Also, als je het een goede serie vindt, dan vind je Those Who Kill (den som dræber), Varg Veum en de Millennium films (origineel Zweeds dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah nee, wij willen ook gewoon de Deense kijken. Maar tof, gaan we nu dus doen
Wij hebben seizoen 1 in één week afgekeken geloof ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:00 schreef Juminelle het volgende:
Is er hier iemand die The Killing volgt?
Wij wisten pas nadat we de serie hadden gezien dat er ook een Deense was. Op zich jammer, want wat je zegt klopt. Kijk maar naar vrouwen haten mannen of hoe heet die film ook alweer?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja je hebt de Amerikaanse rip-off. Ik hekel Amerikaanse namaak van Scandinavische dingen.
En oui, is vrij verslavend.Wij zaten van 22 tot 04 te kijken soms.
Nicequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij hebben seizoen 1 in één week afgekeken geloof ik
Vond het een goeie serie!
Ik ken vrijwel geen Amerikaanse namaak van Scandinavisch welke daadwerkelijk goed was. Ik vind het altijd slappe aftreksels.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij wisten pas nadat we de serie hadden gezien dat er ook een Deense was. Op zich jammer, want wat je zegt klopt. Kijk maar naar vrouwen haten mannen of hoe heet die film ook alweer?!
Amerikaanse versie was echt zwaar but en haalde het hele verhaal onderuit
Sprong ze maar voor een trein.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:04 schreef Adolecens het volgende:
Ow god. Patty Brard springt van de 50cm plank af
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sprong ze maar voor een trein.
Zit ik ook te kijken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:00 schreef Adolecens het volgende:
De herhaling van sterren vallen te pletter in het water aan het kijken.
Hoe fucking sad
Heerlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:07 schreef Adolecens het volgende:
Gvd vol op d'r bakkes plat op het water
Dat zou d'r beter afgaan ja!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sprong ze maar voor een trein.
Als ze dat van 10m had gedaan, had ze d'r nek gebroken en met een beetje geluk was ze dan gewoon over, sluss, aus. Ze is wel thuis in het zwembad, walvis.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:07 schreef Adolecens het volgende:
Gvd vol op d'r bakkes plat op het water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik mis een plaatje met glitters en katjes en meer van dat soort dingenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:36 schreef x-Lily het volgende:
Goedemorgen,
Ik wens jullie een fijne dinsdag
Groetjes,
Coby van Hyves
ik zit op mobiel missvhien morgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis een plaatje met glitters en katjes en meer van dat soort dingen
Spannondquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:55 schreef Chai het volgende:
Boos. Boos op de maatschappij. Boos op de mensen.
deze puber
is toch normaal. kun je vast de computer opstarten en koffie halen zodat je precies op tijd kunt beginnen ipv om 9 uur binnen komen kakken en om 9:10 pas aan het werk te gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:59 schreef Anthropos het volgende:
Nu zal ik wel pluspunten krijgen. Ik was 10 minuten te vroeg op stage.
Laptop is binnen een halve minuut opgestart en koffie drink ik niet. Kaboom!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is toch normaal. kun je vast de computer opstarten en koffie halen zodat je precies op tijd kunt beginnen ipv om 9 uur binnen komen kakken en om 9:10 pas aan het werk te gaan
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:03 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd. Tijd voor een discussie waarin hij het onderspit gaat delven.
Die fase hebben we allemaal weleens gehad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:05 schreef Id_do_her het volgende:
Ik herinner me die user trouwens wel, die vertelde hier twee jaar geleden of zo dat hij van het leven ging 'genieten' en hem school niet zoveel boeide.
En hij live op FOK!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die fase hebben we allemaal weleens gehad.
Wie? Er zijn trouwens wel gekkere dingen gebeurdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:05 schreef Id_do_her het volgende:
Ik herinner me die user trouwens wel, die vertelde hier twee jaar geleden of zo dat hij van het leven ging 'genieten' en hem school niet zoveel boeide.
De TS van dat topic. En dat heb ik ook eens gehoord, altijd getwijfeld of het wel waar was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:09 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Wie? Er zijn trouwens wel gekkere dingen gebeurd.
Iemand heeft ook een keer op FOK! gedreigd om zichzelf van kant te maken. Door al de ophef die daarvoor veroorzaakt was is de politie ingeschakeld om een kijkje te gaan nemen. Had hij inderdaad op de grond gelegen met een overdosis medicijnen in zijn maag. Anders hadden ze hem pas gevonden als het te laat was.
Jawel, dat topic bestaat ook nog als het goed isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De TS van dat topic. En dat heb ik ook eens gehoord, altijd getwijfeld of het wel waar was.
Episch. Je zou niet denken dat iemand die gaat lopen dreigen op internet het ook echt doet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:12 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Jawel, dat topic bestaat ook nog als het goed is. Heeft iemand hier achter de schermen zijn privégegevens opgezocht en zodoende hebben ze hem kunnen helpen.
Ik weet niet meer hoe ik dat topic kan vinden, anders had ik het linkje hier gedropt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Episch. Je zou niet denken dat iemand die gaat lopen dreigen op internet het ook echt doet.
Het zijn inderdaad meestal de mensen die het ineens onverwacht doen, zonder dat iemand het verwacht. Blijkt maar weer dat je dat soort dingen altijd serieus moet nemen. Al is het 90% van de keren onzin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Episch. Je zou niet denken dat iemand die gaat lopen dreigen op internet het ook echt doet.
De search helpt je denk ik ook niet verder of wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:16 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik dat topic kan vinden, anders had ik het linkje hier gedropt.
Misschien waren de mensen op het forum de enige die het wisten en mensen uit zijn directe omgeving weer helemaal niet, dus dan is het toch nog deels waar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad meestal de mensen die het ineens onverwacht doen, zonder dat iemand het verwacht. Blijkt maar weer dat je dat soort dingen altijd serieus moet nemen. Al is het 90% van de keren onzin.
Ik weet niet welke trefwoorden het bevat. Ga het in ieder geval proberen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De search helpt je denk ik ook niet verder of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |