Alsof iedereen hier zo gericht post.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon random dingen posten xD
Rolladetouwquote:
Want als er geen palmbomen zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar het ziet er niet tropisch uit.
Nee, dat is het niet. Het ziet er gewoon niet Cariben uit. Het doet mij meer denken aan Bretagne.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Want als er geen palmbomen zijn.![]()
Godver.
Ik, alleen maar. Met inhoud etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof iedereen hier zo gericht post.
Het is toch echt een tropisch klimaat daar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het ziet er gewoon niet Cariben uit. Het doet mij meer denken aan Bretagne.
Dat zie je toch niet op foto's.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is toch echt een tropisch klimaat daar.
Dat begrijp ik ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
Zie je van die mensen lopen in hun oor of neus te peuteren en daarna lekker er naar kijken en/of opeten
Mag een mens geen hobby meer hebben?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
Zie je van die mensen lopen in hun oor of neus te peuteren en daarna lekker er naar kijken en/of opeten
Hallo hallo wie heb ik aan de lijn?quote:
Het ligt midden in het Caribisch gebied, dan zal het er niet vaak sneeuwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet op foto's.
FOK!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag een mens geen hobby meer hebben?
Naastyyyquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
En dan ook in het openbaar he, waar iedereen je zietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet zo goed.
Oh ik kan het wel hoor. Altijd zo lekker schelden op mattiesquote:
quote:
Lul niet zo dom dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens snap ik ook dat het klimaat daar tropisch is. Het ziet er alleen niet tropisch uit. Is dat moeilijk te begrijpen?
Nee, snap er niks van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens snap ik ook dat het klimaat daar tropisch is. Het ziet er alleen niet tropisch uit. Is dat moeilijk te begrijpen?
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag een mens geen bobby meer hebben?
DAT is de reden dat ik noooooooit met de bus gaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naastyyy![]()
Vooral als je achter diegene in de bus zit.. heerlijk uitzicht dan
Ja inderdaad, en waar veel mensen zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan ook in het openbaar he, waar iedereen je zietvaag ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |