Waarom doe je dat niet dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:21 schreef Gulmez het volgende:
Je kan beter in een wijk wonen waar minder nederlanders wonen als je toch weinig kan besteden aan een woning aangezien in buurten met meer allochtonen minder sociale controle is in de straat minder gezeur dus minder ruzie steeds
Ik woon in een buurt met relatief veel allochtonen maar ik moest toen even naar een kennis van mij die wel in die nederlandse tokkie wijk woonachtig is.quote:
Je trekt niet sneller op als je dat doet hoor..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:23 schreef Gulmez het volgende:
Inderdaad Frank, probeer de tik ook af te leren en het alleen nog bij stoplichten te doen richting de snelweg als je 2 rijstroken hebt om een sprintje te trekken met een dure bak die links van je staat op de rijstrook.
Probeer jezelf dit aan te wennen:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik woon in een buurt met relatief veel allochtonen maar ik moest toen even naar een kennis van mij die wel in die nederlandse tokkie wijk woonachtig is.
Slippende banden remmen af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:24 schreef RBWO het volgende:
[..]
Je trekt niet sneller op als je dat doet hoor..
Om vervolgens tot de conclusie te komen dat je van die dure bak alleen de achterkant ziet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:23 schreef Gulmez het volgende:
Inderdaad Frank, probeer de tik ook af te leren en het alleen nog bij stoplichten te doen richting de snelweg als je 2 rijstroken hebt om een sprintje te trekken met een dure bak die links van je staat op de rijstrook.
Herkenbaar ik probeer altijd ook de grenzen op te zoeken om ze bv. op de snelweg licht af te snijden tot nu toe nog nooit boete gehad. Ook wel is voor de lol steeds wisselende snelheid 70-80 op de provinciale weg en toen ook niet aangehouden aah alleen wel vaak boete gehad maar nooit daaromquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:25 schreef sinepedraap het volgende:
Ik doe dat altijd als ik naast politie sta voor het stoplicht. Plankgas en dan eraf bij de 50. Waarom? Kweenie, iets van vermaak of zo onderweg.
Het is juist de kunst om zo hard mogelijk op te trekken zonder slippende banden.quote:
Weet ik, daarom doe ik dat ook niet. Heeft ook geen enkele meerwaarde, dat kinderachtige gedrag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Daarvoor kun je ook een boete krijgen. Just sayin'
En wat is de meerwaarde van dit alles?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Herkenbaar ik probeer altijd ook de grenzen op te zoeken om ze bv. op de snelweg licht af te snijden tot nu toe nog nooit boete gehad. Ook wel is voor de lol steeds wisselende snelheid 70-80 op de provinciale weg en toen ook niet aangehouden aah alleen wel vaak boete gehad maar nooit daarom
Helemaal mee eens, maar het was meer gericht aan TSquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
Weet ik, daarom doe ik dat ook niet. Heeft ook geen enkele meerwaarde, dat kinderachtige gedrag.
Bespaar je de moeite, die gedraagt zich als een kind van 6.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar het was meer gericht aan TS.
Gewoon beetje rondrijden in de avondquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
En wat is de meerwaarde van dit alles?
kan ik ook wel alleen maakt meer indruk als je bij uitgaans gebied de weg vraagt aan groep chickies en dan met je vrienden piepend weer weg scheuren door rood stoplicht vaak gedaan toen ik in zak ging stappen in Duitslandquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het is juist de kunst om zo hard mogelijk op te trekken zonder slippende banden.
Ik vroeg niet wat je aan het doen was, maar wat de meerwaarde is van dat met gierende banden wegrijden en dat andere overbodige gedrag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:34 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Gewoon beetje rondrijden in de avond
Tja, het zal ook wel een indruk maken op je bankrekening denk ik.....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
kan ik ook wel alleen maakt meer indruk als je bij uitgaans gebied de weg vraagt aan groep chickies en dan met je vrienden piepend weer weg scheuren door rood stoplicht vaak gedaan toen ik in zak ging stappen in Duitsland
Die lachen je gewoon uit hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
kan ik ook wel alleen maakt meer indruk als je bij uitgaans gebied de weg vraagt aan groep chickies en dan met je vrienden piepend weer weg scheuren door rood stoplicht vaak gedaan toen ik in zak ging stappen in Duitsland
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het is juist de kunst om zo hard mogelijk op te trekken zonder slippende banden.
Als je dat in een citroen zou doen wel ja, maar niet in een audi.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die lachen je gewoon uit hoor
Ligt er aan wat voor auto sowieso. Audi zegt ook niet alles. Een A3 of A4 bijvoorbeeld van meer dan 10 jaar oud is al not done.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als je dat in een citroen zou doen wel ja, maar niet in een audi.
Als dat zo'n oude bak uit de jaren 90 of begin 2000 is wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als je dat in een citroen zou doen wel ja, maar niet in een audi.
ook al die wijken waaar je 30 moet dat kan ik echt niet 30 rijden staat niet eens op mn dashbordquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:40 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Krijg ik ook vaak te horen, 20 km per uur boven de toegelaten snelheid vinden de meesten al heiligschennis zelfs waar het perfect kan![]()
In de bebouwde kom hou ik me wel aan de snelheid, dat vind ik dan weer erg normaal.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ook al die wijken waaar je 30 moet dat kan ik echt niet 30 rijden staat niet eens op mn dashbord
Het is ook vaker te vinden op je snelheidsmeter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ook al die wijken waaar je 30 moet dat kan ik echt niet 30 rijden staat niet eens op mn dashbord
Audi A4 uit 2002 met 2k op de teller natuurlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:45 schreef Don_Vanelli het volgende:
Werk merk auto Ts? Dat wil ik drommels graag weten. Zolang het maar geen zielige net niet bak is zoals een Audi a4.
Daar heb je een punt, ik rijd wel vaak 50 en als ik dan iemand die 35 heb voor me en probeer in te halen verhinderen ze dat vaak d.m v midden op de weg te rijden, maar je hebt wel gelijk man, ik ga misschien ook wel proberen zachter te rijden maar ik moet echt bijna 1 kilometer door een 30 zone elke dag woon werk verkeer, en soms gaat het gewoon automatisch omdat je snel thuis wilt zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]![]()
Als de weg onoverzichtelijk is kan je niet hard rijden. Heb je een lege weg tussen 2 weilanden waar je 1km vooruit kan kijken en niks ziet behalve gras aan 2 kanten en de weg is goed en het weer is goed kan je echt wel 100 rijden ook al mag je daar maar 60. Maar 50 in een 30 zone is not done als er huizen zijn, geparkeerde auto's etc. Het laatste wat je wil is een kind aanrijden met je auto die achter de bal aanrent de straat op. Of tenminste zoiets is dan mijn ergste nachtmerrie en daarom doe ik dat niet. Maar ik weet niet of het jou wat boeit.
Je hebt wijken (woonerven) waar je zelfs maar 15 mag. Aangezien jij het over woonwaken had vind ik het niet vreemd als mensen dan opkijken als ze gierende banden horen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
En waarbij de velgen en audio meer hebben gekost dan de auto zelf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Audi A4 uit 2002 met 2k op de teller natuurlijk
ik ben audi bezitterquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:45 schreef Don_Vanelli het volgende:
Werk merk auto Ts? Dat wil ik drommels graag weten. Zolang het maar geen zielige net niet bak is zoals een Audi a4.
1.6 100 pk...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Audi A4 uit 2002 met 2k op de teller natuurlijk
Sowieso niet kleven als ze zich aan de snelheid houden. Dan gewoon voldoende afstand houden om ze te belonen. Rijden ze net onder de teller mag de afstand iets korter. Rijden ze echt te langzaam dan kleven half over de streep en lichtsignalenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, ik rijd wel vaak 50 en als ik dan iemand die 35 heb voor me en probeer in te halen verhinderen ze dat vaak d.m v midden op de weg te rijden, maar je hebt wel gelijk man, ik ga misschien ook wel proberen zachter te rijden maar ik moet echt bijna 1 kilometer door een 30 zone elke dag woon werk verkeer, en soms gaat het gewoon automatisch omdat je snel thuis wilt zijn.
lege 60 wegen rijd ik vaak 80 en 80 wegen 100 als het kan, zo niet ga ik ook niet kleven maar als ik gelegenheid zie om in te halen doe ik dat als er geen barriere tussen beide rijstroken zit,
Had ik laatst, zat er een opa in van rond de 90,quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Sowieso niet kleven als ze zich aan de snelheid houden. Dan gewoon voldoende afstand houden om ze te belonen. Rijden ze net onder de teller mag de afstand iets korter. Rijden ze echt te langzaam dan kleven half over de streep en lichtsignalen![]()
Respect +1quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:53 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Had ik laatst, zat er een opa in van rond de 90,
Was een 80 weg en hij reed 65 op de navigatie.. Een hele file, en voor hem ene lege weg..
Iedereen stond hem af te snijden, maar zo'n man kan er gewoon niks aan doen, die vind het waarschijnlijk eng om nog harder te rijden zo'n oude man moet je niet onder druk gaan zetten vind ik zelf, maar als het een kort pittig kapsel van rond de 50 is met een anwb afritsbroek snijdt ik wel af
Afsnijdten is voor clitorissen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:53 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Had ik laatst, zat er een opa in van rond de 90,
Was een 80 weg en hij reed 65 op de navigatie.. Een hele file, en voor hem ene lege weg..
Iedereen stond hem af te snijden, maar zo'n man kan er gewoon niks aan doen, die vind het waarschijnlijk eng om nog harder te rijden zo'n oude man moet je niet onder druk gaan zetten vind ik zelf, maar als het een kort pittig kapsel van rond de 50 is met een anwb afritsbroek snijdt ik wel af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |