Nee,al 2.5 jaar nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
voor iedereen gaat morgen trouwens school/stage beginnen?
Oh, de examen vakantie...... 9 weken vrijquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
voor iedereen gaat morgen trouwens school/stage beginnen?
Loonslaafquote:
Youssef is aniki?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Juist niet![]()
Den Haag? Succes met met Youssef blowen.
Uitkeringstrekkende? Ik ben jaloersquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Juist niet![]()
Den Haag? Succes met met Youssef blowen.
Zie mijn PI, ik ben jaloersquote:
Had hij geen skills (op meerdere gebieden) dan zat hij weer in Turkijequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben nog verwarder dan ik al was.
Niet mijn schuld,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet mijn schuld,Dus het is de schuld van anderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet hem nog bestellenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Ga zo School Days spelen, hopelijk beter dan de anime
Houd je hoofd erbij dan komt het goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Ga zo School Days spelen, hopelijk beter dan de anime
Hihihiquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Houd je hoofd erbij dan komt het goed
Gr
Hihi.....hi?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:41 schreef Tito_Makani het volgende:
De Vaseline en tissues staan al klaar
Merendeelquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus het is de schuld van anderen?
SOA 8 vond ik beter dan normaal, KKC vond ik minder dan normaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:54 schreef Easymodo het volgende:
SOA 8 was weer okay. Nu Kokoro Connect.
Dit is het de aflevering waar het echt een beetje dramatisch wordt en niet het dramatische zoals je ziet in Clannad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
SOA 8 vond ik beter dan normaal, KKC vond ik minder dan normaal.
Fuuuuuuuuquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:03 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dit is het de aflevering waar het echt een beetje dramatisch wordt en niet het dramatische zoals je ziet in Clannad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |