SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
net te horen gekregen hoe sokka's en katara's moeder stierfquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Op animal planet net een super schattig nijlpaartje van 50 kilo die werd doorboord. Niet leuk.
Waar?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vreetzak![]()
Hier in de buurt lopen ze ook rond
Dat zit toch in aflevering 1 of 2 al?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
net te horen gekregen hoe sokka's en katara's moeder stierf
ook maar in deze aflevering gaat het expliciet over hun moederquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zit toch in aflevering 1 of 2 al?
Katara en Sokka's moeder is een nijlpaard van vijftig kilo?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
net te horen gekregen hoe sokka's en katara's moeder stierf
nee maar ze ging wel doodquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Katara en Sokka's moeder is een nijlpaard van vijftig kilo?
Komt de eerste aflevering van de Legende van Korra niet vandaag op tv?
Not sure if want.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Hoe zal ik Arashimashou bewerken met dit mes?''
Klipnap is een tsundere?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Hoe zal ik Arashimashou bewerken met dit mes?''
Misschien wel een enge yandere.quote:
Ik moest glimlachen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja. Baka.
[ afbeelding ]
Kijk Kirito, hier is mijn nieuwe verloofde! Gr gr
Echt hequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Grappig was hoe dat kleine konijntje ineens een enorme homp vlees werd.
SPOILER: VN spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:03 schreef Klipnap het volgende:
The fuck. Ik wist dat Kirito dom was, maar zo dom?SPOILER: VN spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik hier van moet vinden. Echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je echoot mijn gedachten!quote:
“An interesting thing is a good thing.”
Die apenguy de vorige episode was echtquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden. Echt niet.
[..]
Je echoot mijn gedachten!
quote:Saturday just isn't the same - no Uchuu Kyoudai or Hunter X Hunter this week.
Waar??quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:21 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Anime con dat in Nederland werd georganiseerd.
In Veldhoven:quote:
Ahww, wat schattigquote:
Tsunacon, check.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef Easymodo het volgende:
[..]
In Veldhoven:
http://www.abunaicon.nl/
Volgende is Nishicon:
http://www.nishicon.nl/
Daarna Tsunacon:
http://www.tsunacon.nl/
en daarnaast zijn er vast nog meer cons.
Leuke sigquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef Easymodo het volgende:
[..]
In Veldhoven:
Volgende is Nishicon:
Daarna Tsunacon:
Hmmm, het is nog ver weg. Ik kan het overwegen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice. Dat wordt dus een FOK!-minimeet
Wat houd je tegen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm, het is nog ver weg. Ik kan het overwegen.
>ergens heen gaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat houd je tegen?
De controversiële Robin ontmoeten, Klipnap, Easymodo
/care.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
>ergens heen gaan
>conventie waarbij op anime/manga de nadruk ligt
>Tijdelijk Arashimashou moeten inwisselen voor ***** *********.
Valt mee ja. Heb wel een keer een reactie geplaatst op een of andere bekende site met m'n eigen naam. Dat was niet fijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
/care.
Ik bedoel.. jullie weten waar ik woon, mijn naam, mijn uiterlijkZo erg is het toch niet?
***** *********quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
>ergens heen gaan
>conventie waarbij op anime/manga de nadruk ligt
>Tijdelijk Arashimashou moeten inwisselen voor ***** *********.
Ninja edit van Pieter naar Mitchquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
5 letters voornaam. Ik gok op Pieter.
9 letters achternaam. Hmm. Timmerman?
En je kan natuurlijk politieke discussies met me voeren als je dat wilt. Mwhuhahaquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Valt mee ja. Heb wel een keer een reactie geplaatst op een of andere bekende site met m'n eigen naam. Dat was niet fijn.
Als ik ga spreken we af dat we het niet over politiek gaan hebben denkquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En je kan natuurlijk politieke discussies met me voeren als je dat wilt. Mwhuhaha
Ik weet het, maar zeg het lekker niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
5 letters voornaam. Ik gok op Mitch.
9 letters achternaam. Hmm. Timmerman?
Oh kijk... een scherpe geest. Nee, mijn voornaam komt van Tomislav. Tomislav in het Nederlands wordt Tomas. Zeg ik wel, want ik heb het al een keer gezegd, zoals Robin ook laat zienquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:44 schreef Easymodo het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd aan iets Kroatisch, aangezien je voor Kroatie was op het EK.
Is Dario je voornaam
en ******jic je acternaam?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:47 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie 'm niet een beetje lijken op sympathieke, wat oudere man met een baardje en zo'n snor?
Ja, ik bedacht opeens dat Pieter 6 letters had.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ninja edit van Pieter naar Mitch
Nee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:47 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie 'm niet een beetje lijken op sympathieke, wat oudere man met een baardje en zo'n snor?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:47 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
...echt niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht opeens dat Pieter 6 letters had.
[..]
Nee.
Nishicon en Tsunacon lijkt me leukquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef Easymodo het volgende:
[..]
In Veldhoven:
Volgende is Nishicon:
Daarna Tsunacon:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als ik ga spreken we af dat we het niet over politiek gaan hebben denk
watquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alweer? Niet leuk
Nein! Fap. Nein! Fap. Nein! Fap.
Wat maakt het uit wat de stemwijzer zegt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Goh, volgens mij wil stemwijzer dat ik weer PvdA stem.
Sorry Robin.
Ach, maakt niets uit joh. Zullen mijn ouders dit keer denk ik ook doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Goh, volgens mij wil stemwijzer dat ik weer PvdA stem.
Sorry Robin.
Ik ga gelukkig niet alleen op stemwijzer af. Al zal het resultaat dit keer wel hetzelfde zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat de stemwijzer zegt?
Stemwijzersquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, maakt niets uit joh. Zullen mijn ouders dit keer denk ik ook doen
Stemwijzers vind ik wel beroerd. Er is geen plek voor nuance en in veel gevallen volstaat een simpele "Ja" of "Nee" niet.
Dat is dus ook mijn grote bezwaar, genuanceerd als ik ben. Ik koos dan soms voor 'geen van beide'.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:10 schreef robin007bond het volgende:
Stemwijzers vind ik wel beroerd. Er is geen plek voor nuance en in veel gevallen volstaat een simpele "Ja" of "Nee" niet.
Inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Stemwijzers
Natuurlijk probeer ik ze altijd wel uit.
Die was bij mij tweede, maar ik ben het niet echt met ze eens. Te weinig genuanceerd. En te links.quote:
ウィルダース 万歳quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Echt bizar hoe hoog de PVV komt elke keer. Ik denk dat dat hun grote strategie is. Neem een mix van rechtse en linkse standpunten, terwijl je eigenlijk een one issue partij bent, en dan eindig je bij veel mensen redelijk hoog.
PVV eindigde bij mij ook hoog, terwijl dat een van de weinige partijen is waar ik absoluut nooit op zou stemmen.Idem dito bij familie.
Schopje POL.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Echt bizar hoe hoog de PVV komt elke keer. Ik denk dat dat hun grote strategie is. Neem een mix van rechtse en linkse standpunten, terwijl je eigenlijk een one issue partij bent, en dan eindig je bij veel mensen redelijk hoog.
PVV eindigde bij mij ook hoog, terwijl dat een van de weinige partijen is waar ik absoluut nooit op zou stemmen.Idem dito bij familie.
Schopje POL.
SPOILER: off-topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On-topic:
Coole Kokoro Connect wallpaper:![]()
Nani?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
ウィルダース 万歳
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]J'adoreeeSPOILER: off-topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On-topic:
Coole Kokoro Connect wallpaper:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]Hijs leuk. Kokoro Connect folder aangemaakt.SPOILER: off-topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On-topic:
Coole Kokoro Connect wallpaper:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar las ik nou goed dat jullie elkaar gaan meeten op tsunacon?
Wellichtquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar las ik nou goed dat jullie elkaar gaan meeten op tsunacon?
Hopelijk mag Klipnap nog van haar oudersquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rotterdam...
Ik ben zelfs nog nooit naar zoiets geweest.
Maar wel tof van jullie.
Wat maakt die serie dan zo leuk?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Door de afwezigheid van Space Brothers befef ik pas hoeveel leuker ik die serie vind dan al het andere dat ik kijk. Behalve Young Justice...
Ben benieuwd, zou wel tof zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hopelijk mag Klipnap nog van haar ouders
Hopelijk groei ik nog een beetje in de tussentijd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zou wel tof zijn.
Jij had toch ook een issue met je ouders en die POL-meet?
De positiviteit, denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat maakt die serie dan zo leuk?
Melk drinken! Als je niet langer dan 1,57 bent, is het ruimtepak te klein!!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hopelijk groei ik nog een beetje in de tussentijd.
Huh.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De positiviteit, denk ik.
[..]
Melk drinken! Als je niet langer dan 1,57 bent, is het ruimtepak te klein!!!
Creepy...quote:
Ben daar geweest en de collectie is inderdaad ontzettend groot. Het is ook redelijk dichtbij Duitsland en België, dus veel winkels van die landen komen ook even langs om hun merchandise te verkopen. Ook veel buitenlanders komen, vandaar dat de site ook in het Engels is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:30 schreef robin007bond het volgende:
Van een vriend hoor ik net dat de dealerroom op Abunai veel groter was dan op Tsunacon.
Ik ook niet maar ik ga mijn ouders proberen te overtuigenquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rotterdam...
Maar wel tof van jullie.
Zeg maar dat Arashimashou het goed vindt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ga mijn ouders proberen te overtuigen
Dan mag ik zeker nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zeg maar dat Arashimashou het goed vindt.
Was vandaag ook voor het eerst naar een conventie geweest. In het begin is het best wel wennen, aangezien bijna iedereen er cosplayend bijloopt. Het zijn allemaal wel leuke mensen en de cultuur is gewoon leuk. Het is wel beter om met mensen af te spreken die je kent om daar naartoe te gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rotterdam...
Maar wel tof van jullie.
Sterkte.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ga mijn ouders proberen te overtuigen
Eigenlijk zou ik gewoon een tripje moeten maken naar huize Klipnap. Een verhaal verzinnen hoe ik haar ontmoet zou hebben en mij netjes voorstellen. Vervolgens vertellen over Tsunacon en dat ik op haar let (doe ik niet hoor, maar dat vinden ouders prettig om te horenquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Denk je? 'Arashimashou' komt toch wel redelijk betrouwbaar over?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sterkte.
[..]
Eigenlijk zou ik gewoon een tripje moeten maken naar huize Klipnap. Een verhaal verzinnen hoe ik haar ontmoet zou hebben en mij netjes voorstellen. Vervolgens vertellen over Tsunacon en dat ik op haar let (doe ik niet hoor, maar dat vinden ouders prettig om te horen).
Ik hoor altijd van andermans ouders dat ik de ideale schoonzoon ben. Ik praat altijd heel formeelquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
Dan zou je echt als een creep overkomen en moet ik vanaf dan alleen begeleid naar school, door Youssef oid.
Dus je belt gewoon aan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoor altijd van andermans ouders dat ik de ideale schoonzoon ben. Ik praat altijd heel formeel
Enige reden waarom mijn zusje meemocht, is omdat ze een grote broer heeft die ook anime fan is. :3 Maybe I can be your onii-chan. :3quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
Dan zou je echt als een creep overkomen en moet ik vanaf dan alleen begeleid naar school, door Youssef oid.
Ik ben de enige van mijn familie die Anita en Ed luistertquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:45 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Enige reden waarom mijn zusje meemocht, is omdat ze een grote broer heeft die ook anime fan is. :3
Heb je misschien familieleden die anime kijken, of luisteren ze liever naar Ed en Anita?
Geen idee. Of op uitnodiging natuurlijk.quote:
Volgens mij is ze de enige in Nieuw-Milligen die naar anime kijkt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:45 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Enige reden waarom mijn zusje meemocht, is omdat ze een grote broer heeft die ook anime fan is. :3
Heb je misschien familieleden die anime kijken, of luisteren ze liever naar Ed en Anita?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee. Of op uitnodiging natuurlijk.
"Pap, mam. Er is iemand aan wie ik jullie moet voorstellen.".
Wat heb je allemaal gekocht danquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:54 schreef Easymodo het volgende:
Het enige probleem dat ik nog met mijn ouders heb, is dat ze mij de 'son, I am dissapoint' face geven wanneer ik moe merchandise heb gekocht.
[ afbeelding ]
Pak hun dochter dan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoor altijd van andermans ouders dat ik de ideale schoonzoon ben. Ik praat altijd heel formeel
Zelfs ik kwam met een dakimakura thuis.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:54 schreef Easymodo het volgende:
Het enige probleem dat ik nog met mijn ouders heb, is dat ze mij de 'Madoka' face geven wanneer ik moe merchandise heb gekocht.
[ afbeelding ]
Ouders!quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:54 schreef Easymodo het volgende:
Het enige probleem dat ik nog met mijn ouders heb, is dat ze mij de 'Madoka' face geven wanneer ik moe merchandise heb gekocht.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me zeker waar. Wel jammer dat ik los van Fok echt niemand ken die into dat soort dingen is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:40 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Was vandaag ook voor het eerst naar een conventie geweest. In het begin is het best wel wennen, aangezien bijna iedereen er cosplayend bijloopt. Het zijn allemaal wel leuke mensen en de cultuur is gewoon leuk. Het is wel beter om met mensen af te spreken die je kent om daar naartoe te gaan.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:54 schreef Easymodo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is vaak het probleem. Ouders zijn laaiend enthousiast, dochter nietquote:
Ahw.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeker waar. Wel jammer dat ik los van Fok echt niemand ken die into dat soort dingen is.
Artbook van Disgaea en Atelier series. Verder nog wat oude tijdschriften van de oude aniway die flink zijn afgeprijst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disgaea series:
Wat is het probleem? Waarom is ze niet geïnteresseerd in je?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is vaak het probleem. Ouders zijn laaiend enthousiast, dochter niet
Schreeuw eens "MOE MOE KYUUUNN!!" op je werk en iedereen die "KAWAIII!" reageert neem je mee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeker waar. Wel jammer dat ik los van Fok echt niemand ken die into dat soort dingen is.
Fix'd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Schreeuw eens "MOE MOE KYUUUNN!!" op je werk en iedereen die "KAWAIII!" reageert neem je mee sla je dood.
Niet echt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:57 schreef robin007bond het volgende:
Ahw.
Ik heel veel eigenlijk. Heb je het er normaal wel eens over met mensen? Over je hobby? Misschien weten jullie het niet van elkaar.
Oh, tijdje geleden was dat hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Waarom is ze niet geïnteresseerd in je?
Dat heb ik wel een keer op school gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Schreeuw eens "MOE MOE KYUUUNN!!" op je werk en iedereen die "KAWAIII!" reageert neem je mee.
Denk niet dat ik dat mn strot uit krijg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Schreeuw eens "MOE MOE KYUUUNN!!" op je werk en iedereen die "KAWAIII!" reageert neem je mee.
Moeeee Moeeeequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat mn strot uit krijg.
Gewoon sarcastisch overkomen, ongeïnteresseerd maar niet te erg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, tijdje geleden was dat hoor.
Geen idee. Dat heb ik vaker![]()
Ik denk dat ik te serieus ben. En misschien mis ik gewoon wel dat 'appeal'.
Zeg dan steeds "-desu" aan het eind van je zin.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat mn strot uit krijg.
Heel weinig, maar ze verkopen ook wel hardcore hentai doujinshi. 18+ staat er ook bijquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:58 schreef Arashimashou het volgende:
Verkopen ze ook onvertaalde werken?
Ja nee... dat is niet wat ik zoek.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:01 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Heel weinig, maar ze verkopen ook wel hardcore hentai doujinshi. 18+ staat er ook bij.
Tenzij Ayumu x Kimura douyin.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja nee... dat is niet wat ik zoek.
Kan ik niet. Ik ben yandere.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon sarcastisch overkomen, ongeïnteresseerd maar niet te erg.
Ik heb er nog eens over nagedacht. Misschien wel. Ayumu komt volgens mij niet zo heel vaak voor online.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon liefde dwingen toch.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens over nagedacht. Misschien wel. Ayumu komt volgens mij niet zo heel vaak voor online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Probeer iets minder enthousiast. Dat vinden meisjes aantrekkelijker en kom je minder in de friendzone.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik laat het altijd opvallend blijken. Niet zo hard2get dus.
Mijn strategie, ook niet succesvol.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Probeer iets minder enthousiast. Dat vinden meisjes aantrekkelijker en kom je minder in de friendzone.
Gr een meisje
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik laat het altijd opvallend blijken. Niet zo hard2get dus.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Probeer iets minder enthousiast. Dat vinden meisjes aantrekkelijker en kom je minder in de friendzone.
Gr een meisje
I know.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gr een meisje
Awquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Mijn strategie, ook niet succesvol.
Nope. Volgende week pas. Niet aanstaande.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
voor iedereen gaat morgen trouwens school/stage beginnen?
Wat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nope. Volgende week pas. Niet aanstaande.
Overmorgen introductiequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
Lucky jij. Morgenvroeg met 7 uur met de bus, om half 9 in Den Haag zijnquote:
Nee,al 2.5 jaar nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
Oh, de examen vakantie...... 9 weken vrijquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
Loonslaafquote:
Youssef is aniki?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Juist niet![]()
Den Haag? Succes met met Youssef blowen.
Uitkeringstrekkende? Ik ben jaloersquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Juist niet![]()
Den Haag? Succes met met Youssef blowen.
Zie mijn PI, ik ben jaloersquote:
Had hij geen skills (op meerdere gebieden) dan zat hij weer in Turkijequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben nog verwarder dan ik al was.
Niet mijn schuld,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet mijn schuld,Dus het is de schuld van anderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet hem nog bestellenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Ga zo School Days spelen, hopelijk beter dan de anime
Houd je hoofd erbij dan komt het goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Hihihiquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Houd je hoofd erbij dan komt het goed
Gr
Hihi.....hi?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:41 schreef Tito_Makani het volgende:
De Vaseline en tissues staan al klaar
Merendeelquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus het is de schuld van anderen?
SOA 8 vond ik beter dan normaal, KKC vond ik minder dan normaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:54 schreef Easymodo het volgende:
SOA 8 was weer okay. Nu Kokoro Connect.
Dit is het de aflevering waar het echt een beetje dramatisch wordt en niet het dramatische zoals je ziet in Clannad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
SOA 8 vond ik beter dan normaal, KKC vond ik minder dan normaal.
Fuuuuuuuuquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:03 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dit is het de aflevering waar het echt een beetje dramatisch wordt en niet het dramatische zoals je ziet in Clannad.
De anime was toch ook wel leuk?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Ziek zijn is een keuze... van anderen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus het is de schuld van anderen?
IK ZAG EEN EDITquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee, dat is waarlijk een keuze van Steins Gate!
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik moet meer animé reactie plaatjes hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alstu.
Ik moet m'n folders maar een sorterenquote:
Welkom terug man!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:01 schreef .Cake. het volgende:
Salve, ben terug van vakantie bitches!!
Net lekker de hele dag in de file gestaan vanuit Bolzano, was erg gezellig. Er waren sokpoppen, chagerijnige duitsters, Punica-sentimentaliteiten en Rihanna op de cd. Blijkt dat ik best veel van haar muziek ken zonder dat ik wist dat zij het was.![]()
Nu ga ik lekker onderuitgezakt en elitair van mijn zuid-Italiaanse wijn genieten met een filmpje op en lees ik morgen wel hoe het hier allemaal gegaan is zonder mijn aanwezigheid. Ik zie nog geen brandende puinhopen en Animees is nog in de lucht dus ik neem aan dat het wel goed is gegaan![]()
Ciao!
.Cake. is terug!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:01 schreef .Cake. het volgende:
Net lekker de hele dag in de file gestaan vanuit Bolzano, was erg gezellig. Er waren sokpoppen, chagerijnige duitsters, Punica-sentimentaliteiten en Rihanna op de cd. Blijkt dat ik best veel van haar muziek ken zonder dat ik wist dat zij het was.![]()
Nu ga ik lekker onderuitgezakt en elitair van mijn zuid-Italiaanse wijn genieten met een filmpje op en lees ik morgen wel hoe het hier allemaal gegaan is zonder mijn aanwezigheid. Ik zie nog geen brandende puinhopen en Animees is nog in de lucht dus ik neem aan dat het wel goed is gegaan![]()
Ciao!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je hebt erg veel slowchat gemist. Vanaf nu moeten we weer minderenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:01 schreef .Cake. het volgende:
Ciao!
Inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
je hebt erg veel slowchat gemist. Vanaf nu moeten we weer minderen
Iknowthatfeelquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:06 schreef .Cake. het volgende:
Het is fris hier, waar ik vandaan kom is het nu nog 30 graden buiten
Dat zei Friso ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:06 schreef .Cake. het volgende:
Ah, dus het was niet alleen voor mij vakantie begrijp ik![]()
Het is fris hier, waar ik vandaan kom is het nu nog 30 graden buiten
Mijn hart zegt 64, mijn verstand zegt 86.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Erm robin welke MPC moest ik hebben de 64 of 86?
Mediaplayer classic updatequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mijn hart zegt 64, mijn verstand zegt 86.
Maar ik weet niet waar het over gaat, dus wacht maar op Robin.
86.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Erm robin welke MPC moest ik hebben de 64 of 86?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:03 schreef Klipnap het volgende:
The fuck. Ik wist dat Kirito dom was, maar zo dom?SPOILER: VN spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de aflevering net gezien maar ik heb dat nergens gehoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke serie is dat? Sword Art Online?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja. Baka.
[ afbeelding ]
Kijk Kirito, hier is mijn nieuwe verloofde! Gr gr
Jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welke serie is dat? Sword Art Online?
SAO? Ach, dan heb je iets om naar uit te kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou waarom eindigt het nou op het beste stuk.
Dan maar Muv Luv
Jupquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
SAO? Ach, dan heb je iets om naar uit te kijken.
Cliffhangerquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou waarom eindigt het nou op het beste stuk.
Dan maar Muv Luv
Misschien moet jij die aap in je avatar ook eens veranderenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
welcome back .Cake.
Dakgoot ga terug naar je normale UI, zie je donderdag op school.
Ik kom pas in november naar school.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
welcome back .Cake.
Dakgoot ga terug naar je normale UI, zie je donderdag op school.
Je zegt wát?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Misschien moet jij die aap in je avatar ook eens veranderen
Ah oké, ik moet alleen donderdag naar school en dan elke woensdag voor EHBO training. Vanaf December pas weer echt naar school, zie je daar wel een keer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik kom pas in november naar school.
Oke, oke laat maar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je zegt wát?Klipnap kom we pakken 'm
[..]
Ah oké, ik moet alleen donderdag naar school en dan elke woensdag voor EHBO training. Vanaf December pas weer echt naar school, zie je daar wel een keer.
Ik moest aan de Yamato cannon denken van SC2quote:
Dat geeft niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik moest aan de Yamato cannon denken van SC2
En natuurlijk slaat Yamato gewoon op een historische provincie, of zelfs als oude naam voor heel Japan geloof ik.quote:The Yamato gun is a reference to the title ship of Space Battleship Yamato and its wave motion gun and, indirectly, a reference to the Yamato-class battleships used in World War II.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
En ik maar denken dat muv luv een serieuze mecha was.
[ afbeelding ]
De mecha's zijn anders wel cool vind ze eigenlijk stoerder dan de gundamsquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had de hoop al verloren toen ik die meisjes in pakjes zag.
Maar je kijkt een serie natuurlijk niet alleen voor de mechs mag ik hopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De mecha's zijn anders wel cool
nee ook verhaalquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar je kijkt een serie natuurlijk niet alleen voor de mechs mag ik hopen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De mecha's zijn anders wel cool vind ze eigenlijk stoerder dan de gundams![]()
behalve de zaku's
Thanksquote:
Dan haal je toch een nieuwe... Zo duur zijn die dingen niet!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ThanksBinnenkort even downloaden. Had eigenlijk moeten gebeuren, maar ik ben lui en ik heb vrijwel geen lege schijfruimte meer over...
Daarom LN. Light Novel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering net gezien maar ik heb dat nergens gehoord?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Misschien moet jij die aap in je avatar ook eens veranderen
Mjah, voor de overstromingen in zo azie waren ze flink goedkoop, en vevrolgens zijn ze uiteraard een stuk duurder geworden, en nu gaat het tergend langzaam weer naar het peil waar we 2 jaar geleden op zaten, dus in feite lopen we zo'n 2 jaar achter qua prijzendaling...quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:46 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Dan haal je toch een nieuwe... Zo duur zijn die dingen niet!
Waar is die blur/censor voor nodig?quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Daarom LN. Light Novel.
Fuck, ik haal de termen door elkaar.
[..]
[ afbeelding ]
Middelvingerquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waar is die blur/censor voor nodig?
Hehe, de gevolgen van deflatie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 03:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, voor de overstromingen in zo azie waren ze flink goedkoop, en vevrolgens zijn ze uiteraard een stuk duurder geworden, en nu gaat het tergend langzaam weer naar het peil waar we 2 jaar geleden op zaten, dus in feite lopen we zo'n 2 jaar achter qua prijzendaling...
... dus ik stel het het liefst allemaal zo lang mogelijk uit.
Daarnaast wil ik graag een 2GB HDD halen, maar aangezien ik over 3 maanden emigreer voor een jaartje wil ik wellicht een 2.5 inch HDD kopen, die helaas nog verschrikkelijk duur zijn, zodat ik die makkelijk mee kan nemen en aan kan sluiten op een nieuw aan te schaffen laptop (die ik in het buitenland moet gebruiken).
Welke series niet?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:45 schreef .Cake. het volgende:
Is het internet vorige week kapot gegaan ofzo? Ik kan veel afleveringen van vorige week niet vinden...
Pff mij te veel moeitequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef Easymodo het volgende:
[..]
misschien relevant voor jou:
http://chanarchive.org/4chan/a/55974/japanese-language
あvaだけだvらquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Voor jou is de kana al te veel moeite. Hup!
Wanneer?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Robin, ik heb Roemer de hand geschud
En wat zei hij?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:
rond 9 uurquote:
Misschien wel de toekomstige mispresquote:
niet zo veel hij zat aan de telefoonquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En wat zei hij?
Hoe was het met Youssef?
watquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Misschien wel de toekomstige mispres
Ach nee, vast niet. Misschien wordt het wel niemand en komt er niks. Mogen we weer stemmen.
Nou, dan moet hij 30+ zetels halen, vriendjes worden met de PVV, en dan op wonderbaarlijke wijze de PvdA aan de SP-PVV combi plakken. En dan hopen dat je op 76+ zit. (Nou ja, hopen. Ik weet niet of ik kan hopen op zo'n....samenstelling)quote:
Ik zeg niks meer hierover. Kwam laatst mensen tegen die nog liever op de SGP zouden stemmen dan de PVV.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Met een beetje geluk komen VVD, PvdA, D66 (of in plaats van de PvdA: CDA en GL) samen uit op 75+ zetels.
Oké onrealistisch maar ik zie gewoon geen leuke coalities met de SP...
gewoon stemmen op ongevestigde partijen, misschien komt er dan eens een rigoreuze verandering in het politieke klimaat..quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Met een beetje geluk komen VVD, PvdA, D66 (of in plaats van de PvdA: CDA en GL) samen uit op 75+ zetels.
Oké onrealistisch maar ik zie gewoon geen leuke coalities met de SP...
Ik heb bij de vorige verkiezingen overwogen om ironisch op een van die twee partijen te stemmen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer hierover. Kwam laatst mensen tegen die nog liever op de SGP zouden stemmen dan de PVV.
Wie waren dat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer hierover. Kwam laatst mensen tegen die nog liever op de SGP zouden stemmen dan de PVV.
SPOILER: grooote SG spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vakanties beginnen niet overal op dezelfde dag, dus zullen ze ook niet op dezelfde dag eindigen.quote:
Waaaah! Goed je handen wassen he!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Mwhuhahaha.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gendo-pose!quote:
?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waaaah! Goed je handen wassen he!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Anders krijgt hij een gat in zijn hand.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Leuke grap van een FOK!er tussendoor:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dafuq die ending van Welcome to the NHK
quote:
SPOILER: godwinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van WatuntrikNee Robin, ik ga niet kijkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dafuq die ending van Welcome to the NHK![]()
Oooooh. Ook hand geschud?quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]V = Victorie. Wilders wint voor ons op alle fronten. Lekker puh.SPOILER: godwinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van Watuntrik
[..]
Nee Robin, ik ga niet kijken
Nopequote:
Ik sta op de foto met Richard de Mos.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
NopeIk zag 'm langs lopen terwijl ik in een ruimte zat, zaten ook aardig wat bodyguards om hem heen dus kon sowieso niet in de buurt komen
De bedoelt de ED van de anime? Het einde van de anime? Het einde van de manga? Het einde van doe boeken?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dafuq die ending van Welcome to the NHK
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik sta op de foto met Richard de Mos.
Voor school heb ik ooit zo'n excursie gehad naar Den Haag. Als opdracht moest je op de foto met een politici (of daar kreeg je bonuspunten voor, zo iets). De enige die ik kon vinden was die clown
Vernietig al het bewijs!quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik sta op de foto met Richard de Mos.
de EDquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De bedoelt de ED van de anime? Het einde van de anime? Het einde van de manga? Het einde van doe boeken?
De ED is fucking briljant!quote:
Vond de tweede beter:quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De ED is fucking briljant!
BA-Brabrabrabbabraa akachan ningen!!! *Meee-meeedlee-meeeeeee!*
Jaaaaa, die zijn beide ook heel goed! Wat de ED betreft, tweede is mooier maar de eerste staat mij véééél beter bijquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:33 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Vond de tweede beter:
Oh ja, en deze track:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |