"herro prs stop suicide okkkayyyyyy?"quote:
Lekker los in de heupen hoor.quote:
1 of 2. Maar als het Friese gemeenten zijn, dan misschien wel 3 of 4.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Saint Kitts en Nevis is een eilandnatie in het Caribisch gebied, gelegen in de bovenwindse eilanden. Het landje heeft een oppervlakte ter grootte van 1 of 2 Nederlandse gemeenten en telt 51.000 inwoners. De hoofdstad is Basseterre.
Doet me denken aan Frankrijk. Niet de moeite waard.quote:
quote:
quote:
Wazdezequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker los in de heupen hoor.
Af en toe een beetje te los
Hypermobiliteit ja
JA ZEG IK PROBEER JE TE HELPENquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1 of 2. Maar als het Friese gemeenten zijn, dan misschien wel 3 of 4.
Friese gemeenten zijn juist best wel groot qua oppervlakte dacht ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1 of 2. Maar als het Friese gemeenten zijn, dan misschien wel 3 of 4.
Qua inwoners niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Friese gemeenten zijn juist best wel groot qua oppervlakte dacht ik.
Wat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doet me denken aan Frankrijk. Niet de moeite waard.
Ik heb zin om een doos bonbons leeg te eten, maar er zijn alleen maar chips en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wazdeze
BAH! Vandaag bevalt me niet :E
Ja, Bretagne. Ik dacht aan een tropisch paradijs.quote:
Ik voel je sis.. Ik voel je :$quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zin om een doos bonbons leeg te eten, maar er zijn alleen maar chips en daar heb ik geen zin in___
Weet ik, maar dat maakt me allemaal geen fuck uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat van die gemeentes ging over de oppervlakte.
Anti-climax ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, Bretagne. Ik dacht aan een tropisch paradijs.
Inderdaad gewoon random dingen posten xDquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat maakt me allemaal geen fuck uit.
Ligt in de Cariben hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, Bretagne. Ik dacht aan een tropisch paradijs.
Gewoon verbonden.quote:
Voornamelijk kitts trok mij. Ik dacht dat de hoofd bewoners ervan kitties waren.quote:
Doe dan, Chai. Doe dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon random dingen posten xD
Ja, maar het ziet er niet tropisch uit.quote:
Alsof iedereen hier zo gericht post.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon random dingen posten xD
Rolladetouwquote:
Want als er geen palmbomen zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar het ziet er niet tropisch uit.
Nee, dat is het niet. Het ziet er gewoon niet Cariben uit. Het doet mij meer denken aan Bretagne.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Want als er geen palmbomen zijn.![]()
Godver.
Ik, alleen maar. Met inhoud etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof iedereen hier zo gericht post.
Het is toch echt een tropisch klimaat daar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het ziet er gewoon niet Cariben uit. Het doet mij meer denken aan Bretagne.
Dat zie je toch niet op foto's.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is toch echt een tropisch klimaat daar.
Dat begrijp ik ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
Zie je van die mensen lopen in hun oor of neus te peuteren en daarna lekker er naar kijken en/of opeten
Mag een mens geen hobby meer hebben?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
Zie je van die mensen lopen in hun oor of neus te peuteren en daarna lekker er naar kijken en/of opeten
Hallo hallo wie heb ik aan de lijn?quote:
Het ligt midden in het Caribisch gebied, dan zal het er niet vaak sneeuwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet op foto's.
FOK!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag een mens geen hobby meer hebben?
Naastyyyquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
En dan ook in het openbaar he, waar iedereen je zietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet zo goed.
Oh ik kan het wel hoor. Altijd zo lekker schelden op mattiesquote:
quote:
Lul niet zo dom dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens snap ik ook dat het klimaat daar tropisch is. Het ziet er alleen niet tropisch uit. Is dat moeilijk te begrijpen?
Nee, snap er niks van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens snap ik ook dat het klimaat daar tropisch is. Het ziet er alleen niet tropisch uit. Is dat moeilijk te begrijpen?
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag een mens geen bobby meer hebben?
DAT is de reden dat ik noooooooit met de bus gaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naastyyy![]()
Vooral als je achter diegene in de bus zit.. heerlijk uitzicht dan
Ja inderdaad, en waar veel mensen zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan ook in het openbaar he, waar iedereen je zietvaag ja.
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof iedereen hier zo gericht post.
Nee gvd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag een mens geen hobby meer hebben?
Hoezo dom, het is toch niet moeilijk om te snappen wat ik zeg of wel? Als ik zeg dat ik het er niet tropisch uit vind zien, wil het niet gelijk zeggen dat het dat ook daadwerkelijk niet is.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DAT is de reden dat ik noooooooit met de bus ga
Vis :$quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo hallo wie heb ik aan de lijn?
Overrated u_uquote:
Whihioquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoezo dom, het is toch niet moeilijk om te snappen wat ik zeg of wel? Als ik zeg dat ik het er niet tropisch uit vind zien, wil het niet gelijk zeggen dat het dat ook daadwerkelijk niet is.
quote:
KOM DANquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
In de uitgaansbus wordt ook gekotst.
Hier heb je nog een reden
Klopt.quote:
Neequote:
quote:
Wat is dit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
ok ik zie het al, iedereen heeft zand in zn kut
mazzel
hahahahahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
ok ik zie het al, iedereen heeft zand in zn kut
mazzel
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, nee. Het is jouw schuld niet.
quote:
quote:
quote:
"Hallo ik spaar meisjespoppen en ben diepgaand geïnteresseerd in literatuur over oorlogsvoering."quote:
Ja dat rook ik vanochtend alquote:
Meisjespoppen? Wtf?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hallo ik spaar meisjespoppen en ben diepgaand geïnteresseerd in literatuur over oorlogsvoering."
Mensen vinden mij eng... Denk ik.
Uitgaan, wat is dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja als ik uitga is het taxi of fiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
It wasn't me :$quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat rook ik vanochtend al![]()
Tandjes hee.
Ja als man zijnde..quote:
Waarom iedereen daarheen lokken. Is mijn speelplaats vandaag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hallo ik spaar meisjespoppen en ben diepgaand geïnteresseerd in literatuur over oorlogsvoering."
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitgaan, wat is dat?Ja kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
I know that feel bro.. euh.. sisquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
It wasn't me :$
Mja.. AAARGH.. Ik sleep mezelf maar vast op m'n ontembare furie
Taaie libie ditdat
Later sgatjons![]()
zoks pls.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef Zosk het volgende:
Sowieso FOK!kers die in een zandbak zitten te FOK!ken.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitgaan, wat is dat?Weet ik niet. Ik ga altijd aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop ook relgematig van die poppen en dan frees ik daar wat gaten inquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat je in US zat..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Waarom iedereen daarheen lokken. Is mijn speelplaats vandaag.
Ja, ik had je wel door, schavuitquote:
Ja, zo beginnen de meeste horrorfilmsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje freaky dingen vind ik dat altijd.
Ik had dit altijd al willen weten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zand in mijn anus gehad, telt dat ook?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koop ook relgematig van die poppen en dan frees ik daar wat gaten in
Vooral horrorfilms die over poppen gaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo beginnen de meeste horrorfilms
Ik hoor nog liever Pearl jam dan die rollende walvis.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef BobbyB het volgende:
Echt super. Iemand heeft zijn eigen muziek collectie aangezet omdat ie 10 keer Adele etc op een dag zat was en nu horen we de hele dag Muse en Pearl Jam
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had dit altijd al willen weten.
[..]
ga je toch met je mac bij de starbucks zittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef BobbyB het volgende:
Echt super. Iemand heeft zijn eigen muziek collectie aangezet omdat ie 10 keer Adele etc op een dag zat was en nu horen we de hele dag Muse en Pearl Jam
Ja, dat bedoelde ik, maar ik zei het weer eens niet zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vooral horrorfilms die over poppen gaan.
Moet ie iets compenseren ofzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ga je toch met je mac bij de starbucks zitten
[ afbeelding ]
Ik ook wel, maar niet de hele dag doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor nog liever Pearl jam dan die rollende walvis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |