Nee hoor, is niet normaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is toch normaal. kun je vast de computer opstarten en koffie halen zodat je precies op tijd kunt beginnen ipv om 9 uur binnen komen kakken en om 9:10 pas aan het werk te gaan
Oudere werknemers ergert zich vaak aan jonge collegaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is toch normaal. kun je vast de computer opstarten en koffie halen zodat je precies op tijd kunt beginnen ipv om 9 uur binnen komen kakken en om 9:10 pas aan het werk te gaan
'Zelfmoord', wilde gok.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:18 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik weet niet welke trefwoorden het bevat. Ga het in ieder geval proberen.
Oh ja goede. 'klotewereld' of iets in die trant?quote:
Over vier maanden komen leuke mensen me weer een 'zalig uiteinde' wensen.quote:
Jaja, ws krijg je 30.000 topics, maar 'ik maak er een eind aan' is wel iets wat zou kuneenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Over vier maanden komen leuke mensen me weer een 'zalig uiteinde' wensen.
Sowieso zegt de TT vaak niet veel over de inhoud van het topic, wat zoeken moeilijk maakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jaja, ws krijg je 30.000 topics, maar 'ik maak er een eind aan' is wel iets wat zou kuneen
Gewoon doodmeppen met die Nokia.quote:
Ik heb al even gekeken maar er komt niks uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:25 schreef Anthropos het volgende:
Zoek anders mee; dan gaat het sneller. Die gast had zo'n heel schema opgesteld op welk tijdstip hij welke soort medicijnen pakte en de hoeveelheid hiervan. In combinatie met alcohol overigens.
Best interessant om te lezen. Hij heeft achteraf ook nog een bedank-topic gemaakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb al even gekeken maar er komt niks uit.
Ik zoek altijd via google. Niet op TT. (google.fok.nl)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso zegt de TT vaak niet veel over de inhoud van het topic, wat zoeken moeilijk maakt.
Wat aardig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:29 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Best interessant om te lezen. Hij heeft achteraf ook nog een bedank-topic gemaakt.
Ik ook, maar dan is het ook maar de vraag of je iets terug kan vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zoek altijd via google. Niet op TT. (google.fok.nl)
Klopt, maar ik bedoelde dus dat je dan in t hele topic zoekt en niet alleen in de tt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat aardig.
[..]
Ik ook, maar dan is het ook maar de vraag of je iets terug kan vinden.
Daarom zet ik topics die ik wil terugvinden ook in mijn bookmarks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik bedoelde dus dat je dan in t hele topic zoekt en niet alleen in de tt.
Als je geen steekwoorden weet, is het sowieso lastig
De meerderheid van mijn oude accounts is door de shredder gegaan, dus ik heb er weinig aan gehad om topics te bookmarken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom zet ik topics die ik wil terugvinden ook in mijn bookmarks.
Dan is dat niet handig nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:47 schreef Anthropos het volgende:
[..]
De meerderheid van mijn oude accounts is door de shredder gegaan, dus ik heb er weinig aan gehad om topics te bookmarken.
Had ik wel eens bij kotsen... gootchkramp lolquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:59 schreef Anthropos het volgende:
Ik moest net zo hard niezen dat ik pijn kreeg net achter mijn balzak.
Nooit geweten dat zoiets bestond. Voelt wel apart aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ik wel eens bij kotsen... gootchkramp lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |