apart? kutgevoel gewoon.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:03 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nooit geweten dat zoiets bestond. Voelt wel apart aan.
Ja dat wel. Heb even gezocht via Google, maar die mensen doen alsof ze dood gaan van de pijn die het veroorzaaktquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:31 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 27 augustus 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 314 Anthropos
02. 314 2NutZ
Omdat je ook niets te doen hebtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
wtfpost ik zoveel? ok time to cooldown
In een snelle SC kun je er in een uurtje ruim 100+ berichten postten, pas als je zoiets gaat halen zonder SC moet je je zorgen gaan maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
wtfpost ik zoveel? ok time to cooldown
Bij mij was het tussen de anjer en de balzak. Die plaats heb jij ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik voel zoiets anders nooit in mijn kut bij het niezen hoor.
Het perineum?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Bij mij was het tussen de anjer en de balzak. Die plaats heb jij ook.
Rustig op werk ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Omdat je ook niets te doen hebt.
Jezus, Chaiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Saillant detail: jij bent de enige persoon aan wie ik denk tijdens FOK!loze periodes, aangezien het als ik nies soms klinkt als jouw username.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Trouwens die boze puber ging in dat ene topic wel ontkennen dat het met hem te maken had.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:37 schreef YOLO het volgende:
[..]
Saillant detail: jij bent de enige persoon aan wie ik denk tijdens FOK!loze periodes, aangezien het als ik nies soms klinkt als jouw username.
Ik heb een note gekregen toen ik reageerde in dat topic.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Trouwens die boze puber ging in dat ene topic wel ontkennen dat het met hem te maken had.Hoewel niet direct over school, maar iets anders.
Het maakt niet uit of ik er fysiek ben, ik ben meer een idee dat zelfs bij mijn afwezigheid voortleeft in jullie harten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:39 schreef Chai het volgende:
Oh ik heb denk ik ook een note gekregen, want mijn post is weg. :$ Maar je bent er nog wel
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:41 schreef YOLO het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of ik er fysiek ben, ik ben meer een idee dat zelfs bij mijn afwezigheid voortleeft in jullie harten.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:37 schreef ParaFish het volgende:
Aan een vriend had ik niet genoeg hoorWe hadden dan wel 5 keer per dag seks, maar daarnaast zodra hij de deur uit was was ik nog niet klaar. Ik kan me er ook gruwelijk aan ergeren als mannen maar een keer op een avond kunnen klaarkomen.. Pff!
Daar is crème voor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
5 keer per dag? Dan krijg je een schrale pik na verloop van tijd.
En een pijnlijke puni.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelfs nog nooit vijf keer op een dag gefapt, laat staan seks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee, fappen is na 3 keer ook niet meer leukquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef YOLO het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelfs nog nooit vijf keer op een dag gefapt, laat staan seks.
Dan ben je ook niet goed wijs als je dat doetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef YOLO het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelfs nog nooit vijf keer op een dag gefapt, laat staan seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |