nee, nog nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:08 schreef Scuidward het volgende:
Ben je weleens in Veenendaal geweest?
Alexandrium bestaat uit 3 stukken :quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:07 schreef Gulmez het volgende:
Is er in Rotterdam nog een groot overdekt winkelcentrum, en alexandriium is toch alleen meubelboulevard enzo?
oh, oke ik kijk ff op google hoe het eruit ziet, iig bedankt voor je adviezen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:12 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Alexandrium bestaat uit 3 stukken :
- Alexandrium I is een overdekt winkelcentrum, voormalig "De Oosterhof".
- Alexandrium II is een reeks winkels aan een grote parkeerplaats, wel met een grote luifel boven de ingangen.
- Alexandrium III is een meubelboulevard.
Ik zou Rotterdam doen ja. Je hebt daar naast het Alexandrium ook op Zuid het Zuidplein wat volgens eigen zeggen geldt als de grootste van Nederland. Kun je dus de hele dag winkelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:12 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Alexandrium bestaat uit 3 stukken :
- Alexandrium I is een overdekt winkelcentrum, voormalig "De Oosterhof".
- Alexandrium II is een reeks winkels aan een grote parkeerplaats, wel met een grote luifel boven de ingangen.
- Alexandrium III is een meubelboulevard.
En het voordeel van Rotterdam is dat je bij Alexandrium op de Metro kan stappen, overstapt op Beurs en bij Zuidplein weer uit de Metro kan, perfecte verbinding.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:15 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Ik zou Rotterdam doen ja. Je hebt daar naast het Alexandrium ook op Zuid het Zuidplein wat volgens eigen zeggen geldt als de grootste van Nederland. Kun je dus de hele dag winkelen.
Anders de Hilvertshof in Hilversum?
klinkt goed allemaal, top! en hilversum ga ik ook even bekijken,, bedankt voor jullie reacties!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:16 schreef mvdejong het volgende:
[..]
En het voordeel van Rotterdam is dat je bij Alexandrium op de Metro kan stappen, overstapt op Beurs en bij Zuidplein weer uit de Metro kan, perfecte verbinding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |