Niet echt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:57 schreef robin007bond het volgende:
Ahw.
Ik heel veel eigenlijk. Heb je het er normaal wel eens over met mensen? Over je hobby? Misschien weten jullie het niet van elkaar.
Oh, tijdje geleden was dat hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Waarom is ze niet geïnteresseerd in je?
Dat heb ik wel een keer op school gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Schreeuw eens "MOE MOE KYUUUNN!!" op je werk en iedereen die "KAWAIII!" reageert neem je mee.
Denk niet dat ik dat mn strot uit krijg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Schreeuw eens "MOE MOE KYUUUNN!!" op je werk en iedereen die "KAWAIII!" reageert neem je mee.
Moeeee Moeeeequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat mn strot uit krijg.
Gewoon sarcastisch overkomen, ongeïnteresseerd maar niet te erg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, tijdje geleden was dat hoor.
Geen idee. Dat heb ik vaker![]()
Ik denk dat ik te serieus ben. En misschien mis ik gewoon wel dat 'appeal'.
Zeg dan steeds "-desu" aan het eind van je zin.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat mn strot uit krijg.
Heel weinig, maar ze verkopen ook wel hardcore hentai doujinshi. 18+ staat er ook bijquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:58 schreef Arashimashou het volgende:
Verkopen ze ook onvertaalde werken?
Ja nee... dat is niet wat ik zoek.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:01 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Heel weinig, maar ze verkopen ook wel hardcore hentai doujinshi. 18+ staat er ook bij.
Tenzij Ayumu x Kimura douyin.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja nee... dat is niet wat ik zoek.
Kan ik niet. Ik ben yandere.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon sarcastisch overkomen, ongeïnteresseerd maar niet te erg.
Ik heb er nog eens over nagedacht. Misschien wel. Ayumu komt volgens mij niet zo heel vaak voor online.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon liefde dwingen toch.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens over nagedacht. Misschien wel. Ayumu komt volgens mij niet zo heel vaak voor online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Probeer iets minder enthousiast. Dat vinden meisjes aantrekkelijker en kom je minder in de friendzone.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik laat het altijd opvallend blijken. Niet zo hard2get dus.
Mijn strategie, ook niet succesvol.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Probeer iets minder enthousiast. Dat vinden meisjes aantrekkelijker en kom je minder in de friendzone.
Gr een meisje
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik laat het altijd opvallend blijken. Niet zo hard2get dus.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Probeer iets minder enthousiast. Dat vinden meisjes aantrekkelijker en kom je minder in de friendzone.
Gr een meisje
I know.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gr een meisje
Awquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Mijn strategie, ook niet succesvol.
Nope. Volgende week pas. Niet aanstaande.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
voor iedereen gaat morgen trouwens school/stage beginnen?
Wat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nope. Volgende week pas. Niet aanstaande.
Overmorgen introductiequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
voor iedereen gaat morgen trouwens school/stage beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |