Glas erop, blaadje erachter en naar buiten brengen.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wat een bazige Breaking Bad episode weer
Alleen de Deense.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:00 schreef Juminelle het volgende:
Is er hier iemand die The Killing volgt?
Moet nog de laatste 2 eps kijken van S4quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wat een bazige Breaking Bad episode weer
quote:
That's what he saidquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus hou je slisnichtsmoel focking pisnichthoer
Zal ik ze spoileren?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet nog de laatste 2 eps kijken van S4
Gangstaquote:Blahyi has said he led his troops naked except for shoes and a gun. He believed that his nakedness was a source of protection from bullets.[8] Blahyi now claims he would regularly sacrifice a victim before battle, saying, "Usually it was a small child, someone whose fresh blood would satisfy the devil."[1] He explained to the Seattle Post-Intelligencer: "Sometimes I would enter under the water where children were playing. I would dive under the water, grab one, carry him under and break his neck. Sometimes I'd cause accidents. Sometimes I'd just slaughter them."[9] In January 2008 Blahyi confessed to taking part in human sacrifices which "included the killing of an innocent child and plucking out the heart, which was divided into pieces for us to eat."[10]
quote:mijn madam eet ongelofelijk graag, ze proeft ongelofelijk veel en heeft blijkbaar een of andere fetisj met het openscheuren van een pak koeken en er een koek uit te nemen en het volgende te openen, idem voor snoep, olijven,zongedroogde tomaten, krabsla, chocolade, ijsjes, ...
ik zou haar graag eens verassen en haar los te laten in een winkel na sluitingstijd zodat ze kan proeven wat ze wil.
uiteraard zou ik alles betalen wat opengemaakt is en dan meenemen naar huis. Maar ze zou het volgens mij de max vinden moest ze het in de winkel kunnen consumeren ipv het gewoon allemaal te kopen en mee te nemen naar huis
zou dit enigszins mogelijk zijn om iets af te huren? liefst een grote supermarkt
Zo kinderachtig ben je wel dus tjaquote:
Klinkt als een aanmoedigingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo kinderachtig ben je wel dus tja
Is er een andere dan?quote:
Ja je hebt de Amerikaanse rip-offquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is er een andere dan?
Maar is dat tof?
Ah nee, wij willen ook gewoon de Deense kijken. Maar tof, gaan we nu dus doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja je hebt de Amerikaanse rip-off. Ik hekel Amerikaanse namaak van Scandinavische dingen.
En oui, is vrij verslavend.Wij zaten van 22 tot 04 te kijken soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |