abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115911358
Vaak is er regen in Nederland, deze dagen zijn uitzonderingen, maar over wat maanden komt de herfst en de kou er weer aan, en ik vraag me af of er in de buurt van mij nog grote overdekte winkelcentrums liggen waar je een dag in kan wandelen en winkelen..

Ik ken er 2
- hoog catterijne utrecht..
Vind ik zelf geen leuke sfeer, is erg verouderd en is meer een station waar mensen doorheen lopen, dan om er speciaal voor heen te reizen..

- Mega store Den Haag

Vind ik te ver weg vanuit Zwolle voor een dagje..

Eigenlijk is Zwolle - Rotterdam het uiterste in afstand..
Is er in Rotterdam nog een groot overdekt winkelcentrum, en alexandriium is toch alleen meubelboulevard enzo?

Dus wat ik zoek..

Een groot overdekt winkelcentrum , waar je wel een paar uur in kunt vermaken als het regent, n niet verder dan 200 km is van Zwolle.
En niet te ver van en treinstation is!
Aangezien ik van die gratis treinkaartjes ik nog heb van de hema dacht

Bedankt voor de suggesties iig.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 16:08:31 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_115911393
Ben je weleens in Veenendaal geweest? Niet extreem groot ... maar ben sowieso niet iemand die zich een paar uur kan vermaken in een winkelcentrum, dus hoe je dat uitrekent, geen idee.
pi_115911422
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:08 schreef Scuidward het volgende:
Ben je weleens in Veenendaal geweest?
nee, nog nooit eigenlijk.
pi_115911442
oja leidschenhage vind ik saai,. en daar woonde ik altijd dus dar vind ik ook niet echt iets..
  donderdag 23 augustus 2012 @ 16:12:42 #5
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_115911602
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:07 schreef Gulmez het volgende:
Is er in Rotterdam nog een groot overdekt winkelcentrum, en alexandriium is toch alleen meubelboulevard enzo?
Alexandrium bestaat uit 3 stukken :
- Alexandrium I is een overdekt winkelcentrum, voormalig "De Oosterhof".
- Alexandrium II is een reeks winkels aan een grote parkeerplaats, wel met een grote luifel boven de ingangen.
- Alexandrium III is een meubelboulevard.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_115911659
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:12 schreef mvdejong het volgende:

[..]

- Alexandrium II is een reeks winkels aan een grote parkeerplaats, wel met een grote luifel boven de ingangen.
oh, oke ik kijk ff op google hoe het eruit ziet, iig bedankt voor je adviezen! :)
pi_115911691
Mits je een auto hebt,CentrO - Oberhausen in Duitsland. Kost je iets meer dan anderhalf uur rijden vanaf Zwolle. Mooi winkelcentrum met veel mogelijkheden.
pi_115911727
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:12 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Ik zou Rotterdam doen ja. Je hebt daar naast het Alexandrium ook op Zuid het Zuidplein wat volgens eigen zeggen geldt als de grootste van Nederland. Kun je dus de hele dag winkelen.
Anders de Hilvertshof in Hilversum?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 16:16:51 #9
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_115911802
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:15 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Ik zou Rotterdam doen ja. Je hebt daar naast het Alexandrium ook op Zuid het Zuidplein wat volgens eigen zeggen geldt als de grootste van Nederland. Kun je dus de hele dag winkelen.
Anders de Hilvertshof in Hilversum?
En het voordeel van Rotterdam is dat je bij Alexandrium op de Metro kan stappen, overstapt op Beurs en bij Zuidplein weer uit de Metro kan, perfecte verbinding.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_115911972
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:16 schreef mvdejong het volgende:

[..]

En het voordeel van Rotterdam is dat je bij Alexandrium op de Metro kan stappen, overstapt op Beurs en bij Zuidplein weer uit de Metro kan, perfecte verbinding.
klinkt goed allemaal, top! en hilversum ga ik ook even bekijken,, bedankt voor jullie reacties! :)
pi_115912074
Zuid is volgens mij moeilijker met de trein te bereiken, ik heb zo'n dagkaart voor de trein, en helaas geen ov chipkaart.. maar alleen alexandrium lijkt me wel voldoende voor een dag! :)
pi_115912463
Wel eens in Emmen geweest?
Ook een gedeelte overdekt ;)

Niet dat het daar helemaal geweldig is, maar het is wel te doen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_115913260
In Eindhoven de Heuvelgalerie gaat ook nog wel. Zeker net zoveel te zien als in de Megastores en goed bereikbaar met de trein.
pi_115913971
Hoofddorp is ook goed te doen
pi_115918194
Binnen 200 km van Zwolle:

1. CentrO Oberhausen
2. Stadshart Amstelveen (niet voor paupers)
3. Hoog Catharijne Utrecht
4. Zuidplein Rotterdam
5. Kronenburgpassage Arnhem

Eigenlijk is in dit rijtje Oberhausen de enige waar je je echt uren kunt vermaken, als het echt heel slecht weer is. In NL is er niet veel qua overdekte malls
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')