat ik zelf denk dat de acu kapot is
klacht broertje krijgt momenteel mijn auto niet meer aan als iemand in holtenbroek zit to rotonde deltion toeter ff op help hem of help hem
klacht kapotte auto in nederland
blackberry posting kwaliteit btw
Beetje suiker erbij om te smeren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een luchtbelletje in de tank.
Kroaten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:09 schreef Epiphaneia het volgende:
En ik geloofde het niet toen men zei dat er veel "kro's" in Zwolle wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |