Waarom doe je dat niet dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:21 schreef Gulmez het volgende:
Je kan beter in een wijk wonen waar minder nederlanders wonen als je toch weinig kan besteden aan een woning aangezien in buurten met meer allochtonen minder sociale controle is in de straat minder gezeur dus minder ruzie steeds
Ik woon in een buurt met relatief veel allochtonen maar ik moest toen even naar een kennis van mij die wel in die nederlandse tokkie wijk woonachtig is.quote:
Je trekt niet sneller op als je dat doet hoor..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:23 schreef Gulmez het volgende:
Inderdaad Frank, probeer de tik ook af te leren en het alleen nog bij stoplichten te doen richting de snelweg als je 2 rijstroken hebt om een sprintje te trekken met een dure bak die links van je staat op de rijstrook.
Probeer jezelf dit aan te wennen:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik woon in een buurt met relatief veel allochtonen maar ik moest toen even naar een kennis van mij die wel in die nederlandse tokkie wijk woonachtig is.
Slippende banden remmen af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:24 schreef RBWO het volgende:
[..]
Je trekt niet sneller op als je dat doet hoor..
Om vervolgens tot de conclusie te komen dat je van die dure bak alleen de achterkant ziet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:23 schreef Gulmez het volgende:
Inderdaad Frank, probeer de tik ook af te leren en het alleen nog bij stoplichten te doen richting de snelweg als je 2 rijstroken hebt om een sprintje te trekken met een dure bak die links van je staat op de rijstrook.
Herkenbaar ik probeer altijd ook de grenzen op te zoeken om ze bv. op de snelweg licht af te snijden tot nu toe nog nooit boete gehad. Ook wel is voor de lol steeds wisselende snelheid 70-80 op de provinciale weg en toen ook niet aangehouden aah alleen wel vaak boete gehad maar nooit daaromquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:25 schreef sinepedraap het volgende:
Ik doe dat altijd als ik naast politie sta voor het stoplicht. Plankgas en dan eraf bij de 50. Waarom? Kweenie, iets van vermaak of zo onderweg.
Het is juist de kunst om zo hard mogelijk op te trekken zonder slippende banden.quote:
Weet ik, daarom doe ik dat ook niet. Heeft ook geen enkele meerwaarde, dat kinderachtige gedrag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Daarvoor kun je ook een boete krijgen. Just sayin'
En wat is de meerwaarde van dit alles?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Herkenbaar ik probeer altijd ook de grenzen op te zoeken om ze bv. op de snelweg licht af te snijden tot nu toe nog nooit boete gehad. Ook wel is voor de lol steeds wisselende snelheid 70-80 op de provinciale weg en toen ook niet aangehouden aah alleen wel vaak boete gehad maar nooit daarom
Helemaal mee eens, maar het was meer gericht aan TSquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
Weet ik, daarom doe ik dat ook niet. Heeft ook geen enkele meerwaarde, dat kinderachtige gedrag.
Bespaar je de moeite, die gedraagt zich als een kind van 6.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar het was meer gericht aan TS.
Gewoon beetje rondrijden in de avondquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
En wat is de meerwaarde van dit alles?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |