ik ben vabndaagf eerste dagje turkije in mijn dorp waar mijn ouders zyn opgegroeid we hebben nederlandss meisje meegenomen en steeds als ik door deze dorp heen loop krijg zij de opmerking bv in de sipemarkt van ben je van rusland ej lijkt op een rus ik weet ook niet wat het is want is gewoon een nederlands meisje met blond haar en iedereen hier denkt dat ze uit rusland komt en echt al die turkse meisjes jaloers op haar je ziet hier ook veel turkse meisjes met gebvlondeerd haar en nu zze een echte westeling zien helelmaal bijzonder vinden ze dat zelfde als een turkse jongen door groningen zou lopen word je ook aangekeken omdat ze niet gewend zijn szelfde als hier eigenlijk
klacht inwoners van dit dorp denken at die meid uit rustland komt terwil ze gewoon nederlander is anti klacht rijkunsten klunnen bijwerken in turkije is hier echt omin vet om lekker te toeren hierr
I had a splitting headache.From which the future's made. † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011) It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to. VIVA LA ASSANGEĦ