Clannad + Clannad ASquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is de moeite waard dit seizoen? Ik ben een beetje in een animeblock, kijk een serie die wel goed is maar waar ik telkens geen zin in heb. Verder alleen hunter x hunter en wat shit on hold waar ik dus ook niet aan toe kom.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef mschol het volgende:
[..]
pff, hij heeft alleen maar in een studiotje rond gelopen, kan iedereenDE MAANLANDING WAS EEN HOAX!!!! KENNEDY IS NIET ECHT DOOD!!! JOHN LENNON IS EEN RUIMTEWEZEN!!! DE BILDERBERGJES BEHEERSEN ONS ONDERBEWUSTE MET CHEMTRAILS!!! OBAMA IS DE ANTI-CHRIST!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:
BUSH IS EEN REPTILIAN!!!11quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
DE MAANLANDING WAS EEN HOAX!!!! KENNEDY IS NIET ECHT DOOD!!! JOHN LENNON IS EEN RUIMTEWEZEN!!! DE BILDERBERGJES BEHEERSEN ONS ONDERBEWUSTE MET CHEMTRAILS!!! OBAMA IS DE ANTI-CHRIST!!!!!
Ik doe het met de ovenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet regent
Veel snellerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De wonderen van de moderne tijd. oid.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:29 schreef Klipnap het volgende:
FKING KIRITO MOORDENAAR FUCK YOUAls protest ga ik nu niet kijken. WhyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik wel kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een seizoen 2 gaat worden.
Oh... twijfels nu, twijfels overal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel leuke episode hoor. Eindelijk het hoofdplot.
Hij heeft een leven gevonden. Maar ik mis het ook wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik mis O_W's anime cliché #[welkdanook] posts een beetje.
Het zijn maar pixels, maar toch. Wel schattige pixels.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:39 schreef Arashimashou het volgende:
Zo, quad post. Toe maar.
Enne, het is niet alsof ze een konijn aan zo'n helm hebben gezet oid... dus zo zielig is het niet. Het zal vast ook wel weer respawnen.
Zwijntje heeft het ook moeten bezuren hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zijn maar pixels, maar toch. Wel schattige pixels.
welke zwijntje?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zwijntje heeft het ook moeten bezuren hoor.
Die was niet echt schattig volgens mij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zwijntje heeft het ook moeten bezuren hoor.
Wilde zwijnen niet schattig vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die was niet echt schattig volgens mij.
Oke oke ik ben om, ga maar even kijken dan.
idd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wilde zwijnen niet schattig vinden.
Dit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wilde zwijnen niet schattig vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |