SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:29 schreef Klipnap het volgende:
FKING KIRITO MOORDENAAR FUCK YOUMeh... heb nog geen zin om te kijken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leuke episode hoor. Eindelijk het hoofdplot.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Meh... heb nog geen zin om te kijken....
?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijken gaatquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel leuke episode hoor. Eindelijk het hoofdplot.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
?Was niet bedoeld voor dit topic...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Hmm...quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel leuke episode hoor. Eindelijk het hoofdplot.
Als je dat niet doet hakt Asuna je in stukjes.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm...
Misschien moet ik SOA toch weer oppakken.
Hmm... It can't be helped.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als je dat niet doet hakt Asuna je in stukjes.
[ afbeelding ]
Gr.
quote:
SPOILER: Anime Cliché ten topOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]Ik mis O_W's anime cliché #[welkdanook] posts een beetje.SPOILER: Anime Cliché ten topOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik hoop dat dat een seizoen 2 gaat worden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:05 schreef Arashimashou het volgende:
Man... die gasten in SAO zullen straks wel moeite hebben met reintegratie in de samenleving zeg.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]Ik zit me net iets raars te bedenken over SOA, maar ik hou het denk ik voor meSPOILER: Anime Cliché ten topOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit me net iets raars te bedenken over SOA, maar ik hou het denk ik voor me
Ik heb hem gezien. Overrated.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Ik ga Inglourious Basterds kijken. Arriverdechi.
nog niet gezienquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien. Overrated.
Veel plezier
Ik hoop voor je dat het niet regentquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
nog niet gezien
*1.5 pond karbonade aan het grillen*
Tot nu toe geniaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien. Overrated.
Veel plezier
Kokoro Connect vind ik wel tof, maar ik weet niet of jij dat zo geweldig vindt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is de moeite waard dit seizoen? Ik ben een beetje in een animeblock, kijk een serie die wel goed is maar waar ik telkens geen zin in heb. Verder alleen hunter x hunter en wat shit on hold waar ik dus ook niet aan toe kom.
pff, hij heeft alleen maar in een studiotje rond gelopen, kan iedereenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Space Brothers is de leukse nog lopende serie op het moment. Over Space Bros en dus ruimtevaart gesproken. Neil Armstrong is gisteren overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |