Nee hoor, is niet normaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is toch normaal. kun je vast de computer opstarten en koffie halen zodat je precies op tijd kunt beginnen ipv om 9 uur binnen komen kakken en om 9:10 pas aan het werk te gaan
Oudere werknemers ergert zich vaak aan jonge collegaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is toch normaal. kun je vast de computer opstarten en koffie halen zodat je precies op tijd kunt beginnen ipv om 9 uur binnen komen kakken en om 9:10 pas aan het werk te gaan
'Zelfmoord', wilde gok.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:18 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik weet niet welke trefwoorden het bevat. Ga het in ieder geval proberen.
Oh ja goede. 'klotewereld' of iets in die trant?quote:
Over vier maanden komen leuke mensen me weer een 'zalig uiteinde' wensen.quote:
Jaja, ws krijg je 30.000 topics, maar 'ik maak er een eind aan' is wel iets wat zou kuneenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Over vier maanden komen leuke mensen me weer een 'zalig uiteinde' wensen.
Sowieso zegt de TT vaak niet veel over de inhoud van het topic, wat zoeken moeilijk maakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jaja, ws krijg je 30.000 topics, maar 'ik maak er een eind aan' is wel iets wat zou kuneen
Gewoon doodmeppen met die Nokia.quote:
Ik heb al even gekeken maar er komt niks uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:25 schreef Anthropos het volgende:
Zoek anders mee; dan gaat het sneller. Die gast had zo'n heel schema opgesteld op welk tijdstip hij welke soort medicijnen pakte en de hoeveelheid hiervan. In combinatie met alcohol overigens.
Best interessant om te lezen. Hij heeft achteraf ook nog een bedank-topic gemaakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb al even gekeken maar er komt niks uit.
Ik zoek altijd via google. Niet op TT. (google.fok.nl)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso zegt de TT vaak niet veel over de inhoud van het topic, wat zoeken moeilijk maakt.
Wat aardig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:29 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Best interessant om te lezen. Hij heeft achteraf ook nog een bedank-topic gemaakt.
Ik ook, maar dan is het ook maar de vraag of je iets terug kan vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zoek altijd via google. Niet op TT. (google.fok.nl)
Klopt, maar ik bedoelde dus dat je dan in t hele topic zoekt en niet alleen in de tt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat aardig.
[..]
Ik ook, maar dan is het ook maar de vraag of je iets terug kan vinden.
Daarom zet ik topics die ik wil terugvinden ook in mijn bookmarks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik bedoelde dus dat je dan in t hele topic zoekt en niet alleen in de tt.
Als je geen steekwoorden weet, is het sowieso lastig
De meerderheid van mijn oude accounts is door de shredder gegaan, dus ik heb er weinig aan gehad om topics te bookmarken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom zet ik topics die ik wil terugvinden ook in mijn bookmarks.
Dan is dat niet handig nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:47 schreef Anthropos het volgende:
[..]
De meerderheid van mijn oude accounts is door de shredder gegaan, dus ik heb er weinig aan gehad om topics te bookmarken.
Had ik wel eens bij kotsen... gootchkramp lolquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:59 schreef Anthropos het volgende:
Ik moest net zo hard niezen dat ik pijn kreeg net achter mijn balzak.
Nooit geweten dat zoiets bestond. Voelt wel apart aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ik wel eens bij kotsen... gootchkramp lol
apart? kutgevoel gewoon.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:03 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nooit geweten dat zoiets bestond. Voelt wel apart aan.
Ja dat wel. Heb even gezocht via Google, maar die mensen doen alsof ze dood gaan van de pijn die het veroorzaaktquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:31 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 27 augustus 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 314 Anthropos
02. 314 2NutZ
Omdat je ook niets te doen hebtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
wtfpost ik zoveel? ok time to cooldown
In een snelle SC kun je er in een uurtje ruim 100+ berichten postten, pas als je zoiets gaat halen zonder SC moet je je zorgen gaan maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
wtfpost ik zoveel? ok time to cooldown
Bij mij was het tussen de anjer en de balzak. Die plaats heb jij ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik voel zoiets anders nooit in mijn kut bij het niezen hoor.
Het perineum?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Bij mij was het tussen de anjer en de balzak. Die plaats heb jij ook.
Rustig op werk ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Omdat je ook niets te doen hebt.
Jezus, Chaiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Saillant detail: jij bent de enige persoon aan wie ik denk tijdens FOK!loze periodes, aangezien het als ik nies soms klinkt als jouw username.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Trouwens die boze puber ging in dat ene topic wel ontkennen dat het met hem te maken had.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:37 schreef YOLO het volgende:
[..]
Saillant detail: jij bent de enige persoon aan wie ik denk tijdens FOK!loze periodes, aangezien het als ik nies soms klinkt als jouw username.
Ik heb een note gekregen toen ik reageerde in dat topic.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Trouwens die boze puber ging in dat ene topic wel ontkennen dat het met hem te maken had.Hoewel niet direct over school, maar iets anders.
Het maakt niet uit of ik er fysiek ben, ik ben meer een idee dat zelfs bij mijn afwezigheid voortleeft in jullie harten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:39 schreef Chai het volgende:
Oh ik heb denk ik ook een note gekregen, want mijn post is weg. :$ Maar je bent er nog wel
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:41 schreef YOLO het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of ik er fysiek ben, ik ben meer een idee dat zelfs bij mijn afwezigheid voortleeft in jullie harten.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:37 schreef ParaFish het volgende:
Aan een vriend had ik niet genoeg hoorWe hadden dan wel 5 keer per dag seks, maar daarnaast zodra hij de deur uit was was ik nog niet klaar. Ik kan me er ook gruwelijk aan ergeren als mannen maar een keer op een avond kunnen klaarkomen.. Pff!
Daar is crème voor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
5 keer per dag? Dan krijg je een schrale pik na verloop van tijd.
En een pijnlijke puni.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelfs nog nooit vijf keer op een dag gefapt, laat staan seks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee, fappen is na 3 keer ook niet meer leukquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef YOLO het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelfs nog nooit vijf keer op een dag gefapt, laat staan seks.
Dan ben je ook niet goed wijs als je dat doetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef YOLO het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelfs nog nooit vijf keer op een dag gefapt, laat staan seks.
Het is een Hawaiiaanse meisjesnaam. Het betekent hemelse bloem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:59 schreef YOLO het volgende:
[..]
Vertel meer over je puni, misschien kan mijn morning wood nog terugkomen.
Waarom vertellen, je kunt er beter even kennis mee maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:59 schreef YOLO het volgende:
[..]
Vertel meer over je puni, misschien kan mijn morning wood nog terugkomen.
Ik steek mijn neus er wel even inquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom vertellen, je kunt er beter even kennis mee maken.
mehquote:
Gisteren had ik enkel topnotch gepakt. Deze zijn op zich nog wel reëel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:08 schreef YOLO het volgende:
Ik waardeer die grijze middelmaat approach wel, Anthropos! Het geeft me het gevoel dat ik daadwerkelijk kans maak bij die dames.
Blairquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:08 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Gisteren had ik enkel topnotch gepakt. Deze zijn op zich nog wel reëel.
[ afbeelding ]
quote:
Leuk, wie is het? Ze lijkt op dat meisje uit Cover Affairsquote:
Wou net zeggen, gisteren was alles behalve middenmootquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:08 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Gisteren had ik enkel topnotch gepakt. Deze zijn op zich nog wel reëel.
[ afbeelding ]
Iedereen vraagt het altijd zodat ze fapfoto's kunnen verzamelen. Ik weet van niemand de naam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Leuk, wie is het? Ze lijkt op dat meisje uit Cover Affairs
Ja, die is ook leukquote:
Nee, gewoon omdat ik wilde weten of ze bekend was oidquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:11 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Iedereen vraagt het altijd zodat ze fapfoto's kunnen verzamelen. Ik weet van niemand de naam.
Ik heb echt geen flauw idee. Het zijn gewoon random plaatjes die ik tegenkomquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat ik wilde weten of ze bekend was oid
Scharenquote:
Wat doen ze dan, tuinieren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ScharenEchte lesbo's doen dat niet.
OV perikelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
Wtf! Trein net op volle rem en nu gaat ie heel rustig, hadden bericht gehad dat iemand wou springen.
Nu mis ik mijn aansluiting met de bus!
Ik heb liever dat meisje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:20 schreef Anthropos het volgende:
Hier Luur, ook iets voor jou.
[ afbeelding ]
Ga ik daar wel mee verder.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:23 schreef YOLO het volgende:
Doe je ook aan verzoekjes?
Zo ja: tattoochicks.
Vraag Dqod.quote:
Wil je prive chauffeur wel wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
Wtf! Trein net op volle rem en nu gaat ie heel rustig, hadden bericht gehad dat iemand wou springen.
Nu mis ik mijn aansluiting met de bus!
Ik ben bang dat zij geen doorsnee seksleven heeft, ik wil geen vreemd beeld krijgen van de gemiddelde lesbienne.quote:
Ik kwam net ook zo'n zieke foto tegen van een omaatje met tats en een string aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
wel sexy hoor die tattoosmaar ja, kleine fase in hun leven dat ze echt lekker zijn
nohhhquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik kwam net ook zo'n zieke foto tegen van een omaatje met tats en een string aan.
Neequote:
Wat zal ik zetten =$?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef YOLO het volgende:
Allure, wanneer laat jij eens wat tatoeages zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |