Ik vind je nog lief hoor. Ook al ben je ectoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
En dan patsen met iets waar je niet voor hoeft te bikkelen maar wat je aan komt waaien
Oke man.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:02 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik vind je nog lief hoor. Ook al ben je ecto.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja veel te ver.
Ja wel koeien, maar die lopen gewoon ergens buiten en heb je bijna geen werk aan. Behalve in de winter, dan worden de meesten op stal gehaald omdat het gras dan niet meer groeit en er te weinig eten is. Dan moeten ze 's ochtends en 's avonds gevoerd worden.
Bazenboksquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:00 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Hetzelfde, mijn vader heeft ook brede schouders. Zal wel erfelijk zijn.

.
poolse klusjesman?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Dat lijkt me wel relaxt om een dagje/weekje te doen, alleen worden het denk ik van die Klusjesmannen-taferelen.
[..]
Bazenboks [ afbeelding ][ afbeelding ].
Pak wd, die is kaolo makkelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef Anthropos het volgende:
Ik heb echt zin om iemand te laten ragen.
Nee, ik ga zo even naar R&P of OUD.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pak wd, die is kaolo makkelijk.
Gewoon naar US gaan. Of R&Pquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef Anthropos het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Boy. Oh, boy.En dat is speciaal of watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Hahahaha.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
poolse klusjesman?
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/165976
Wel een beetje makkelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:05 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo even naar R&P of OUD.
Dan wordt je reactie verwijderd en krijg je een notequote:
Enfin, ik doe wel niets.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan wordt je reactie verwijderd en krijg je een note_
Jammer.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben maar weer in bed gekropen![]()
Inb4 2 NutZ met dat kan ik niet als het mooi weer is.
the hellquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
poolse klusjesman?
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/165976
Je kan ook in een willekeurig Apple topic gaan klagen over Apple. Is ook altijd succes gegarandeerd. En anders kleine meisjes pesten in een Justin Bieber topic.quote:
quote:
Naar OUD gaan dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef Anthropos het volgende:
Nou dan mag het hoor...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is dit weer en ik heb daar lekker skitta aan, want ik heb daarnet al 3 uur en 15 minuten over een wijk gedaanDus ik heb genoeg buiten gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |