Deze artikeltje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:57 schreef Alcon het volgende:
Ik ben het grotendeels met deze artikel eens.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:13 schreef Id_do_her het volgende:
Ik ben de jongste op het werk, en ik beaam dit.
En ook de hele tijd kwijlen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:16 schreef DroogDok het volgende:
Ik zie juist oudere collega's te laat binnen komen en 's middags weer snel vertrekken
En alles is de schuld van de Rabobank.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
En ook de hele tijd kwijlen.
Gevoel van bedreiging, en in plaats van zelf beter hun best te doen gaan ze zeiken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:25 schreef Prospos het volgende:
En doe als jonge gast goed je best en kom je met de beste ideeën, ben je een wijsneus
Je hebt jongere met oudere verwisseld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:26 schreef RTB het volgende:
De jongere generatie is gewoon geen carrièretijger, ze zitten nog vast in die 9 tot 5 mentaliteit en zijn niet flexibel genoeg.
Nee ouderen zijn lekker flexibel, bij elke stap die ze zetten kraakt alles.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:26 schreef RTB het volgende:
De jongere generatie is gewoon geen carrièretijger, ze zitten nog vast in die 9 tot 5 mentaliteit en zijn niet flexibel genoeg.
Gelukkig maken de wat oudere werknemers hier weinig taal- en spelfouten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:57 schreef Alcon het volgende:
en het feit dat de jongeren veel taal- en spelfouten maken.
En waarom zouden mensen? Waarom zou ik mij de naad uit werken zodat mijn baas veel centjes kan verdienen waar ik een grijntje van mee pik en als ik harder/beter werk dan krijg ik wat meer? Nee laat maar lekker... ik hoef je geld niet. Ik zoek zelf meer de balans tussen prettig werken en bezig zijn en een salaris waar ik op dat moment tevreden mee kan zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:26 schreef RTB het volgende:
Dat komt natuurlijk ook omdat ze met hun 20 jaar eigenlijk die 10 jaar werk-ervaring missen die gevraagd werd bij de vacature, maar helaas was alleen deze generatie tevreden met het marktconform salaris a minimumloon.
het zijn inderdaad vaak dezelfde klieren die na werktijd nog hun werkmail checken. Of bedoelde je dat niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:20 schreef 75020 het volgende:
Ik mis de ergernis dat veel jongeren continu met hun mobieltjes in hun klauwen staan terwijl ze met hun werk bezig horen te zijn.
Dat is bij mij bron van irritatie nummer één.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:44 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
het zijn inderdaad vaak dezelfde klieren die na werktijd nog hun werkmail checken. Of bedoelde je dat niet?
Domme vraag vind je niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:20 schreef 75020 het volgende:
Ik mis de ergernis dat veel jongeren continu met hun mobieltjes in hun klauwen staan terwijl ze met hun werk bezig horen te zijn.
Domme reactie vooral (van jou). Je mist het punt volledig: jongeren zitten vaak veel minder vastgeroest in de strikte scheiding tussen werk en prive. Op hun werk zijn ze af en toe met wat privedingen bezig (en met sociale netwerken en whatsapp komt die telefoon daar vaak bij kijken), thuis zijn ze vaak nog met werkdingen bezig.quote:
Dat en ze weigeren mee te gaan in de moderne tijd of in te zien dat dingen soms handiger, beter of sneller kunnen dan de manier waarop het al 100 jaar gebeurd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:10 schreef bijdehand het volgende:
Die oude lullen zijn gewoon bang om ontslagen te worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |