Qua inwoners niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Friese gemeenten zijn juist best wel groot qua oppervlakte dacht ik.
Wat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doet me denken aan Frankrijk. Niet de moeite waard.
Ik heb zin om een doos bonbons leeg te eten, maar er zijn alleen maar chips en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wazdeze
BAH! Vandaag bevalt me niet :E
Ja, Bretagne. Ik dacht aan een tropisch paradijs.quote:
Ik voel je sis.. Ik voel je :$quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zin om een doos bonbons leeg te eten, maar er zijn alleen maar chips en daar heb ik geen zin in___
Weet ik, maar dat maakt me allemaal geen fuck uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat van die gemeentes ging over de oppervlakte.
Anti-climax ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, Bretagne. Ik dacht aan een tropisch paradijs.
Inderdaad gewoon random dingen posten xDquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat maakt me allemaal geen fuck uit.
Ligt in de Cariben hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, Bretagne. Ik dacht aan een tropisch paradijs.
Gewoon verbonden.quote:
Voornamelijk kitts trok mij. Ik dacht dat de hoofd bewoners ervan kitties waren.quote:
Doe dan, Chai. Doe dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon random dingen posten xD
Ja, maar het ziet er niet tropisch uit.quote:
Alsof iedereen hier zo gericht post.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon random dingen posten xD
Rolladetouwquote:
Want als er geen palmbomen zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar het ziet er niet tropisch uit.
Nee, dat is het niet. Het ziet er gewoon niet Cariben uit. Het doet mij meer denken aan Bretagne.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Want als er geen palmbomen zijn.![]()
Godver.
Ik, alleen maar. Met inhoud etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof iedereen hier zo gericht post.
Het is toch echt een tropisch klimaat daar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het ziet er gewoon niet Cariben uit. Het doet mij meer denken aan Bretagne.
Dat zie je toch niet op foto's.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is toch echt een tropisch klimaat daar.
Dat begrijp ik ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
Zie je van die mensen lopen in hun oor of neus te peuteren en daarna lekker er naar kijken en/of opeten
Mag een mens geen hobby meer hebben?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
Zie je van die mensen lopen in hun oor of neus te peuteren en daarna lekker er naar kijken en/of opeten
Hallo hallo wie heb ik aan de lijn?quote:
Het ligt midden in het Caribisch gebied, dan zal het er niet vaak sneeuwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet op foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |