Fatih zit alweer dagen 24 uur in de auto opweg naar turkije, ik vond het sneu dat jullie mijn kwaliteits topics moesten missen maar ik heb blackberry van t mobile en iets van 20 euro heb ik nu voor een week ofzo internet.
dus dat heb ik wweer goed geregeld
reis verliep tot nu toe goed, duitsland wel voor elke toilet bezoek betalen maar vaak zijn de wc uiterst schoon, integendeel tot nederland waar je vaak nie hoef te betalen bij benzine station maar wel vies is
In bulgarije moet je dus wel betalen voor wc en zijn nog 10000 keer viezer als in nederland maar tot nu toe nog niet echte problemen
vannochtend toen we over de grens in bulgatije kwamen zagen we langs zon snelweg midden door de natuur een parkeerplaatsje dus wij daar stoppen een paar uur komt er opeens een of anderen krakkemigge bulgaar aan in ouwe auto
stappen voor ons neus uit en zeggen in het engels dat ze geld willen en begonnen te bedreigen dat we hier niet wegkwamen wss dacht hij makkelijke buit aangezien we nederlands kenteken hebben maar wss hadden ze niet verwacht dat er turken in de auto zaten, dus toen mijn oom met mijn neef naar toe ging en ik ook. zijn ze uiteindelijk weer weg de auto in gegaan, ze hadden geluk ook want tegen mijn oom kan niemand op.
voor de rest is mijn klacht dat mensen altijd haten op turkije terwijl bulgarije nog 10 keer gevarlijker zijn, als je net zoveel bulgaren als turken in nl zou hebben zou er echt veel meer criminaliteit zijn dus dat wilders voor de rest zijn bulgaren wel aardig alleen wel erg arm.
Klacht: onveilige situaties op de parkeerplaatsen bulgarije en lang in de auto moeten zitten hahah zit ook nederlandse meisje in de auto, we gaan naar zon dorpje in turkije waar ze nog nooit wss een blond meisje hebben gezien met blanke huid dus echt iedereen wss jaloers dat ik met haar daar loop ahahah laat haar daar nie alleen lopen zonder mij
klacht: onveilige situatie in bulgarije