Ik ga ook maar eens film kijken.quote:
scat.aviquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:49 schreef YOLO het volgende:
[..]
Mother_daughter_team_fucking_man.avi.
Je bent zelf een filmquote:
Waar zie jij mij voor aan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:49 schreef YOLO het volgende:
[..]
Mother_daughter_team_fucking_man.avi.
dat zeg je maar tegen allurequote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:56 schreef YOLO het volgende:
[..]
Die wil altijd dat ik enorm vieze dingen tegen haar zeg.
Geen gehoor aan geven. Kan niet altijd maar haar zin krijgen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:56 schreef YOLO het volgende:
[..]
Die wil altijd dat ik enorm vieze dingen tegen haar zeg.
Is ook wel zo. Maar ik please zo'n meisje gewoon graag.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen gehoor aan geven. Kan niet altijd maar haar zin krijgen.
quote:
Ja je hoort Dqod heel in het begin.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef YOLO het volgende:
Is het raar als ik lichtelijk emotioneel word van dit nummer?
Wat is deze die ditdatquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja je hoort Dqod heel in het begin.
Ik hoorde laatst iemand die zei dat hij Rihanna de mooiste vrouw op aarde vindtquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja je hoort Dqod heel in het begin.
Best wel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef YOLO het volgende:
Is het raar als ik lichtelijk emotioneel word van dit nummer?
Ja vanaf 0:29quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik vond haar vroeger wel leukquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:03 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iemand die zei dat hij Rihanna de mooiste vrouw op aarde vindt.
Die vind ik ook leuk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:05 schreef YOLO het volgende:
[..]
Van deze twee ook, durf ik gewoon voor uit te komen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja vanaf 0:29SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Je ziet nu Jay-Z voor je die Beyoncé doggystyle neemt.quote:
quote:
The lucky bastard.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:07 schreef YOLO het volgende:
[..]
Je ziet nu Jay-Z voor je die Beyoncé doggystyle neemt.
Dat zijn 2 nette mensen, die doen zoiets niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:07 schreef YOLO het volgende:
[..]
Je ziet nu Jay-Z voor je die Beyoncé doggystyle neemt.
FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU.. Taaie libie met mijn reputatiequote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn buikspieren zijn nog aanwezigTandjes heeee
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oma 4e deed mee met steps en flikkerde bijna van die steps af..
quote:
opwindend welquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van Kim Kardashian met ijs.
ijskoninginquote:
Mijn nieuwe e-rep.. Nja, dan maar vol trots hooghouden ehquote:
Ja daar komt ze nooit meer vanafquote:
quote:
The fuckquote:
Echt eh.. Dit kan toch niet in het geval van sisquote:
Komt uit Green Wing.. alleen maar van dat soort scene'squote:
:E!!!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt uit Green Wing.. alleen maar van dat soort scene's![]()
Uiteraard niet aan te bevelen om te kijken met de schoonfamilie tijdens kerst
Mijn intro-mentor was echt een look-a-like van haar. Zo jaloersmakend prachtigquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van Kim Kardashian met ijs.
Welke :$quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ooit een keer samen met mijn moeder een film gekeken, bleek achteraf een of andere soft erotische film te zijn
Ziet er leuk uitquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:22 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
Zij was echt aan op Lowlands!
Sleigh Bells!
Facebookprofiel in mijn DM, gaarnequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn intro-mentor was echt een look-a-like van haar. Zo jaloersmakend prachtigAlleen was zij Afghaans.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ooit een keer samen met mijn moeder een film gekeken, bleek achteraf een of andere soft erotische film te zijn
Weet ik veelquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik veelging over een slang ofzo (nee niet anaconda
) maar was echt al heel lang geleden, maar heb nog regelmatig zo van
[ afbeelding ]
Ik was haar ook al hopeloos aan het zoeken. Tevergeefsquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:24 schreef YOLO het volgende:
[..]
Facebookprofiel in mijn DM, gaarne!
Een trouserpython xDquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik veelging over een slang ofzo (nee niet anaconda
) maar was echt al heel lang geleden, maar heb nog regelmatig zo van
[ afbeelding ]
Heb alleen maar dat filmpje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:26 schreef Salatrel het volgende:
waar is bobby met dat gifje die nikita meisj0n die ijs eet
Zeker. Ik denk alleen niet dat je de muziek leuk vindt.quote:
Mwa tis niet mijn smaak maar vind het ook niet heel vervelend. Denk dat ik het live wel zou kunnen waarderen. Live is meestal leuker/ beter. Vind ik dan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:27 schreef YOLO het volgende:
[..]
Zeker. Ik denk alleen niet dat je de muziek leuk vindt.
Wel een enorm verschil met live, daar knalden ze de trommelvliezen uit je oren met negen versterkers.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa tis niet mijn smaak maar vind het ook niet heel vervelend. Denk dat ik het live wel zou kunnen waarderen. Live is meestal leuker/ beter. Vind ik dan.
Nicequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:30 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ze huppelt wel geil over het podium.
Ik wacht op je ok gr gr :$quote:
Zoooeeeeeeeeeeemmmm :$quote:
Ik vond Lisa altijd wel leuk.quote:
Ja. Algemene kennis. Het is de enige dame met donkere haren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en nu verwacht je van mij dat ik weet welke dat is?
Hey een mug :Equote:
Ik lieg nooit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die liegen verdienen billenkoek
mijn BMI is perfectquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die liegen verdienen billenkoek
quote:
idd.. kut userquote:
quote:
wat zeg je nou?quote:
Dikke ukelele'squote:
jij bent dan ook geen echte vrouw. je bent een beetje zoals een blokker android tablet. alles net nietquote:
En bedankt eh, lachen op slechte momentenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij bent dan ook geen echte vrouw. je bent een beetje zoals een blokker android tablet. alles net niet
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
En bedankt eh, lachen op slechte momenten![]()
jbvyhjucvhvklnklvjyuhcvyquote:
Godverquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er vond daarnet een ontploffing plaats in het Oosten
quote:
quote:
Lasagnequote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:50 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga mijn tipi opzoeken. Dag mensen.
Yolo tot ziens, ooit weer
Wat een vertrouwen weerquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:50 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:50 schreef BobbyB het volgende:
Vandaag, morgen en overmorgenquote:
Jaaaaquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:53 schreef Salatrel het volgende:
wel hardcore bezig jij hega je dat volhouden?
Zal dat VWO-stukje over zichzelf gaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:55 schreef Chai het volgende:
Boos. Boos op de maatschappij. Boos op de mensen.
deze puber
Denk het wel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:56 schreef YOLO het volgende:
[..]
Zal dat VWO-stukje over zichzelf gaan?
Het is zo obvious dat dat lastig zal zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk het wel.
Niet dat hij dat zal toegeven dan gaat hij het snel over iemand anders hebben die dat ook had.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:59 schreef YOLO het volgende:
[..]
Het is zo obvious dat dat lastig zal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2012 23:13:38 ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:08 schreef Chai het volgende:
[..]sexiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glas erop, blaadje erachter en naar buiten brengen.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wat een bazige Breaking Bad episode weer
Alleen de Deense.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:00 schreef Juminelle het volgende:
Is er hier iemand die The Killing volgt?
Moet nog de laatste 2 eps kijken van S4quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wat een bazige Breaking Bad episode weer
quote:
That's what he saidquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus hou je slisnichtsmoel focking pisnichthoer
Zal ik ze spoileren?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet nog de laatste 2 eps kijken van S4
Gangstaquote:Blahyi has said he led his troops naked except for shoes and a gun. He believed that his nakedness was a source of protection from bullets.[8] Blahyi now claims he would regularly sacrifice a victim before battle, saying, "Usually it was a small child, someone whose fresh blood would satisfy the devil."[1] He explained to the Seattle Post-Intelligencer: "Sometimes I would enter under the water where children were playing. I would dive under the water, grab one, carry him under and break his neck. Sometimes I'd cause accidents. Sometimes I'd just slaughter them."[9] In January 2008 Blahyi confessed to taking part in human sacrifices which "included the killing of an innocent child and plucking out the heart, which was divided into pieces for us to eat."[10]
quote:mijn madam eet ongelofelijk graag, ze proeft ongelofelijk veel en heeft blijkbaar een of andere fetisj met het openscheuren van een pak koeken en er een koek uit te nemen en het volgende te openen, idem voor snoep, olijven,zongedroogde tomaten, krabsla, chocolade, ijsjes, ...
ik zou haar graag eens verassen en haar los te laten in een winkel na sluitingstijd zodat ze kan proeven wat ze wil.
uiteraard zou ik alles betalen wat opengemaakt is en dan meenemen naar huis. Maar ze zou het volgens mij de max vinden moest ze het in de winkel kunnen consumeren ipv het gewoon allemaal te kopen en mee te nemen naar huis
zou dit enigszins mogelijk zijn om iets af te huren? liefst een grote supermarkt
Zo kinderachtig ben je wel dus tjaquote:
Klinkt als een aanmoedigingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo kinderachtig ben je wel dus tja
Is er een andere dan?quote:
Ja je hebt de Amerikaanse rip-offquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is er een andere dan?
Maar is dat tof?
Ah nee, wij willen ook gewoon de Deense kijken. Maar tof, gaan we nu dus doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja je hebt de Amerikaanse rip-off. Ik hekel Amerikaanse namaak van Scandinavische dingen.
En oui, is vrij verslavend.Wij zaten van 22 tot 04 te kijken soms.
Also, als je het een goede serie vindt, dan vind je Those Who Kill (den som dræber), Varg Veum en de Millennium films (origineel Zweeds dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah nee, wij willen ook gewoon de Deense kijken. Maar tof, gaan we nu dus doen
Wij hebben seizoen 1 in één week afgekeken geloof ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:00 schreef Juminelle het volgende:
Is er hier iemand die The Killing volgt?
Wij wisten pas nadat we de serie hadden gezien dat er ook een Deense was. Op zich jammer, want wat je zegt klopt. Kijk maar naar vrouwen haten mannen of hoe heet die film ook alweer?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja je hebt de Amerikaanse rip-off. Ik hekel Amerikaanse namaak van Scandinavische dingen.
En oui, is vrij verslavend.Wij zaten van 22 tot 04 te kijken soms.
Nicequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij hebben seizoen 1 in één week afgekeken geloof ik
Vond het een goeie serie!
Ik ken vrijwel geen Amerikaanse namaak van Scandinavisch welke daadwerkelijk goed was. Ik vind het altijd slappe aftreksels.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij wisten pas nadat we de serie hadden gezien dat er ook een Deense was. Op zich jammer, want wat je zegt klopt. Kijk maar naar vrouwen haten mannen of hoe heet die film ook alweer?!
Amerikaanse versie was echt zwaar but en haalde het hele verhaal onderuit
Sprong ze maar voor een trein.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:04 schreef Adolecens het volgende:
Ow god. Patty Brard springt van de 50cm plank af
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sprong ze maar voor een trein.
Zit ik ook te kijken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:00 schreef Adolecens het volgende:
De herhaling van sterren vallen te pletter in het water aan het kijken.
Hoe fucking sad
Heerlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:07 schreef Adolecens het volgende:
Gvd vol op d'r bakkes plat op het water
Dat zou d'r beter afgaan ja!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sprong ze maar voor een trein.
Als ze dat van 10m had gedaan, had ze d'r nek gebroken en met een beetje geluk was ze dan gewoon over, sluss, aus. Ze is wel thuis in het zwembad, walvis.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:07 schreef Adolecens het volgende:
Gvd vol op d'r bakkes plat op het water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik mis een plaatje met glitters en katjes en meer van dat soort dingenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:36 schreef x-Lily het volgende:
Goedemorgen,
Ik wens jullie een fijne dinsdag
Groetjes,
Coby van Hyves
ik zit op mobiel missvhien morgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis een plaatje met glitters en katjes en meer van dat soort dingen
Spannondquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:55 schreef Chai het volgende:
Boos. Boos op de maatschappij. Boos op de mensen.
deze puber
is toch normaal. kun je vast de computer opstarten en koffie halen zodat je precies op tijd kunt beginnen ipv om 9 uur binnen komen kakken en om 9:10 pas aan het werk te gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:59 schreef Anthropos het volgende:
Nu zal ik wel pluspunten krijgen. Ik was 10 minuten te vroeg op stage.
Laptop is binnen een halve minuut opgestart en koffie drink ik niet. Kaboom!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is toch normaal. kun je vast de computer opstarten en koffie halen zodat je precies op tijd kunt beginnen ipv om 9 uur binnen komen kakken en om 9:10 pas aan het werk te gaan
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:03 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd. Tijd voor een discussie waarin hij het onderspit gaat delven.
Die fase hebben we allemaal weleens gehad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:05 schreef Id_do_her het volgende:
Ik herinner me die user trouwens wel, die vertelde hier twee jaar geleden of zo dat hij van het leven ging 'genieten' en hem school niet zoveel boeide.
En hij live op FOK!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die fase hebben we allemaal weleens gehad.
Wie? Er zijn trouwens wel gekkere dingen gebeurdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:05 schreef Id_do_her het volgende:
Ik herinner me die user trouwens wel, die vertelde hier twee jaar geleden of zo dat hij van het leven ging 'genieten' en hem school niet zoveel boeide.
De TS van dat topic. En dat heb ik ook eens gehoord, altijd getwijfeld of het wel waar was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:09 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Wie? Er zijn trouwens wel gekkere dingen gebeurd.
Iemand heeft ook een keer op FOK! gedreigd om zichzelf van kant te maken. Door al de ophef die daarvoor veroorzaakt was is de politie ingeschakeld om een kijkje te gaan nemen. Had hij inderdaad op de grond gelegen met een overdosis medicijnen in zijn maag. Anders hadden ze hem pas gevonden als het te laat was.
Jawel, dat topic bestaat ook nog als het goed isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De TS van dat topic. En dat heb ik ook eens gehoord, altijd getwijfeld of het wel waar was.
Episch. Je zou niet denken dat iemand die gaat lopen dreigen op internet het ook echt doet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:12 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Jawel, dat topic bestaat ook nog als het goed is. Heeft iemand hier achter de schermen zijn privégegevens opgezocht en zodoende hebben ze hem kunnen helpen.
Ik weet niet meer hoe ik dat topic kan vinden, anders had ik het linkje hier gedropt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Episch. Je zou niet denken dat iemand die gaat lopen dreigen op internet het ook echt doet.
Het zijn inderdaad meestal de mensen die het ineens onverwacht doen, zonder dat iemand het verwacht. Blijkt maar weer dat je dat soort dingen altijd serieus moet nemen. Al is het 90% van de keren onzin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Episch. Je zou niet denken dat iemand die gaat lopen dreigen op internet het ook echt doet.
De search helpt je denk ik ook niet verder of wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:16 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik dat topic kan vinden, anders had ik het linkje hier gedropt.
Misschien waren de mensen op het forum de enige die het wisten en mensen uit zijn directe omgeving weer helemaal niet, dus dan is het toch nog deels waar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad meestal de mensen die het ineens onverwacht doen, zonder dat iemand het verwacht. Blijkt maar weer dat je dat soort dingen altijd serieus moet nemen. Al is het 90% van de keren onzin.
Ik weet niet welke trefwoorden het bevat. Ga het in ieder geval proberen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De search helpt je denk ik ook niet verder of wel?
Nee hoor, is niet normaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is toch normaal. kun je vast de computer opstarten en koffie halen zodat je precies op tijd kunt beginnen ipv om 9 uur binnen komen kakken en om 9:10 pas aan het werk te gaan
Oudere werknemers ergert zich vaak aan jonge collegaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
'Zelfmoord', wilde gok.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:18 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik weet niet welke trefwoorden het bevat. Ga het in ieder geval proberen.
Oh ja goede. 'klotewereld' of iets in die trant?quote:
Over vier maanden komen leuke mensen me weer een 'zalig uiteinde' wensen.quote:
Jaja, ws krijg je 30.000 topics, maar 'ik maak er een eind aan' is wel iets wat zou kuneenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Over vier maanden komen leuke mensen me weer een 'zalig uiteinde' wensen.
Sowieso zegt de TT vaak niet veel over de inhoud van het topic, wat zoeken moeilijk maakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jaja, ws krijg je 30.000 topics, maar 'ik maak er een eind aan' is wel iets wat zou kuneen
Gewoon doodmeppen met die Nokia.quote:
Ik heb al even gekeken maar er komt niks uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:25 schreef Anthropos het volgende:
Zoek anders mee; dan gaat het sneller. Die gast had zo'n heel schema opgesteld op welk tijdstip hij welke soort medicijnen pakte en de hoeveelheid hiervan. In combinatie met alcohol overigens.
Best interessant om te lezen. Hij heeft achteraf ook nog een bedank-topic gemaakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb al even gekeken maar er komt niks uit.
Ik zoek altijd via google. Niet op TT. (google.fok.nl)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso zegt de TT vaak niet veel over de inhoud van het topic, wat zoeken moeilijk maakt.
Wat aardig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:29 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Best interessant om te lezen. Hij heeft achteraf ook nog een bedank-topic gemaakt.
Ik ook, maar dan is het ook maar de vraag of je iets terug kan vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zoek altijd via google. Niet op TT. (google.fok.nl)
Klopt, maar ik bedoelde dus dat je dan in t hele topic zoekt en niet alleen in de tt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat aardig.
[..]
Ik ook, maar dan is het ook maar de vraag of je iets terug kan vinden.
Daarom zet ik topics die ik wil terugvinden ook in mijn bookmarks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik bedoelde dus dat je dan in t hele topic zoekt en niet alleen in de tt.
Als je geen steekwoorden weet, is het sowieso lastig
De meerderheid van mijn oude accounts is door de shredder gegaan, dus ik heb er weinig aan gehad om topics te bookmarken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom zet ik topics die ik wil terugvinden ook in mijn bookmarks.
Dan is dat niet handig nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:47 schreef Anthropos het volgende:
[..]
De meerderheid van mijn oude accounts is door de shredder gegaan, dus ik heb er weinig aan gehad om topics te bookmarken.
Had ik wel eens bij kotsen... gootchkramp lolquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:59 schreef Anthropos het volgende:
Ik moest net zo hard niezen dat ik pijn kreeg net achter mijn balzak.
Nooit geweten dat zoiets bestond. Voelt wel apart aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ik wel eens bij kotsen... gootchkramp lol
apart? kutgevoel gewoon.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:03 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nooit geweten dat zoiets bestond. Voelt wel apart aan.
Ja dat wel. Heb even gezocht via Google, maar die mensen doen alsof ze dood gaan van de pijn die het veroorzaaktquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:31 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 27 augustus 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 314 Anthropos
02. 314 2NutZ
Omdat je ook niets te doen hebtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
wtfpost ik zoveel? ok time to cooldown
In een snelle SC kun je er in een uurtje ruim 100+ berichten postten, pas als je zoiets gaat halen zonder SC moet je je zorgen gaan maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
wtfpost ik zoveel? ok time to cooldown
Bij mij was het tussen de anjer en de balzak. Die plaats heb jij ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik voel zoiets anders nooit in mijn kut bij het niezen hoor.
Het perineum?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Bij mij was het tussen de anjer en de balzak. Die plaats heb jij ook.
Rustig op werk ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Omdat je ook niets te doen hebt.
Jezus, Chaiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Saillant detail: jij bent de enige persoon aan wie ik denk tijdens FOK!loze periodes, aangezien het als ik nies soms klinkt als jouw username.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Trouwens die boze puber ging in dat ene topic wel ontkennen dat het met hem te maken had.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:37 schreef YOLO het volgende:
[..]
Saillant detail: jij bent de enige persoon aan wie ik denk tijdens FOK!loze periodes, aangezien het als ik nies soms klinkt als jouw username.
Ik heb een note gekregen toen ik reageerde in dat topic.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Trouwens die boze puber ging in dat ene topic wel ontkennen dat het met hem te maken had.Hoewel niet direct over school, maar iets anders.
Het maakt niet uit of ik er fysiek ben, ik ben meer een idee dat zelfs bij mijn afwezigheid voortleeft in jullie harten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:39 schreef Chai het volgende:
Oh ik heb denk ik ook een note gekregen, want mijn post is weg. :$ Maar je bent er nog wel
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:41 schreef YOLO het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of ik er fysiek ben, ik ben meer een idee dat zelfs bij mijn afwezigheid voortleeft in jullie harten.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:37 schreef ParaFish het volgende:
Aan een vriend had ik niet genoeg hoorWe hadden dan wel 5 keer per dag seks, maar daarnaast zodra hij de deur uit was was ik nog niet klaar. Ik kan me er ook gruwelijk aan ergeren als mannen maar een keer op een avond kunnen klaarkomen.. Pff!
Daar is crème voor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
5 keer per dag? Dan krijg je een schrale pik na verloop van tijd.
En een pijnlijke puni.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelfs nog nooit vijf keer op een dag gefapt, laat staan seks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee, fappen is na 3 keer ook niet meer leukquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef YOLO het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelfs nog nooit vijf keer op een dag gefapt, laat staan seks.
Dan ben je ook niet goed wijs als je dat doetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef YOLO het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelfs nog nooit vijf keer op een dag gefapt, laat staan seks.
Het is een Hawaiiaanse meisjesnaam. Het betekent hemelse bloem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:59 schreef YOLO het volgende:
[..]
Vertel meer over je puni, misschien kan mijn morning wood nog terugkomen.
Waarom vertellen, je kunt er beter even kennis mee maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:59 schreef YOLO het volgende:
[..]
Vertel meer over je puni, misschien kan mijn morning wood nog terugkomen.
Ik steek mijn neus er wel even inquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom vertellen, je kunt er beter even kennis mee maken.
mehquote:
Gisteren had ik enkel topnotch gepakt. Deze zijn op zich nog wel reëel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:08 schreef YOLO het volgende:
Ik waardeer die grijze middelmaat approach wel, Anthropos! Het geeft me het gevoel dat ik daadwerkelijk kans maak bij die dames.
Blairquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:08 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Gisteren had ik enkel topnotch gepakt. Deze zijn op zich nog wel reëel.
[ afbeelding ]
quote:
Leuk, wie is het? Ze lijkt op dat meisje uit Cover Affairsquote:
Wou net zeggen, gisteren was alles behalve middenmootquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:08 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Gisteren had ik enkel topnotch gepakt. Deze zijn op zich nog wel reëel.
[ afbeelding ]
Iedereen vraagt het altijd zodat ze fapfoto's kunnen verzamelen. Ik weet van niemand de naam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Leuk, wie is het? Ze lijkt op dat meisje uit Cover Affairs
Ja, die is ook leukquote:
Nee, gewoon omdat ik wilde weten of ze bekend was oidquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:11 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Iedereen vraagt het altijd zodat ze fapfoto's kunnen verzamelen. Ik weet van niemand de naam.
Ik heb echt geen flauw idee. Het zijn gewoon random plaatjes die ik tegenkomquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat ik wilde weten of ze bekend was oid
Scharenquote:
Wat doen ze dan, tuinieren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ScharenEchte lesbo's doen dat niet.
OV perikelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
Wtf! Trein net op volle rem en nu gaat ie heel rustig, hadden bericht gehad dat iemand wou springen.
Nu mis ik mijn aansluiting met de bus!
Ik heb liever dat meisje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:20 schreef Anthropos het volgende:
Hier Luur, ook iets voor jou.
[ afbeelding ]
Ga ik daar wel mee verder.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:23 schreef YOLO het volgende:
Doe je ook aan verzoekjes?
Zo ja: tattoochicks.
Vraag Dqod.quote:
Wil je prive chauffeur wel wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
Wtf! Trein net op volle rem en nu gaat ie heel rustig, hadden bericht gehad dat iemand wou springen.
Nu mis ik mijn aansluiting met de bus!
Ik ben bang dat zij geen doorsnee seksleven heeft, ik wil geen vreemd beeld krijgen van de gemiddelde lesbienne.quote:
Ik kwam net ook zo'n zieke foto tegen van een omaatje met tats en een string aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
wel sexy hoor die tattoosmaar ja, kleine fase in hun leven dat ze echt lekker zijn
nohhhquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik kwam net ook zo'n zieke foto tegen van een omaatje met tats en een string aan.
Neequote:
Wat zal ik zetten =$?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef YOLO het volgende:
Allure, wanneer laat jij eens wat tatoeages zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |