Dan ben je nooit een hele goede man tegen gekomen. (A)quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:37 schreef ParaFish het volgende:
Aan een vriend had ik niet genoeg hoorWe hadden dan wel 5 keer per dag seks, maar daarnaast zodra hij de deur uit was was ik nog niet klaar. Ik kan me er ook gruwelijk aan ergeren als mannen maar een keer op een avond kunnen klaarkomen.. Pff!
Elke dag 5 keer neuken? Moeten jullie werken ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:37 schreef ParaFish het volgende:
Aan een vriend had ik niet genoeg hoorWe hadden dan wel 5 keer per dag seks, maar daarnaast zodra hij de deur uit was was ik nog niet klaar. Ik kan me er ook gruwelijk aan ergeren als mannen maar een keer op een avond kunnen klaarkomen.. Pff!
Inderdaad, kan makkelijk. Seks is geweldigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:47 schreef ParaFish het volgende:
Kan makkelijk. Wanneer je 's ochtends wakker word seks, vaak als ik pauze had op school ging ik even bij hem langs (hij werkte thuis), daarna wanneer ik klaar was met school en dan voor het slapen nog een paar keer. Kan makkelijk hoor! En anders gewoon wat minder slapen.
Absoluut.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:50 schreef suchatwat het volgende:
[..]
Inderdaad, kan makkelijk. Seks is geweldig
Ik denk ook dat niemand dat gaat tegensprekenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:50 schreef suchatwat het volgende:
[..]
Inderdaad, kan makkelijk. Seks is geweldig
Ik ken best meisjes die seks niks vinden hoor..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk ook dat niemand dat gaat tegenspreken
Blij dat ik die dan nooit tegen het lijf ben gelopenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:55 schreef suchatwat het volgende:
[..]
Ik ken best meisjes die seks niks vinden hoor..
Vaak ook aan de man waarmee ze seks hebben. Toen ik 15 was en ik een vriendje van die leeftijd had die alleen maar aan zichzelf denkt, tsja dan is seks niet leuk hoor. Helaas hebben veel volwassen vrouwen dit nog steeds.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blij dat ik die dan nooit tegen het lijf ben gelopen![]()
(Ligt misschien ook aan de leeftijd)
Denk dat het vooral aan de ervaring ligt.. Als je vooral jongens hebt gehad die over je heen liggen te racen en hun best niet doen, dan kan ik me best voorstellen dat je er niks aan vind. Maar het kan ook best aan jezelf liggen.. Heb ook al veel verhalen gehoord van mannen die 'plafondstaardertjes' in bed hadden liggen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blij dat ik die dan nooit tegen het lijf ben gelopen![]()
(Ligt misschien ook aan de leeftijd)
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:58 schreef suchatwat het volgende:
[..]
Denk dat het vooral aan de ervaring ligt.. Als je vooral jongens hebt gehad die over je heen liggen te racen en hun best niet doen, dan kan ik me best voorstellen dat je er niks aan vind. Maar het kan ook best aan jezelf liggen.. Heb ook al veel verhalen gehoord van mannen die 'plafondstaardertjes' in bed hadden liggen.
5x ??quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:37 schreef ParaFish het volgende:
Geloof er ook helemaal niks vanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef TryX het volgende:
[..]
2 anonieme accounts beweren opeens de ideale vrouw te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |