FOK!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag een mens geen hobby meer hebben?
Naastyyyquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
Zie je van die mensen lopen in hun oor of neus te peuteren en daarna lekker er naar kijken en/of opeten
En dan ook in het openbaar he, waar iedereen je zietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet zo goed.
Oh ik kan het wel hoor. Altijd zo lekker schelden op mattiesquote:
quote:
Lul niet zo dom dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens snap ik ook dat het klimaat daar tropisch is. Het ziet er alleen niet tropisch uit. Is dat moeilijk te begrijpen?
Nee, snap er niks van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens snap ik ook dat het klimaat daar tropisch is. Het ziet er alleen niet tropisch uit. Is dat moeilijk te begrijpen?
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag een mens geen bobby meer hebben?
DAT is de reden dat ik noooooooit met de bus gaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naastyyy![]()
Vooral als je achter diegene in de bus zit.. heerlijk uitzicht dan
Ja inderdaad, en waar veel mensen zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan ook in het openbaar he, waar iedereen je zietvaag ja.
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof iedereen hier zo gericht post.
Nee gvd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag een mens geen hobby meer hebben?
Hoezo dom, het is toch niet moeilijk om te snappen wat ik zeg of wel? Als ik zeg dat ik het er niet tropisch uit vind zien, wil het niet gelijk zeggen dat het dat ook daadwerkelijk niet is.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DAT is de reden dat ik noooooooit met de bus ga
Vis :$quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo hallo wie heb ik aan de lijn?
Overrated u_uquote:
Whihioquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoezo dom, het is toch niet moeilijk om te snappen wat ik zeg of wel? Als ik zeg dat ik het er niet tropisch uit vind zien, wil het niet gelijk zeggen dat het dat ook daadwerkelijk niet is.
quote:
KOM DANquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
In de uitgaansbus wordt ook gekotst.
Hier heb je nog een reden
Klopt.quote:
Neequote:
quote:
Wat is dit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
ok ik zie het al, iedereen heeft zand in zn kut
mazzel
hahahahahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
ok ik zie het al, iedereen heeft zand in zn kut
mazzel
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, nee. Het is jouw schuld niet.
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |