moet je eens naar jezelf luisterenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deze man praat een beetje irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet je eens naar jezelf luisterenHoezo die spoiler? Tis gewoon zo toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet je eens naar jezelf luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook van julliequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo die spoiler? Tis gewoon zo toch?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Die wilde ik daarna kijkenquote:
Zo vaag he, intrigeert me wel enormquote:
Was in Amerika toch ook zo'n pipo ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:57 schreef Salatrel het volgende:
SGP: zelden zwangerschap na verkrachting
ja dat was dus de aanleiding dat ze het aan de SGP vroegenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was in Amerika toch ook zo'n pipo ?
"Ja, want het vrouwelijk lichaam sluit zichzelf bij verkrachting af."x infinity
Ja, mij ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo vaag he, intrigeert me wel enorm
Oh wacht, deze is gaar. Die met die Japanner is toffer. Even zoeken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die wilde ik daarna kijken
Klopt altijd interessant om na te denken hoe het er 100 jaar geleden bijv. aan toe ging op exact die plekquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mij ook.
Net als van die verlaten plaatsen en gebouwen.
Die is 20min ongeveer die jij bedoeld denk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh wacht, deze is gaar. Die met die Japanner is toffer. Even zoeken.
Ja, die bedoel ik! Ben te lui om te zoeken eigenlijk want ik zit mobiel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is 20min ongeveer die jij bedoeld denk ik.
Dat ze ook foto's vinden in een holle boom en een tent waar nog allemaal shit in ligt enzo
Die postte ik van de week en niemand zei ietsquote:
http://www.vice.com/vice-news/aokigahara-suicide-forest-v3quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik! Ben te lui om te zoeken eigenlijk want ik zit mobiel.
Ik vind het serieus echt erg als mensen denken dat dit echt waar isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja dat was dus de aanleiding dat ze het aan de SGP vroegen
Wij niet van jouquote:
Oh, weet niet. Had een paar maanden geleden zo'n bui dat ik al die dingen ging kijkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die postte ik van de week en niemand zei iets
Kastelen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt altijd interessant om na te denken hoe het er 100 jaar geleden bijv. aan toe ging op exact die plek
Daar kan ik mee levenquote:
quote:
Ja maar jij post alleen maar plaatjes en shit niemand valt nog iets op daar tussenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die postte ik van de week en niemand zei iets
Ik zat van de week te kijken naar creepiest places on earthquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh, weet niet. Had een paar maanden geleden zo'n bui dat ik al die dingen ging kijkenBest interessant.
Ik kwam binnen vallen met die link.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]idd.
[..]
Ja maar jij post alleen maar plaatjes en shit niemand valt nog iets op daar tussen
Jij komt altijd binnen vallen met een link (of plaatje).quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kwam binnen vallen met die link.
Even opzoeken straks als ik thuis benquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zat van de week te kijken naar creepiest places on earthis ook interessant.
Hoe vond je The Killing?
Nice hoor, nice.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kwam binnen vallen met die link.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |