86.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Erm robin welke MPC moest ik hebben de 64 of 86?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:03 schreef Klipnap het volgende:
The fuck. Ik wist dat Kirito dom was, maar zo dom?SPOILER: VN spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de aflevering net gezien maar ik heb dat nergens gehoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke serie is dat? Sword Art Online?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja. Baka.
[ afbeelding ]
Kijk Kirito, hier is mijn nieuwe verloofde! Gr gr
Jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welke serie is dat? Sword Art Online?
SAO? Ach, dan heb je iets om naar uit te kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou waarom eindigt het nou op het beste stuk.
Dan maar Muv Luv
Jupquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
SAO? Ach, dan heb je iets om naar uit te kijken.
Cliffhangerquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou waarom eindigt het nou op het beste stuk.
Dan maar Muv Luv
Misschien moet jij die aap in je avatar ook eens veranderenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
welcome back .Cake.
Dakgoot ga terug naar je normale UI, zie je donderdag op school.
Ik kom pas in november naar school.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
welcome back .Cake.
Dakgoot ga terug naar je normale UI, zie je donderdag op school.
Je zegt wát?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Misschien moet jij die aap in je avatar ook eens veranderen
Ah oké, ik moet alleen donderdag naar school en dan elke woensdag voor EHBO training. Vanaf December pas weer echt naar school, zie je daar wel een keer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik kom pas in november naar school.
Oke, oke laat maar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je zegt wát?Klipnap kom we pakken 'm
[..]
Ah oké, ik moet alleen donderdag naar school en dan elke woensdag voor EHBO training. Vanaf December pas weer echt naar school, zie je daar wel een keer.
Ik moest aan de Yamato cannon denken van SC2quote:
Dat geeft niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik moest aan de Yamato cannon denken van SC2
En natuurlijk slaat Yamato gewoon op een historische provincie, of zelfs als oude naam voor heel Japan geloof ik.quote:The Yamato gun is a reference to the title ship of Space Battleship Yamato and its wave motion gun and, indirectly, a reference to the Yamato-class battleships used in World War II.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
En ik maar denken dat muv luv een serieuze mecha was.
[ afbeelding ]
De mecha's zijn anders wel cool vind ze eigenlijk stoerder dan de gundamsquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had de hoop al verloren toen ik die meisjes in pakjes zag.
Maar je kijkt een serie natuurlijk niet alleen voor de mechs mag ik hopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De mecha's zijn anders wel cool
nee ook verhaalquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar je kijkt een serie natuurlijk niet alleen voor de mechs mag ik hopen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De mecha's zijn anders wel cool vind ze eigenlijk stoerder dan de gundams![]()
behalve de zaku's
Thanksquote:
Dan haal je toch een nieuwe... Zo duur zijn die dingen niet!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ThanksBinnenkort even downloaden. Had eigenlijk moeten gebeuren, maar ik ben lui en ik heb vrijwel geen lege schijfruimte meer over...
Daarom LN. Light Novel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering net gezien maar ik heb dat nergens gehoord?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Misschien moet jij die aap in je avatar ook eens veranderen
Mjah, voor de overstromingen in zo azie waren ze flink goedkoop, en vevrolgens zijn ze uiteraard een stuk duurder geworden, en nu gaat het tergend langzaam weer naar het peil waar we 2 jaar geleden op zaten, dus in feite lopen we zo'n 2 jaar achter qua prijzendaling...quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:46 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Dan haal je toch een nieuwe... Zo duur zijn die dingen niet!
Waar is die blur/censor voor nodig?quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Daarom LN. Light Novel.
Fuck, ik haal de termen door elkaar.
[..]
[ afbeelding ]
Middelvingerquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waar is die blur/censor voor nodig?
Hehe, de gevolgen van deflatie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 03:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, voor de overstromingen in zo azie waren ze flink goedkoop, en vevrolgens zijn ze uiteraard een stuk duurder geworden, en nu gaat het tergend langzaam weer naar het peil waar we 2 jaar geleden op zaten, dus in feite lopen we zo'n 2 jaar achter qua prijzendaling...
... dus ik stel het het liefst allemaal zo lang mogelijk uit.
Daarnaast wil ik graag een 2GB HDD halen, maar aangezien ik over 3 maanden emigreer voor een jaartje wil ik wellicht een 2.5 inch HDD kopen, die helaas nog verschrikkelijk duur zijn, zodat ik die makkelijk mee kan nemen en aan kan sluiten op een nieuw aan te schaffen laptop (die ik in het buitenland moet gebruiken).
Welke series niet?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:45 schreef .Cake. het volgende:
Is het internet vorige week kapot gegaan ofzo? Ik kan veel afleveringen van vorige week niet vinden...
Pff mij te veel moeitequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef Easymodo het volgende:
[..]
misschien relevant voor jou:
http://chanarchive.org/4chan/a/55974/japanese-language
あvaだけだvらquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Voor jou is de kana al te veel moeite. Hup!
Wanneer?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Robin, ik heb Roemer de hand geschud
En wat zei hij?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Robin, ik heb Roemer de hand geschud
rond 9 uurquote:
Misschien wel de toekomstige mispresquote:
niet zo veel hij zat aan de telefoonquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En wat zei hij?
Hoe was het met Youssef?
watquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Misschien wel de toekomstige mispres
Ach nee, vast niet. Misschien wordt het wel niemand en komt er niks. Mogen we weer stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |