Hier stopte ik met lezen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:57 schreef Gulmez het volgende:
nou hebben mijn ouders hele zijkerige (nederlandse) buren..
Vindt je het heel gek?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:57 schreef Gulmez het volgende:
Mijn vader had in de tuin een paal, met eraan 2 schotels opgehangen voor de televisies, en een dag later kwam er een of anderen huisvrouw met een rokersstem aan de deur, om te vertellen dat die schotels ontzettend in het zicht staat van hun terras, en ze het ontzettend lelijk gezicht vinden als ze in de tuin zitten....
Moet je tegen je landgenoten zeggen die in Duitsland wonen omdat de huzie ndaar goedkoper zijn net zoals die nederlanders in de belgische grensstreek, denk je dat die allemaal belgie kijken op tv?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:03 schreef Redbullkid het volgende:
Als je ouders Turkse TV willen kijken, waarom gaan ze dan niet in Turkije wonen?
Aanpassen aan de cultuur en levensstandaarden als je ergens gaat wonen heet dat.
Voorderest van de zaken wel een terrechte klacht overigens.
Wat wil je nou, gezeik of gezijk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Moet je tegen je landgenoten zeggen die in Duitsland wonen omdat de huzie ndaar goedkoper zijn net zoals die nederlanders in de belgische grensstreek, denk je dat die allemaal belgie kijken op tv?
never, jullie zijn geen haar beter hierin, en lopen altijd maar op anderen te zeiken
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die dingen zijn ook echt wel teringlelijk
schuttingen zijn ook lelijk alles is lelijk als je stoort aan een schotelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die dingen zijn ook echt wel teringlelijk
Dat heet "Koerd" zijn in Turkije. Het zijn er 20 miljoen daar trouwens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:07 schreef Redbullkid het volgende:
Ik ga ook in Turkije wonen, schotel plaatsen om Nederlandse TV, Nederlands praten, met mijn groep een groot gedeelte van de misdaad verzorgen in dat land en een Kerk eisen zonder dat ik werk, daarnaast nog een uitkering eisen, zorgtoeslag eisen, kinderbijslag eisen voor mijn 6 kinderen, voorrang eisen op een woning en extreem zielig doen dat ik gediscrimineerd word.
Kijken hoe jullie dat vinden als we dat met 1 miljoen NL'ers daar gaan doen
moskee word gewoon betaald van de turkse gemeenschap in zwolle niks subsiedies dus niet ongegrond gaan zeiken nederlanders kijken in belgie die daar wonen ook gewoon NL tvquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:07 schreef Redbullkid het volgende:
Ik ga ook in Turkije wonen, schotel plaatsen om Nederlandse TV, Nederlands praten, met mijn groep een groot gedeelte van de misdaad verzorgen in dat land en een Kerk eisen zonder dat ik werk, daarnaast nog een uitkering eisen, zorgtoeslag eisen, kinderbijslag eisen voor mijn 6 kinderen, voorrang eisen op een woning en extreem zielig doen dat ik gediscrimineerd word.
Kijken hoe jullie dat vinden als we dat met 1 miljoen NL'ers daar gaan doen
jij diggitene of kabel denkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:09 schreef DeRakker. het volgende:
Schotels gebruiken![]()
Ik gebruik toch ook geen paard om ergens heen te rijden?
Wat een slecht argument.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
schuttingen zijn ook lelijk alles is lelijk als je stoort aan een schotel
beter turkse mensen naast je dan nederlandse tokkies turken zijn gewoon nette mensen over het algemeenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:09 schreef viseenoptie het volgende:
Als ik een huis ga kopen, kijk ik of er weinig schotelantennes in de buurt zijn.. zoja.. byeybe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |