Me vriendin stelde voor om vandaag naar een oud stadje te gaan in Duitsland, maar aangezien ik nieuwe huis ga huren wou ik liever naar IKEA.
De ruzie begon met wat stoms..
Ik woon in Zwolle en ging naar ikea in hengelo, en dan moet je door al die klote dorpjes als Nijverdal heino raalte omdat ze in Overijssel nog geen snelwegen hebben uitgevonden blijkbaar...
Ik rijd altijd 130 snachts over die provinciale wegen, maar aangezien het zaterdag is en einde van vakantie, + dat de weg door een toeristische gebied gaat waren er allemaal autos met fietsendragers/caravans en kortpittige kapsels op de weg die samen met hans weer naar huis reden....
Dus ik haal iedereen in en snijd ze af omdat ze 73 rijden waar je 80 moet.
Dus mijn vriendin zegt, ik ga niet naast een aso in de auto zitten rijd normaal man..
En toen zei ik: hou je bek, vind je het normaal dat ze onder de limiet gaat rijden voor wie ben je nou, je bent altijd anti Fatih en altijd voor iedereen maar ik krijg altijd van alles de schuld maakt nie uit wie er fout is..
En toen zei ze: ik rij iig heel anders, dus ik zeg, stap dan uit domme teef..
En toen keek ze steeds ipv vooruit naar rechts en dan weet ik al dat ze weer gaat huilen, (ze huilt heel vaak) Dus ik zeg ga maar huilen als een baby. .
En toen zei ze toen we langs mcdonalds langskwamen in Nijverdal zet me hier maar af.. .
Dus ik zeg ''Wat ga je doen op het industrieterrein''.
En zei zegt niks.. Dus ik dacht, ik wacht ff kwartiertje mss komt ze terug, maar ze kwam niet terug.....
Dus toen ben ik maar weer naar Zwolle gereden en zei loopt denk daar nog ergsn
neeee, ik denk dat ze de trein pakt in nijverdal naar zwolle.
Maar zei ging ook dreigen van ja, zonder mij kon je niet eens audi rijden.. ze financieert mij met sommige dingen, maar als je iets geeft, dan moet je niet steeds bij elke ruzie gaan dreigen van ''ja dit heb ik voor je gedaan, en dat.. en dit...
Klacht:
Naar IKEA gaan maar vriendin boos uit audi gestapt in nijverdal en ik weer terug naar Zwolle gereden en toen dit topic aan gemaakt.
Klacht is duidelijk