Idd ik heb ze niet gemist, het is meer z'n 'oh nu je het zegt' momentje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:39 schreef Lollystokje het volgende:
Jouw kwaliteitstopics moesten missen?
is gwn taal van de straat die zou iederen moete kennequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:44 schreef mega-worstje het volgende:
Blijf weg als je niet eens de moeite neemt fatsoenlijk Nederlands te leren
Flauwekul kan ik je zeggen, als inwoner van dat land.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:42 schreef BzP het volgende:
Had er wel wat meer van verwacht![]()
Verder is Bulgarije echt een crimineel land, zou er voor geen goud willen zijn/wonen
Als jij zo praatje praatje doet moet jij nog heel veel leren voordat jij een "succesvolle" zakenman bent, aight, je weet zelluf enzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:41 schreef Gulmez het volgende:
nee man nl heb je meer mogelijkheden tot chickies en money money en meer mogelijkheden tot doorgroeien tot suvcccesvolle zakenman
quote:
Ik ken iemand die daar woonde en nog iemand die er nu woont, hoor weinig positiefs.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Flauwekul kan ik je zeggen, als inwoner van dat land.
Sowieso landen die niet Hong Kong zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:47 schreef Yi-Long het volgende:
Moet je nou tegenwoordig in steeds meer landen betalen voor de WC!?![]()
![]()
Dat Europe is echt steeds meer verneukt![]()
![]()
Ik ken de halve stad en we zijn allemaal positief, met uitzondering voor de economische mogelijkheden voor de Bulgaren zelf. In wat voor achterbuurt woont je kennis dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:52 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar woonde en nog iemand die er nu woont, hoor weinig positiefs.
Je vergeet de overheid en politie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:51 schreef Dven het volgende:
Overigens is de meeste criminaliteit hier in Bulgarije afkomstig van Zigeuners en jawel.. De Turkse bevolking!
Sofia, buurten weet ik niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ken de halve stad en we zijn allemaal positief, met uitzondering voor de economische mogelijkheden voor de Bulgaren zelf. In wat voor achterbuurt woont je kennis dan?
Turk denkt PIMP te worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:41 schreef Gulmez het volgende:
nee man nl heb je meer mogelijkheden tot chickies en money money en meer mogelijkheden tot doorgroeien tot suvcccesvolle zakenman
Terechte klacht, Sofia is een gezwel. Als ik daar zou wonen had ik me binnen een week opgeknoopt van ongelukquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Sofia, buurten weet ik niet.
zou er nooit willen wonen iig.
Ok, ja mijn mening werd ook maar beinvloed door ervaringen van anderenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Terechte klacht, Sofia is een gezwel. Als ik daar zou wonen had ik me binnen een week opgeknoopt van ongeluk
Maar buiten Sofia is het een fantastisch en veilig land. Al zijn Sunny Beach en Golden Sands ook waardeloos.
Z'n geblondeerde snornichtquote:
Idd. Daar gewoon OVERAL schone openbare WC die bijgehouden worden, en altijd gratis. En hopelijk zal dat ook altijd zo blijven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:52 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Sowieso landen die niet Hong Kong zijn
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:32 schreef reinbertio het volgende:
Wie gaat er dan ook helemaal met de auto naar Turkije.... als je per se veel mee moet nemen, rij dan naar Italië ofzo en pak daar de boot.
Wat voor motor? Zo'n racemonster die je vaak ziet op de Nederlandse wegen of zo'n comfortabele die geschikt is voor hele lange afstanden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Met de auto naar turkije![]()
Met de motor naar turkije![]()
![]()
Omdat we hopen dat al die Hollanders uit dit mooie land blijvenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:53 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Bulgarije
Vorig jaar geweest, iPhone werd bijna gerauscht in de Mac, je loopt constant met je handen op je zakken omdat iedereen iets van je schijnt te willen en bij terugkomst in Nederland bleek ik ook nog eens geskimd te zijnSmerig tyfusland met dito inwoners.
Mooiste was nog dat zo'n gozer mij een flesje Hugo Boos (ja echt zo geschreven) wilde verkopen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:44 schreef mega-worstje het volgende:
Blijf weg als je niet eens de moeite neemt fatsoenlijk Nederlands te leren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |