SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft ze reisprogramma's gemaakt dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:00 schreef GGMM het volgende:
Referentie naar Barbara Barend in de TT. Subtiel.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:03 schreef GGMM het volgende:
Zeefuik ging op Bouma z'n teen zitten.
Gebroken.![]()
![]()
![]()
![]()
Markoooquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Welke verdediging?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat was de verdediging dramatisch slecht van heracles de 1e helft.![]()
THE HUTCH !Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Yes, eindelijk
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Nou wedstrijd gespeeld dus.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Maakt niet uit manager gaat toch slechtquote:Beter maakt Bacuna gewoon de 1-1.
Kuch Sport1 kuchquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor mij wel iig... Saaie wedstrijd, verkeerde staat voor![]()
Wat dondert van Bommel toch altijd lekker snel om als hij de bal verliest.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Groningen en VVV gaan dit seizoen onderling uitmaken wie rechtstreeks degradeert."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Hopelijk VVVquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:12 schreef TLC het volgende:
Groningen en VVV gaan dit seizoen onderling uitmaken wie rechtstreeks degradeert.![]()
Terwijl Nijland vorig jaar nog zei bij VI dat ze allemaal toekomstig internationals in huis hadden.. hahaha, nog nooit zo gelachen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:12 schreef TLC het volgende:
Groningen en VVV gaan dit seizoen onderling uitmaken wie rechtstreeks degradeert.![]()
Ja, die Virgin van Dijk was na één goede pot opeens een wereldtalent volgens VI.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl Nijland vorig jaar nog zei bij VI dat ze allemaal toekomstig internationals in huis hadden.. hahaha, nog nooit zo gelachen.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En de toekomstig Bondscoach.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl Nijland vorig jaar nog zei bij VI dat ze allemaal toekomstig internationals in huis hadden.. hahaha, nog nooit zo gelachen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zeefuik wil met de 0-1 achterstand naar de kantine.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:14 schreef GGMM het volgende:
PSV wil met deze 0-1 voorsprong naar de kantine.![]()
Broodje kroket eten, heerlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeefuik wil met de 0-1 achterstand naar de kantine.![]()
quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
En als ze straks 1-1 maken, is het : Ik ZEI HET TOCH ! EINZ!!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ongeïnspireerde bagger is dit FC Groningen, dat ik hier vertrouwen in hebMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
De vrije trap was wel mooi, dat was ook wel het enige.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ongeïnspireerde bagger is dit FC Groningen, dat ik hier vertrouwen in hebOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dan probeer ik het voor jou te beschouwen als: ''Gelukstreffer''quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En als ze straks 1-1 maken, is het : Ik ZEI HET TOCH ! EINZ!!!![]()
Dat zegt meer over de rest dan over die twee die jij noemtquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
Hutchinson
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste aankoop van de laatste 3 jaar (uitgezonderd Mertens).
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
maken ze niet, het wordt eerder 0-3 of zo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En als ze straks 1-1 maken, is het : Ik ZEI HET TOCH ! EINZ!!!"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Joh..quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de rest dan over die twee die jij noemt
Maar dan nog, Hutchinson![]()
![]()
Groningen is echt onthutchend zwakOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Toivonenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
Hutchinson
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste aankoop van de laatste 3 jaar (uitgezonderd Mertens).Dat wordt een grote let op mijn woorden.
![]()
Die man weet wanneer hij mee kan, heeft daar wel inzicht voorquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:20 schreef tompsv18 het volgende:
Hutchinson vind ik een hele sympathieke speler. Mooi dat hij dan een keer scoort![]()
Hiervoor liep hij ook vanaf rechtsback tot de 16 pingelde iedereen voorbij.![]()
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ze hebben verhoogd naar 8miljoen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
PSV moet het tempo opvoeren en misschien dat bod van 7 miljoen voor Matavz toch overwegen..
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Gewoon afwijzenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
PSV moet het tempo opvoeren en misschien dat bod van 7 miljoen voor Matavz toch overwegen..
![]()
Ja.. leuk om achter de hand te hebben maar het gaat al mis met ballen aannemen en een bal vasthoudenquote:Als je die Zeefuik ziet.. die schermt de bal af, maak maar een overtreding anders krijg je hem niet.
Matavz ligt bij elk handje in zijn rug![]()
![]()
Elke reclame blok hequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:26 schreef Saind het volgende:
Ik ga sowieso dat gekke zonnestelsel ding bouwen. Sowieso.Alsof die als warme broodjes over de toonbank gaan vliegen.
![]()
Helaas heeft hij de bal nog niet op zo'n moment gehad anders kon ik oordelenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. leuk om achter de hand te hebben maar het gaat al mis met ballen aannemen en een bal vasthoudenAls je die Zeefuik ziet.. die schermt de bal af, maak maar een overtreding anders krijg je hem niet.
Matavz ligt bij elk handje in zijn rug![]()
Bazendingquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:26 schreef Saind het volgende:
Ik ga sowieso dat gekke zonnestelsel ding bouwen. Sowieso.![]()
![]()
Dan moet je eens op gaan letten of naar de opticien gaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helaas heeft hij de bal nog niet op zo'n moment gehad anders kon ik oordelen![]()
![]()
2 euro + (32*5) 160=162 euro.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:26 schreef Saind het volgende:
Ik ga sowieso dat gekke zonnestelsel ding bouwen. Sowieso."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja, daardoor staat er nu een half dinosaurus-skelet in m'n kamer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en na 23 delen zijn ze opeens failliet.![]()
Valt mee. Ook niet hoogst intelligent overigens. Bij nader inzien is de kans groot dat hij baggerdom is.quote:![]()
Haha goede editquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee. Ook niet hoogst intelligent overigens. Bij nader inzien is de kans groot dat hij baggerdom is.![]()
Wie zou eerder ontslagen worden ? Brood of Maaskant ? ik zet mijn geld op Maaskant."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Maaskant sowieso, roda heeft het geld er niet voor om Brood eruit te flikkerenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:33 schreef TLC het volgende:
Wie zou eerder ontslagen worden ? Brood of Maaskant ? ik zet mijn geld op Maaskant.![]()
Niet alle kleutertjes hoeven het meteen te quoten hoorOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:42 schreef Rickazio het volgende:
strootman heeft zn IQ op zn rug staan
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
stroot ook geel. wat een lompe boeren spelen er toch ook op het psv middenveld. ik heb het al zovaak gezegt, maar dick leest deze fora niet.![]()
PSV heeft een middenveld dat niet zou misstaan bij de wehrmacht.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
BOEREN BOEREN BOEREN BOEREN BOERUUHHHHquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:43 schreef z0rz0r het volgende:
stroot ook geel. wat een lompe boeren spelen er toch ook op het psv middenveld. ik heb het al zovaak gezegt, maar dick leest deze fora niet.![]()
Die kunnen gewoon niet beterquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:45 schreef Stofje het volgende:
Dat FCG doet ook niet echt hun best hè.
Samen met nec en nac gewoon de stakkers geworden van de competitieOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ze kunnen gewoon niet beter, Groningen eindigt ergens tussen plaats 12 and 16quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:45 schreef Stofje het volgende:
Dat FCG doet ook niet echt hun best hè.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
nec en nac zijn gewoon mentaal gesloopt door de afstraffing tegen ajaxquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die kunnen gewoon niet beter
Samen met nec en nac gewoon de stakkers geworden van de competitie![]()
![]()
Maak je niet druk, Groningen is echt te zwakquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker slordig weer zodat dalijk de gelijkmaker valtOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus? 1 goede bal en die zit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Groningen is echt te zwak![]()
Mijn nachtmerrie?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
suk gaat warmlopen. daar is je nachtmerrie davy![]()
Wie moet die goede bal geven dan? Niemand bij Groningen kan er wat van.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Owja, soms word ik nog zwetend in bed wakker omdat Suk 2-0 veranderden naar 3-0.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/(...)ingen---psv-3-0.html![]()
jaja, we weten het nu welquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/(...)ingen---psv-3-0.html♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Wat een waardeloos voetbal.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Jammer genoeg mee eens.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Veel andere wedstrijden waren wel leuk om te zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Andere wedstrijden waren gewoon prima hoor.zoals welkequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Veel andere wedstrijden waren wel leuk om te zien.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
![]()
![]()
Eindelijk rustig kijken
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Die Reitsma is echt blind, niet?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
12:30 vit-feyquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV - AZ![]()
Waar er geen kaartjes meer over waren voor mij
14:30 psv-az
16:30 hee-aja
laat gaan![]()
Weer om 16:30quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
12:30 vit-fey
laat gaan![]()
![]()
Smerige overtreding."Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."![]()
Moet Feyenoord zovaak mogelijk om 12:30?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
12:30 vit-fey
laat gaan![]()
![]()
Risico uitwedstrijdenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet Feyenoord zovaak mogelijk om 12:30?![]()
![]()
![]()
Je haalt super sunday door elkaar met klassieker.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:02 schreef GGMM het volgende:
Er is maar één super sunday en dat als Ajax tegen Feyenoord speelt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:02 schreef GGMM het volgende:
Er is maar één super sunday en dat als Ajax tegen Feyenoord speelt.![]()
![]()
![]()
Hoezo? Titelkandidaten PSV-Twente moeten dan niet tegen elkaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:02 schreef GGMM het volgende:
Er is maar één super sunday en dat als Ajax tegen Feyenoord speelt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
2-6quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoezo? Titelkandidaten PSV-Twente moeten dan niet tegen elkaar![]()
![]()
Nee joh, maar sinds wanneer horen vitesse-feyenoord en heerenveen-ajax bij een "super" sunday?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je haalt super sunday door elkaar met klassieker.
Alleen als er een klassieker gespeeld wordt, of misschien twee toppers, dán is het een "super" sunday.![]()
Daar ben ik wel met je eens, maar niemand noemt het een super sunday.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, maar sinds wanneer horen vitesse-feyenoord en heerenveen-ajax bij een "super" sunday?
Alleen als er een klassieker gespeeld wordt, of misschien twee toppers, dán is het een "super" sunday."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jawel, dat deed Stijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar ben ik wel met je eens, maar niemand noemt het een super sunday.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar ben ik wel met je eens, maar niemand noemt het een super sunday.quote:![]()
![]()
lol xDquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:07 schreef Rickazio het volgende:
suk! suk! suk! ohnee dat was vorig jaar.![]()
Memphis
DEPAY !!! WOWMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Matavz en Narsingh gewoon op de bank laten en in de voorhoede Lens,Depay en Mertens doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bijna elke keer als hij invalt maakt hij een goal volgens mij.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Willems probeerde nog mee te verdedigen met Groningne, maar zelfs dat maakte Depay niet uit
Un dann rettet kein Kavallerie,
Je kan ook een keer gewoon zeggen 'mooi doelpunt'.quote:
Al heb je voor de rest wel gelijk."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:13 schreef Zorro het volgende:
Willems probeerde nog mee te verdedigen met Groningne, maar zelfs dat maakte Depay niet uit![]()
![]()
PSV die in een uitwedstrijd een voorsprong vast weet te houden.. dat ik dat ooit weer eens mee heb mogen maken
"Dat is de deur"quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:13 schreef Type-R het volgende:
Wat is Theo Reitsma een saaie commentator zeg![]()
Het was geen mooi doelpunt, anders had ik dat wel gezegd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan ook een keer gewoon zeggen 'mooi doelpunt'.
Al heb je voor de rest wel gelijk.![]()
Depay gaat PSV nog veel geld opleveren in de toekomst, maar voorlopig nog lekker blijven jochieEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Wat is counter voetbal saai zeg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:13 schreef Type-R het volgende:
Wat is Theo Reitsma een saaie commentator zeg![]()
Ik zal het doorgeven aan hemquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:14 schreef ZaZoe het volgende:
Depay gaat PSV nog veel geld opleveren in de toekomst, maar voorlopig nog lekker blijven jochieOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Jawel toch? Vorig jaar tegen...lama.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
PSV die in een uitwedstrijd een voorsprong vast weet te houden.. dat ik dat ooit weer eens mee heb mogen maken
Maar dat betekent dat hij een keer positief is over PSVquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan ook een keer gewoon zeggen 'mooi doelpunt'.
Al heb je voor de rest wel gelijk.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar dat betekent dat hij een keer positief is over PSV![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jawel toch? Vorig jaar tegen...lama.
Hoezo, nul houden?Un dann rettet kein Kavallerie,
Zeiden ze ook over Labyad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:14 schreef ZaZoe het volgende:
Depay gaat PSV nog veel geld opleveren in de toekomst, maar voorlopig nog lekker blijven jochie![]()
![]()
Tyton wissel!If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
staat 1-3 sjapquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Die 0-3 echtWaarom stopt Groningen er gewoon niet mee.
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Jeugd past gewoon niet zo bij PSV.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
En trouwens ook Afellay en Aisatti. Ook niet echt veel opgeleverd![]()
Oh dan is t Labyad probleem meteen opgelost.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay heeft een contract tot 2017.Tenminste als Depay vertrekt voor 2017.
![]()
![]()
Zo, klaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat sowieso de 3e speelronde onderuit bij Groningenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen, daar gaat elke topploeg ten onderquote:Op zondag 12 augustus 2012 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, volgende week wint PSV met 6-0 van Roda JC en daarna gaan ze in Groningen op hun bek. Kan ik je op een presenteerblaadje gevenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
En bij Groningen gaan ze sowieso verliezen.quote:quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[PSV gaat echt niet winnen in Groningen hoor.]
Ik denk van wel. Grote kans.
quote:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
. En dan zondags het altijd gezellige uitstapje naar Groningen waar ik PSV wel zie verliezen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[Morgen lekker psv uitlachen uit bij Groningen]
quote:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zitten we morgen naar GRO-PSV te kijken, wetende dat het 3-0 voor groningen is geworden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar om 16:30 gaat het beven jongens.
GRONINGENquote:![]()
Moet ik nu gaan huilen Davy?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo, klaar.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo, klaar.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zou ik wel kinderachtig vinden. Je fout toegeven zou je wel sieren, wellicht leert Davy er zelf nog wat van.quote:![]()
Mede daarom vind ik t beleid van Ajax nu ook zo goed. Nog maar 1 jaar een contract? Prima, je zorgt voor een transver of je tekend bij. Zo niet eindig je op de bank!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
En trouwens ook Afellay en Aisatti. Ook niet echt veel opgeleverd![]()
Mij heeft ie er niet meequote:Op zondag 26 augustus 2012 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik wel kinderachtig vinden. Je fout toegeven zou je wel sieren, wellicht leert Davy er zelf nog wat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |