あvaだけだvらquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Voor jou is de kana al te veel moeite. Hup!
Wanneer?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Robin, ik heb Roemer de hand geschud
En wat zei hij?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:
rond 9 uurquote:
Misschien wel de toekomstige mispresquote:
niet zo veel hij zat aan de telefoonquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En wat zei hij?
Hoe was het met Youssef?
watquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Misschien wel de toekomstige mispres
Ach nee, vast niet. Misschien wordt het wel niemand en komt er niks. Mogen we weer stemmen.
Nou, dan moet hij 30+ zetels halen, vriendjes worden met de PVV, en dan op wonderbaarlijke wijze de PvdA aan de SP-PVV combi plakken. En dan hopen dat je op 76+ zit. (Nou ja, hopen. Ik weet niet of ik kan hopen op zo'n....samenstelling)quote:
Ik zeg niks meer hierover. Kwam laatst mensen tegen die nog liever op de SGP zouden stemmen dan de PVV.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Met een beetje geluk komen VVD, PvdA, D66 (of in plaats van de PvdA: CDA en GL) samen uit op 75+ zetels.
Oké onrealistisch maar ik zie gewoon geen leuke coalities met de SP...
gewoon stemmen op ongevestigde partijen, misschien komt er dan eens een rigoreuze verandering in het politieke klimaat..quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Met een beetje geluk komen VVD, PvdA, D66 (of in plaats van de PvdA: CDA en GL) samen uit op 75+ zetels.
Oké onrealistisch maar ik zie gewoon geen leuke coalities met de SP...
Ik heb bij de vorige verkiezingen overwogen om ironisch op een van die twee partijen te stemmen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer hierover. Kwam laatst mensen tegen die nog liever op de SGP zouden stemmen dan de PVV.
Wie waren dat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer hierover. Kwam laatst mensen tegen die nog liever op de SGP zouden stemmen dan de PVV.
SPOILER: grooote SG spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vakanties beginnen niet overal op dezelfde dag, dus zullen ze ook niet op dezelfde dag eindigen.quote:
Waaaah! Goed je handen wassen he!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Mwhuhahaha.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gendo-pose!quote:
?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waaaah! Goed je handen wassen he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |