"herro prs stop suicide okkkayyyyyy?"quote:
Lekker los in de heupen hoor.quote:
1 of 2. Maar als het Friese gemeenten zijn, dan misschien wel 3 of 4.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Saint Kitts en Nevis is een eilandnatie in het Caribisch gebied, gelegen in de bovenwindse eilanden. Het landje heeft een oppervlakte ter grootte van 1 of 2 Nederlandse gemeenten en telt 51.000 inwoners. De hoofdstad is Basseterre.
Doet me denken aan Frankrijk. Niet de moeite waard.quote:
quote:
quote:
Wazdezequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker los in de heupen hoor.
Af en toe een beetje te los
Hypermobiliteit ja
JA ZEG IK PROBEER JE TE HELPENquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1 of 2. Maar als het Friese gemeenten zijn, dan misschien wel 3 of 4.
Friese gemeenten zijn juist best wel groot qua oppervlakte dacht ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1 of 2. Maar als het Friese gemeenten zijn, dan misschien wel 3 of 4.
Qua inwoners niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Friese gemeenten zijn juist best wel groot qua oppervlakte dacht ik.
Wat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doet me denken aan Frankrijk. Niet de moeite waard.
Ik heb zin om een doos bonbons leeg te eten, maar er zijn alleen maar chips en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wazdeze
BAH! Vandaag bevalt me niet :E
Ja, Bretagne. Ik dacht aan een tropisch paradijs.quote:
Ik voel je sis.. Ik voel je :$quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zin om een doos bonbons leeg te eten, maar er zijn alleen maar chips en daar heb ik geen zin in___
Weet ik, maar dat maakt me allemaal geen fuck uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat van die gemeentes ging over de oppervlakte.
Anti-climax ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, Bretagne. Ik dacht aan een tropisch paradijs.
Inderdaad gewoon random dingen posten xDquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat maakt me allemaal geen fuck uit.
Ligt in de Cariben hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, Bretagne. Ik dacht aan een tropisch paradijs.
Gewoon verbonden.quote:
Voornamelijk kitts trok mij. Ik dacht dat de hoofd bewoners ervan kitties waren.quote:
Doe dan, Chai. Doe dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon random dingen posten xD
Ja, maar het ziet er niet tropisch uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |