Succes! Dan kun je net zo breed als ik worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
mijn plan was vanavond weer fitness na 5 maanden niet gedaan te hebben.
Hoe later het word hoe minder zin
heb fulltime job. Dus gaat lastig nu. Alleen maar s'avonds tijd.quote:
Ik ga vanavond welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
mijn plan was vanavond weer fitness na 5 maanden niet gedaan te hebben.
Hoe later het word hoe minder zin
En gisteren ook al zoveel posten, sjonge.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
heb fulltime job. Dus gaat lastig nu. Alleen maar s'avonds tijd.
Dat is wel een voordeel ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel![]()
Voordeel is wel dat ik daarna zo moe ben, dat ik gelijk op tijd kan slapen
Net alsof jij dat kan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel![]()
Voordeel is wel dat ik daarna zo moe ben, dat ik gelijk op tijd kan slapen
ja stond 2equote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
En gisteren ook al zoveel posten, sjonge.
Gisteren was het half 1, dat is vroeg voor mijquote:
Enige wat breed aan jou was, gezien je foto, zijn je jukbeenderenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:53 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Succes! Dan kun je net zo breed als ik worden.
Ik hoop het maarquote:
En dat was zonder te sporten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren was het half 1, dat is vroeg voor mij
Boy. Oh, boy.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enige wat breed aan jou was, gezien je foto, zijn je jukbeenderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je nog wel dieren of gewassen dan, of hoe zeg je dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar het functioneert niet als een traditionele boerderij (is inmiddels ook te weinig ruimte voor, hemelsbreed is het nog net een kilometer tot de eerste nieuwbouw). Mijn vader heeft naast de boerderij gewoon een fulltime baan als freelance journalist en heeft een eigen tijdschrift en heeft zijn eigen kantoor thuis. Daarvan zijn ook de meeste bedrijfspakjes.
Met sportenquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Boy. Oh, boy.Zo zag ik er ook in 2011 uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Wat voor baan heeft men hier allemaal, waar je 24/7 kan posten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
heb fulltime job. Dus gaat lastig nu. Alleen maar s'avonds tijd.
quote:
Overheid hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat voor baan heeft men hier allemaal, waar je 24/7 kan posten?Of zitten hier veel uitkeringstrekkers?
[..]Zo zie ik er ook uit, en ik heb nog nooit een sportschool van binnen gezien.
Ja maar jij cheat met je blacka genen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat voor baan heeft men hier allemaal, waar je 24/7 kan posten?Of zitten hier veel uitkeringstrekkers?
[..]Zo zie ik er ook uit, en ik heb nog nooit een sportschool van binnen gezien.
Ja veel te ver.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hou je nog wel dieren of gewassen dan, of hoe zeg je dat?En welk tijdschrift, of gaat dat te furr om te sharen? Hier nog een baas met een eigen tijdschrift
.
[ afbeelding ]
Hetzelfde, mijn vader heeft ook brede schoudersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godmiljaar, kut ambtenarenapparaatquote:
Truequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar jij cheat met je blacka genen.
Ik vind je nog lief hoor. Ook al ben je ectoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
En dan patsen met iets waar je niet voor hoeft te bikkelen maar wat je aan komt waaien
Oke man.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:02 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik vind je nog lief hoor. Ook al ben je ecto.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja veel te ver.
Ja wel koeien, maar die lopen gewoon ergens buiten en heb je bijna geen werk aan. Behalve in de winter, dan worden de meesten op stal gehaald omdat het gras dan niet meer groeit en er te weinig eten is. Dan moeten ze 's ochtends en 's avonds gevoerd worden.
Bazenboksquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:00 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Hetzelfde, mijn vader heeft ook brede schouders. Zal wel erfelijk zijn.

.
poolse klusjesman?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Dat lijkt me wel relaxt om een dagje/weekje te doen, alleen worden het denk ik van die Klusjesmannen-taferelen.
[..]
Bazenboks [ afbeelding ][ afbeelding ].
Pak wd, die is kaolo makkelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef Anthropos het volgende:
Ik heb echt zin om iemand te laten ragen.
Nee, ik ga zo even naar R&P of OUD.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pak wd, die is kaolo makkelijk.
Gewoon naar US gaan. Of R&Pquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef Anthropos het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Boy. Oh, boy.En dat is speciaal of watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Hahahaha.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
poolse klusjesman?
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/165976
Wel een beetje makkelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:05 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo even naar R&P of OUD.
Dan wordt je reactie verwijderd en krijg je een notequote:
Enfin, ik doe wel niets.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan wordt je reactie verwijderd en krijg je een note_
Jammer.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben maar weer in bed gekropen![]()
Inb4 2 NutZ met dat kan ik niet als het mooi weer is.
the hellquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
poolse klusjesman?
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/165976
Je kan ook in een willekeurig Apple topic gaan klagen over Apple. Is ook altijd succes gegarandeerd. En anders kleine meisjes pesten in een Justin Bieber topic.quote:
quote:
Naar OUD gaan dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef Anthropos het volgende:
Nou dan mag het hoor...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is dit weer en ik heb daar lekker skitta aan, want ik heb daarnet al 3 uur en 15 minuten over een wijk gedaanDus ik heb genoeg buiten gespeeld.
quote:The traditional Dutch birthday party is done in the round - like knitting a sock? First, I feel like I must set the scene by saying that a lot of Dutch living rooms, especially the ones we visit in Haarlem, are sort of long and thin. And everyone sits along the perimeter of the room on couches and chairs politely talking to the people on either side and possibly the people across if the room is thin enough.
When new people come in (and we are inevitably late arrivals), they walk up to the birthday person and say, "Gefeliciteerd!" (It means Congratulations!) If it's a man (and you're a man) you shake hands. If it's a woman you kiss three times (alternating cheeks). Women also kiss each other three times and gay men (and the rare straight man) also kiss three times. The social constructs of the kiss-greeting are just how you would imagine it might be. I feel like I might have messed that up.
Then you proceed around the room usually beginning with the birthday person's partner and family (if possible) and greet everyone in the room appropriately while saying, "Gefeliciteerd." It's strange, but it's true. What doesn't make sense, of course, is congratulating someone for having a birthday. But the clinker in the whole situation is congratulating the neighbor from next door (who probably had very little to do with it) for the birthday person having a birthday. I shrug. Just do it. Everyone sees you coming and stops to talking long enough to shakes hands, saying their name if you don't know them. (Or they don't remember having met me.)
Then you take a seat in the circle. Usually someone will come and offer cake and coffee. And both are sometimes served with tiny little forks and spoons. I don't mind the spoons so much. Even Fred and I have miniature spoons for coffee. But I really don't like tiny forks. It feels silly to me, like I'm using a toy fork. I've got man-sized hands. Give me a manly fork.
If it's the right time of day, the following will happen with incredible precision: coffee cups and cake plates will begin to be taken up until all evidence of coffee and cake are gone. Then, beer and wine, along with an assortment of nuts and crispy things will begin to be brought out. It's like a different party. Occasionally a plate will be brought out with filled with a sliced "worst," blocks of cheese and mustard for dipping. Discussion will continue through all of this.
The party can go on like this for a while. You can be trapped between an elderly aunt and a cousin for hours. I will usually pop outside with one of Fred's sisters when she goes out for a smoke. Any reason to get up and move around is good.
That said, when Fred and I have birthday parties - we've had a couple - we purposely move people outside and around so that the circle never really forms. Oh they try! But we open up the terrace (of the neighbor next door) and lure them outside so they can sit in the sun. (They cannot resist sitting in the sun, those Dutch.)
Our parties are always a good time. We're good hosts and Fred's got a very social, friendly family. They just need to be helped along to resist the circle.
If you ever find yourself at a Dutch birthday party, just follow what the others are doing. They are friendly and experienced at getting through them. And don't be afraid to get up and walk around if you need to.
Het voelt extra lekker nu ik toestemming heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
En dan ook nog steeds van wang wisselen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Degene die die drie kussen als begroeting heeft bedacht
Of mensen die dan 1 of 2 keer zoenen, terwijl het gewoon 3 is, waardoor je weer een akward moment krijgt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan ook nog steeds van wang wisselen.
en ditquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of mensen die dan 1 of 2 keer zoenen, terwijl het gewoon 3 is, waardoor je weer een akward moment krijgt.
Leuk stukje.quote:
Ik ken iemand die de ene keer wel 3 en dan weer 2 doet. Zo verwarrendquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of mensen die dan 1 of 2 keer zoenen, terwijl het gewoon 3 is, waardoor je weer een akward moment krijgt.
Ineens per ongeluk op de mond zoenen, LIKE WTF als het je oom is of zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
en dit
Of dat je de verkeerde wang kiest... of die andere die de verkeerde wang kiest.
Logisch, anders wordt je ene wang vies en die andere niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan ook nog steeds van wang wisselen.
Iedereen moet gewoon links, rechts, links doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
en dit
Of dat je de verkeerde wang kiest... of die andere die de verkeerde wang kiest.
Gewoon voor het zoenen DRIE in het oor brullen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken iemand die de ene keer wel 3 en dan weer 2 doet. Zo verwarrend
Maar eentje wordt viezer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Logisch, anders wordt je ene wang vies en die andere niet.
Ik prefereer rechts, links, rechts.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon links, rechts, links doen.
niet als jequote:
en danquote:
doet.quote:
Ja, vreselijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet je waar ik ook zo'n hekel aan heb?
Van die luchtzoenen..
Doe het dan niet, weet je
Nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet je waar ik ook zo'n hekel aan heb?
Van die luchtzoenen..
Doe het dan niet, weet je
Ja hallo, ik kom ook uit de Provincie.quote:
Mja gewoon doen, genoeg sjappen die het niet snappenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon links, rechts, links doen.
dudequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ineens per ongeluk op de mond zoenen, LIKE WTF als het je oom is of zo.
Nee, de volgende moet dat doen dan. Is ook handig als je een schema bijhoudt wie welke volgorde aan moet houden. Oom Gerard mag alleen links, recht, links en tante Jannie mag alleen rechts, links, rechts.quote:
Gelukkig is dat nog niet gebeurd.quote:
Maar degene die dat deed was vast een stadse.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kom ook uit de Provincie.
Oh dacht jeugdtraumasquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nog niet gebeurd.
"Begon ik nou rechts... of was het nou links... ? "quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, de volgende moet dat doen dan. Is ook handig als je een schema bijhoudt wie welke volgorde aan moet houden. Oom Gerard mag alleen links, recht, links en tante Jannie mag alleen rechts, links, rechts.
Kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar degene die dat deed was vast een stadse.
Pardon ?quote:
Rare mensen die dat soort rare dingen doen blijven hier niet wonen nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Glimlach gegeven om de link met luchtzoen > hautain gedrag > Randstad only.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Rare mensen die dat soort rare dingen doen blijven hier niet wonen nee.I recognize bait when I see one.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lamequote:
niks mis meequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Degene die die drie kussen als begroeting heeft bedacht
Echt lekker nederlands engelsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:34 schreef wise het volgende:
[..]
niks mis mee
in amerika paar keer gedaan:
"its a Dutch tradition that we greet of say goodbye with 3 kisses on the cheek.
Doe mij maar gewoon een knuffel als begroeting, veel leukerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:34 schreef wise het volgende:
[..]
niks mis mee
in amerika paar keer gedaan:
"its a Dutch tradition that we greet of say goodbye with 3 kisses on the cheek.
"Hier heb je een beer, of heb je liever een giraffe?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een knuffel als begroeting, veel leuker
typo. moet or zijnquote:
ohzoquote:
krijg dan altijd te horen;quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een knuffel als begroeting, veel leuker
Ik wil graag tyfus als knuffel hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Hier heb je een beer, of heb je liever een giraffe?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Altijd ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:36 schreef wise het volgende:
[..]
krijg dan altijd te horen;
"wat is dat in je broekzak"
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag tyfus als knuffel hebben
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:
quote:
gewoon nog open met die drol foto.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit topic!
Hevig afscheid na een korte, maar zeer intense kennismaking
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dus
Met als reclametekst:
"Geef uw kind een SOA met kerst."
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit topic!
serieus waty de hel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dus
Met als reclametekst:
"Geef uw kind een SOA met kerst."
Geniaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit topic!
Van wie wil jij een SOA dan?quote:
Geil.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit topic!
:$quote:
"Is deze tekst interessant?"quote:
hahaha iddquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Is deze tekst interessant?"
[ ] Ja
[ ] Misschien
[x] Nee
wow die ga ik straks thuis kijkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deze man praat een beetje irritant.
moet je eens naar jezelf luisterenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deze man praat een beetje irritant.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet je eens naar jezelf luisterenHoezo die spoiler? Tis gewoon zo toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet je eens naar jezelf luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook van julliequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo die spoiler? Tis gewoon zo toch?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Die wilde ik daarna kijkenquote:
Zo vaag he, intrigeert me wel enormquote:
Was in Amerika toch ook zo'n pipo ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:57 schreef Salatrel het volgende:
SGP: zelden zwangerschap na verkrachting
ja dat was dus de aanleiding dat ze het aan de SGP vroegenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was in Amerika toch ook zo'n pipo ?
"Ja, want het vrouwelijk lichaam sluit zichzelf bij verkrachting af."x infinity
Ja, mij ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo vaag he, intrigeert me wel enorm
Oh wacht, deze is gaar. Die met die Japanner is toffer. Even zoeken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die wilde ik daarna kijken
Klopt altijd interessant om na te denken hoe het er 100 jaar geleden bijv. aan toe ging op exact die plekquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mij ook.
Net als van die verlaten plaatsen en gebouwen.
Die is 20min ongeveer die jij bedoeld denk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh wacht, deze is gaar. Die met die Japanner is toffer. Even zoeken.
Ja, die bedoel ik! Ben te lui om te zoeken eigenlijk want ik zit mobiel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is 20min ongeveer die jij bedoeld denk ik.
Dat ze ook foto's vinden in een holle boom en een tent waar nog allemaal shit in ligt enzo
Die postte ik van de week en niemand zei ietsquote:
http://www.vice.com/vice-news/aokigahara-suicide-forest-v3quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik! Ben te lui om te zoeken eigenlijk want ik zit mobiel.
Ik vind het serieus echt erg als mensen denken dat dit echt waar isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja dat was dus de aanleiding dat ze het aan de SGP vroegen
Wij niet van jouquote:
Oh, weet niet. Had een paar maanden geleden zo'n bui dat ik al die dingen ging kijkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die postte ik van de week en niemand zei iets
Kastelen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt altijd interessant om na te denken hoe het er 100 jaar geleden bijv. aan toe ging op exact die plek
Daar kan ik mee levenquote:
quote:
Ja maar jij post alleen maar plaatjes en shit niemand valt nog iets op daar tussenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zat van de week te kijken naar creepiest places on earthquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh, weet niet. Had een paar maanden geleden zo'n bui dat ik al die dingen ging kijkenBest interessant.
Ik kwam binnen vallen met die link.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]idd.
[..]
Ja maar jij post alleen maar plaatjes en shit niemand valt nog iets op daar tussen
Jij komt altijd binnen vallen met een link (of plaatje).quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kwam binnen vallen met die link.
Even opzoeken straks als ik thuis benquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zat van de week te kijken naar creepiest places on earthis ook interessant.
Hoe vond je The Killing?
Nice hoor, nice.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kwam binnen vallen met die link.
okquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij komt altijd binnen vallen met een link (of plaatje).
quote:
Ff kijken.quote:
Is interessant jaquote:
http://www.cracked.com/article/181_the-6-creepiest-places-earth/quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Even opzoeken straks als ik thuis ben![]()
Hebben we niet gekeken, werden afgeleid en zijn daarna even de stad ingegaanDoen we vanavond wel.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was in Amerika toch ook zo'n pipo ?
"Ja, want het vrouwelijk lichaam sluit zichzelf bij verkrachting af."x infinity
Ik wel, maar ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie ben jijquote:
Ja maar, jij zei "mwa." Dus jij vond het niet interessant.quote:
Dan is het ook niet meer leukquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar, jij zei "mwa." Dus jij vond het niet interessant.
quote:
quote:
Weet ikquote:
Omdat het niet zo eng is als je zei.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar, jij zei "mwa." Dus jij vond het niet interessant.
Ik zei alleen "creepy". Hoe kan je daaraan zien 'hoe' eng ik het vind?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Omdat het niet zo eng is als je zei.
Haha, ik na 24 jaar. Sneller dan jij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik kom er nu na 26 jaar pas achter dat ze in Japan het stuur rechts hebben![]()
Leer ik nog eens wat van fok
Dat zie ik direct.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zei alleen "creepy". Hoe kan je daaraan zien 'hoe' eng ik het vind?
19. ik win.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, ik na 24 jaar. Sneller dan jij.
ze rijden ook aan de verkeerde kant van de wegquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik kom er nu na 26 jaar pas achter dat ze in Japan het stuur rechts hebben![]()
Ik gok ook altijd maar een beetje hoe oud ze hier zijn.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik gok ook altijd maar een beetje hoe oud ze hier zijn.
2 jaar en 2 maanden snellerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, ik na 24 jaar. Sneller dan jij.
quote:
quote:
Antigua and Barbuda, Australië, Bahamas, Bangladesh, Barbados, Bhutan, Botswana, Brunei, Cyprus, Dominica, Fiji, Grenada, Guyana, Ierland, India, Indonesië, Jamaica, Japan, Kenya, Kiribati, Leshoto, Malawi, Maleisië, Malediven, Malta, Mauritius, Mozambique, Namibië, Nauru, Nepal, Nieuw-Zeeland, Oost-Timor, Pakistan, Papua Nieuw Guinea, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent and the Grenadines, Samoa, Seychellen, Singapore, Solomon Islands, Sri Lanka, Suriname, Swaziland, Tanzania, Thailand, Tonga, Trinidad and Tobago, Tuvalu, Uganda, Verenigd Koninkrijk, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Afrikaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke bedankt internet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Antigua and Barbuda, Australië, Bahamas, Bangladesh, Barbados, Bhutan, Botswana, Brunei, Cyprus, Dominica, Fiji, Grenada, Guyana, Ierland, India, Indonesië, Jamaica, Japan, Kenya, Kiribati, Leshoto, Malawi, Maleisië, Malediven, Malta, Mauritius, Mozambique, Namibië, Nauru, Nepal, Nieuw-Zeeland, Oost-Timor, Pakistan, Papua Nieuw Guinea, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent and the Grenadines, Samoa, Seychellen, Singapore, Solomon Islands, Sri Lanka, Suriname, Swaziland, Tanzania, Thailand, Tonga, Trinidad and Tobago, Tuvalu, Uganda, Verenigd Koninkrijk, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Afrika
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2 jaar en 2 maanden sneller
quote:
wat is saint kitt and nevisquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Antigua and Barbuda, Australië, Bahamas, Bangladesh, Barbados, Bhutan, Botswana, Brunei, Cyprus, Dominica, Fiji, Grenada, Guyana, Ierland, India, Indonesië, Jamaica, Japan, Kenya, Kiribati, Leshoto, Malawi, Maleisië, Malediven, Malta, Mauritius, Mozambique, Namibië, Nauru, Nepal, Nieuw-Zeeland, Oost-Timor, Pakistan, Papua Nieuw Guinea, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent and the Grenadines, Samoa, Seychellen, Singapore, Solomon Islands, Sri Lanka, Suriname, Swaziland, Tanzania, Thailand, Tonga, Trinidad and Tobago, Tuvalu, Uganda, Verenigd Koninkrijk, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Afrika
Su su suicide. Oh oh.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In het filmpje:
"This is a sign to stop sucuicidal people."Ja alsof dat helpt..
Saint Kitts en Nevis is een eilandnatie in het Caribisch gebied, gelegen in de bovenwindse eilanden. Het landje heeft een oppervlakte ter grootte van 1 of 2 Nederlandse gemeenten en telt 51.000 inwoners. De hoofdstad is Basseterre.quote:
"herro prs stop suicide okkkayyyyyy?"quote:
Lekker los in de heupen hoor.quote:
1 of 2. Maar als het Friese gemeenten zijn, dan misschien wel 3 of 4.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Saint Kitts en Nevis is een eilandnatie in het Caribisch gebied, gelegen in de bovenwindse eilanden. Het landje heeft een oppervlakte ter grootte van 1 of 2 Nederlandse gemeenten en telt 51.000 inwoners. De hoofdstad is Basseterre.
Doet me denken aan Frankrijk. Niet de moeite waard.quote:
quote:
quote:
Wazdezequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker los in de heupen hoor.
Af en toe een beetje te los
Hypermobiliteit ja
JA ZEG IK PROBEER JE TE HELPENquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1 of 2. Maar als het Friese gemeenten zijn, dan misschien wel 3 of 4.
Friese gemeenten zijn juist best wel groot qua oppervlakte dacht ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1 of 2. Maar als het Friese gemeenten zijn, dan misschien wel 3 of 4.
Qua inwoners niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Friese gemeenten zijn juist best wel groot qua oppervlakte dacht ik.
Wat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doet me denken aan Frankrijk. Niet de moeite waard.
Ik heb zin om een doos bonbons leeg te eten, maar er zijn alleen maar chips en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wazdeze
BAH! Vandaag bevalt me niet :E
Ja, Bretagne. Ik dacht aan een tropisch paradijs.quote:
Ik voel je sis.. Ik voel je :$quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zin om een doos bonbons leeg te eten, maar er zijn alleen maar chips en daar heb ik geen zin in___
Weet ik, maar dat maakt me allemaal geen fuck uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat van die gemeentes ging over de oppervlakte.
Anti-climax ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, Bretagne. Ik dacht aan een tropisch paradijs.
Inderdaad gewoon random dingen posten xDquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat maakt me allemaal geen fuck uit.
Ligt in de Cariben hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, Bretagne. Ik dacht aan een tropisch paradijs.
Gewoon verbonden.quote:
Voornamelijk kitts trok mij. Ik dacht dat de hoofd bewoners ervan kitties waren.quote:
Doe dan, Chai. Doe dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon random dingen posten xD
Ja, maar het ziet er niet tropisch uit.quote:
Alsof iedereen hier zo gericht post.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon random dingen posten xD
Rolladetouwquote:
Want als er geen palmbomen zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar het ziet er niet tropisch uit.
Nee, dat is het niet. Het ziet er gewoon niet Cariben uit. Het doet mij meer denken aan Bretagne.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Want als er geen palmbomen zijn.![]()
Godver.
Ik, alleen maar. Met inhoud etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof iedereen hier zo gericht post.
Het is toch echt een tropisch klimaat daar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het ziet er gewoon niet Cariben uit. Het doet mij meer denken aan Bretagne.
Dat zie je toch niet op foto's.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is toch echt een tropisch klimaat daar.
Dat begrijp ik ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
Zie je van die mensen lopen in hun oor of neus te peuteren en daarna lekker er naar kijken en/of opeten
Mag een mens geen hobby meer hebben?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
Zie je van die mensen lopen in hun oor of neus te peuteren en daarna lekker er naar kijken en/of opeten
Hallo hallo wie heb ik aan de lijn?quote:
Het ligt midden in het Caribisch gebied, dan zal het er niet vaak sneeuwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet op foto's.
FOK!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag een mens geen hobby meer hebben?
Naastyyyquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
En dan ook in het openbaar he, waar iedereen je zietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet zo goed.
Oh ik kan het wel hoor. Altijd zo lekker schelden op mattiesquote:
quote:
Lul niet zo dom dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens snap ik ook dat het klimaat daar tropisch is. Het ziet er alleen niet tropisch uit. Is dat moeilijk te begrijpen?
Nee, snap er niks van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens snap ik ook dat het klimaat daar tropisch is. Het ziet er alleen niet tropisch uit. Is dat moeilijk te begrijpen?
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag een mens geen bobby meer hebben?
DAT is de reden dat ik noooooooit met de bus gaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naastyyy![]()
Vooral als je achter diegene in de bus zit.. heerlijk uitzicht dan
Ja inderdaad, en waar veel mensen zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan ook in het openbaar he, waar iedereen je zietvaag ja.
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof iedereen hier zo gericht post.
Nee gvd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag een mens geen hobby meer hebben?
Hoezo dom, het is toch niet moeilijk om te snappen wat ik zeg of wel? Als ik zeg dat ik het er niet tropisch uit vind zien, wil het niet gelijk zeggen dat het dat ook daadwerkelijk niet is.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DAT is de reden dat ik noooooooit met de bus ga
Vis :$quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo hallo wie heb ik aan de lijn?
Overrated u_uquote:
Whihioquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoezo dom, het is toch niet moeilijk om te snappen wat ik zeg of wel? Als ik zeg dat ik het er niet tropisch uit vind zien, wil het niet gelijk zeggen dat het dat ook daadwerkelijk niet is.
quote:
KOM DANquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
In de uitgaansbus wordt ook gekotst.
Hier heb je nog een reden
Klopt.quote:
Neequote:
quote:
Wat is dit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
ok ik zie het al, iedereen heeft zand in zn kut
mazzel
hahahahahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
ok ik zie het al, iedereen heeft zand in zn kut
mazzel
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, nee. Het is jouw schuld niet.
quote:
quote:
quote:
"Hallo ik spaar meisjespoppen en ben diepgaand geïnteresseerd in literatuur over oorlogsvoering."quote:
Ja dat rook ik vanochtend alquote:
Meisjespoppen? Wtf?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hallo ik spaar meisjespoppen en ben diepgaand geïnteresseerd in literatuur over oorlogsvoering."
Mensen vinden mij eng... Denk ik.
Uitgaan, wat is dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja als ik uitga is het taxi of fiets.
It wasn't me :$quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat rook ik vanochtend al![]()
Tandjes hee.
Ja als man zijnde..quote:
Waarom iedereen daarheen lokken. Is mijn speelplaats vandaag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hallo ik spaar meisjespoppen en ben diepgaand geïnteresseerd in literatuur over oorlogsvoering."
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitgaan, wat is dat?Ja kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know that feel bro.. euh.. sisquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
It wasn't me :$
Mja.. AAARGH.. Ik sleep mezelf maar vast op m'n ontembare furie
Taaie libie ditdat
Later sgatjons![]()
zoks pls.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef Zosk het volgende:
Sowieso FOK!kers die in een zandbak zitten te FOK!ken.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitgaan, wat is dat?Weet ik niet. Ik ga altijd aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop ook relgematig van die poppen en dan frees ik daar wat gaten inquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat je in US zat..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Waarom iedereen daarheen lokken. Is mijn speelplaats vandaag.
Ja, ik had je wel door, schavuitquote:
Ja, zo beginnen de meeste horrorfilmsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje freaky dingen vind ik dat altijd.
Ik had dit altijd al willen weten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zand in mijn anus gehad, telt dat ook?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koop ook relgematig van die poppen en dan frees ik daar wat gaten in
Vooral horrorfilms die over poppen gaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo beginnen de meeste horrorfilms
Ik hoor nog liever Pearl jam dan die rollende walvis.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef BobbyB het volgende:
Echt super. Iemand heeft zijn eigen muziek collectie aangezet omdat ie 10 keer Adele etc op een dag zat was en nu horen we de hele dag Muse en Pearl Jam
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had dit altijd al willen weten.
[..]
ga je toch met je mac bij de starbucks zittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef BobbyB het volgende:
Echt super. Iemand heeft zijn eigen muziek collectie aangezet omdat ie 10 keer Adele etc op een dag zat was en nu horen we de hele dag Muse en Pearl Jam
Ja, dat bedoelde ik, maar ik zei het weer eens niet zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vooral horrorfilms die over poppen gaan.
Moet ie iets compenseren ofzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ga je toch met je mac bij de starbucks zitten
[ afbeelding ]
Ik ook wel, maar niet de hele dag doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor nog liever Pearl jam dan die rollende walvis.
Ik wil die ook nog kijkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
laatst cabin in the woods gezien in ik was positief verrast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |