Meisjespoppen? Wtf?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hallo ik spaar meisjespoppen en ben diepgaand geïnteresseerd in literatuur over oorlogsvoering."
Mensen vinden mij eng... Denk ik.
Uitgaan, wat is dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja als ik uitga is het taxi of fiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
It wasn't me :$quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat rook ik vanochtend al![]()
Tandjes hee.
Ja als man zijnde..quote:
Waarom iedereen daarheen lokken. Is mijn speelplaats vandaag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hallo ik spaar meisjespoppen en ben diepgaand geïnteresseerd in literatuur over oorlogsvoering."
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitgaan, wat is dat?Ja kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
I know that feel bro.. euh.. sisquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
It wasn't me :$
Mja.. AAARGH.. Ik sleep mezelf maar vast op m'n ontembare furie
Taaie libie ditdat
Later sgatjons![]()
zoks pls.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef Zosk het volgende:
Sowieso FOK!kers die in een zandbak zitten te FOK!ken.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitgaan, wat is dat?Weet ik niet. Ik ga altijd aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop ook relgematig van die poppen en dan frees ik daar wat gaten inquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat je in US zat..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Waarom iedereen daarheen lokken. Is mijn speelplaats vandaag.
Ja, ik had je wel door, schavuitquote:
Ja, zo beginnen de meeste horrorfilmsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje freaky dingen vind ik dat altijd.
Ik had dit altijd al willen weten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zand in mijn anus gehad, telt dat ook?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koop ook relgematig van die poppen en dan frees ik daar wat gaten in
Vooral horrorfilms die over poppen gaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo beginnen de meeste horrorfilms
Ik hoor nog liever Pearl jam dan die rollende walvis.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef BobbyB het volgende:
Echt super. Iemand heeft zijn eigen muziek collectie aangezet omdat ie 10 keer Adele etc op een dag zat was en nu horen we de hele dag Muse en Pearl Jam
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had dit altijd al willen weten.
[..]
ga je toch met je mac bij de starbucks zittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef BobbyB het volgende:
Echt super. Iemand heeft zijn eigen muziek collectie aangezet omdat ie 10 keer Adele etc op een dag zat was en nu horen we de hele dag Muse en Pearl Jam
Ja, dat bedoelde ik, maar ik zei het weer eens niet zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vooral horrorfilms die over poppen gaan.
Moet ie iets compenseren ofzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ga je toch met je mac bij de starbucks zitten
[ afbeelding ]
Ik ook wel, maar niet de hele dag doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor nog liever Pearl jam dan die rollende walvis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |