abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115955340
Mijn ouders hebben 4 maand geleden een nieuwe rijtjeswoning nieuw opgeleverd gekregen in Stadshagen Zwolle, gloednieuw huis en alles... mooie huis voor iets van 550 euro sociale woningbouw dus valt wel mee voor begane grond+2 verdiepingen , in vergelijking met de huurprijzen in Den Haag enzo...

nou hebben mijn ouders hele zijkerige (nederlandse) buren..

Mijn vader had in de tuin een paal, met eraan 2 schotels opgehangen voor de televisies, en een dag later kwam er een of anderen huisvrouw met een rokersstem aan de deur, om te vertellen dat die schotels ontzettend in het zicht staat van hun terras, en ze het ontzettend lelijk gezicht vinden als ze in de tuin zitten....

Dus mijn vader zeg tegen die vrouw dan zet je toch je tuinstoel de anderen kant op dan zie je die schotel niet.

En later kwam ze weer aan de deur, dat ze het irritant vond dat we tijdens een feest de deuren tot laat open hadden staan, en buiten mensen gingen roken en gwn lol maken.

en weer later dan ze de bamboe schutting van ons hoger is als hun schutting en ze steeds boven haar schutting 4 cm bamboe uit ziet komen en ze daar de hele dag aan staat te storen :') :')

mijn ouders gaan nu expres op parkeerplaats voor hun huis staan, en expres herrie maken om terug te pesten, alleen het is wel irritant als je van die zeik mensen naast je heb

ze storen zich zelfs dat de voortuin een bende is met scooters en kinderfietjes wtf koop dan een villa ofzo als je aan alles stoort en ga niet zeiken op alles hebben ze geen leven ofzo 8)7

we zijn nu op vakantie en mijn vader zit al die verhalen te vertellen echt lachen man

Klacht: mijn ouders hebben zeik buren gekregen als buren in het nieuwe huis.

en de huizen staan pas paar maanden je kan toch niet gelijk je voortuin inrichten het is gewoon zeiken om te zeiken denk

[ Bericht 1% gewijzigd door Gulmez op 24-08-2012 16:04:31 ]
pi_115955461
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:57 schreef Gulmez het volgende:
nou hebben mijn ouders hele zijkerige (nederlandse) buren..
Hier stopte ik met lezen. :{w
pi_115955469
Bovenin staat ook nog een keer zeikerig met een lange ij
pi_115955539
Troll Turk :')
pi_115955540
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:57 schreef Gulmez het volgende:
Mijn vader had in de tuin een paal, met eraan 2 schotels opgehangen voor de televisies, en een dag later kwam er een of anderen huisvrouw met een rokersstem aan de deur, om te vertellen dat die schotels ontzettend in het zicht staat van hun terras, en ze het ontzettend lelijk gezicht vinden als ze in de tuin zitten....
Vindt je het heel gek? :')
Wie zet zo'n ding nou in mijn tuin. :{w
pi_115955572
Als je ouders Turkse TV willen kijken, waarom gaan ze dan niet in Turkije wonen?

Aanpassen aan de cultuur en levensstandaarden als je ergens gaat wonen heet dat.

Voorderest van de zaken wel een terrechte klacht overigens.
pi_115955573
trol
pi_115955653
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:03 schreef The_Avatar het volgende:
trol
waarom troll :') :')

is toch een klacht of niet dan
pi_115955709
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:03 schreef Redbullkid het volgende:
Als je ouders Turkse TV willen kijken, waarom gaan ze dan niet in Turkije wonen?

Aanpassen aan de cultuur en levensstandaarden als je ergens gaat wonen heet dat.

Voorderest van de zaken wel een terrechte klacht overigens.
Moet je tegen je landgenoten zeggen die in Duitsland wonen omdat de huzie ndaar goedkoper zijn net zoals die nederlanders in de belgische grensstreek, denk je dat die allemaal belgie kijken op tv?
never, jullie zijn geen haar beter hierin, en lopen altijd maar op anderen te zeiken
pi_115955737
Die dingen zijn ook echt wel teringlelijk
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:06:52 #11
344170 Klojo120
Ik wil alleen maar benden.
pi_115955741
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Moet je tegen je landgenoten zeggen die in Duitsland wonen omdat de huzie ndaar goedkoper zijn net zoals die nederlanders in de belgische grensstreek, denk je dat die allemaal belgie kijken op tv?
never, jullie zijn geen haar beter hierin, en lopen altijd maar op anderen te zeiken
Wat wil je nou, gezeik of gezijk?
Heeft FOK!verkiring met Studeur
pi_115955752
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
_O_
pi_115955770
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
schuttingen zijn ook lelijk alles is lelijk als je stoort aan een schotel
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:07:35 #14
139330 TNA
For the stars that shine
pi_115955773
TS zou geband moeten worden om zowel de schrijfstijl als de inhoud van zijn topics.
pi_115955784
Ik ga ook in Turkije wonen, schotel plaatsen om Nederlandse TV, Nederlands praten, met mijn groep een groot gedeelte van de misdaad verzorgen in dat land en een Kerk eisen zonder dat ik werk, daarnaast nog een uitkering eisen, zorgtoeslag eisen, kinderbijslag eisen voor mijn 6 kinderen, voorrang eisen op een woning en extreem zielig doen dat ik gediscrimineerd word.

Kijken hoe jullie dat vinden als we dat met 1 miljoen NL'ers daar gaan doen :W
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:08:19 #16
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115955809
Nederlanders willen nog weleens te veel zeiken ja, vooral in de rijtjeshuizen kom je nog weleens de grootste zeikerds tegen.
Toch heb jij het recht om je tuin naar eigen smaak in te richten en schotel mag jij daar gewoon hebben staan, dat hun het jammer vinden van het uitzicht is niet jouw ouders probleem. Verder moeten jouw ouders ze gewoon negeren, die mensen vinden altijd wel iets om over te zeiken. Is de tuin netjes en de schotel weg vinden ze wel weer iets anders.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_115955828
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:07 schreef Redbullkid het volgende:
Ik ga ook in Turkije wonen, schotel plaatsen om Nederlandse TV, Nederlands praten, met mijn groep een groot gedeelte van de misdaad verzorgen in dat land en een Kerk eisen zonder dat ik werk, daarnaast nog een uitkering eisen, zorgtoeslag eisen, kinderbijslag eisen voor mijn 6 kinderen, voorrang eisen op een woning en extreem zielig doen dat ik gediscrimineerd word.

Dat heet "Koerd" zijn in Turkije. Het zijn er 20 miljoen daar trouwens.
pi_115955835
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:07 schreef Redbullkid het volgende:

moskee word gewoon betaald van de turkse gemeenschap in zwolle niks subsiedies dus niet ongegrond gaan zeiken nederlanders kijken in belgie die daar wonen ook gewoon NL tv
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:09:00 #19
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_115955839
Trollturk !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_115955848
Als ik een huis ga kopen, kijk ik of er weinig schotelantennes in de buurt zijn.. zoja.. byeybe
pi_115955879
Schotels gebruiken :')
Ik gebruik toch ook geen paard om ergens heen te rijden? :')
pi_115955897
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:09 schreef DeRakker. het volgende:
Schotels gebruiken :')
Ik gebruik toch ook geen paard om ergens heen te rijden? :')
jij diggitene of kabel denk
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:10:15 #23
344170 Klojo120
Ik wil alleen maar benden.
pi_115955898
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:07 schreef Gulmez het volgende:

[..]

schuttingen zijn ook lelijk alles is lelijk als je stoort aan een schotel
Wat een slecht argument.
Heeft FOK!verkiring met Studeur
pi_115955916
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:09 schreef viseenoptie het volgende:
Als ik een huis ga kopen, kijk ik of er weinig schotelantennes in de buurt zijn.. zoja.. byeybe
beter turkse mensen naast je dan nederlandse tokkies turken zijn gewoon nette mensen over het algemeen
pi_115955919
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef Gulmez het volgende:

[..]

jij diggitene of kabel denk
Digitale tv idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')