Wat doen ze dan, tuinieren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ScharenEchte lesbo's doen dat niet.
OV perikelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
Wtf! Trein net op volle rem en nu gaat ie heel rustig, hadden bericht gehad dat iemand wou springen.
Nu mis ik mijn aansluiting met de bus!
Ik heb liever dat meisje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:20 schreef Anthropos het volgende:
Hier Luur, ook iets voor jou.
[ afbeelding ]
Ga ik daar wel mee verder.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:23 schreef YOLO het volgende:
Doe je ook aan verzoekjes?
Zo ja: tattoochicks.
Vraag Dqod.quote:
Wil je prive chauffeur wel wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
Wtf! Trein net op volle rem en nu gaat ie heel rustig, hadden bericht gehad dat iemand wou springen.
Nu mis ik mijn aansluiting met de bus!
Ik ben bang dat zij geen doorsnee seksleven heeft, ik wil geen vreemd beeld krijgen van de gemiddelde lesbienne.quote:
Ik kwam net ook zo'n zieke foto tegen van een omaatje met tats en een string aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
wel sexy hoor die tattoosmaar ja, kleine fase in hun leven dat ze echt lekker zijn
nohhhquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik kwam net ook zo'n zieke foto tegen van een omaatje met tats en een string aan.
Neequote:
Wat zal ik zetten =$?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef YOLO het volgende:
Allure, wanneer laat jij eens wat tatoeages zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |