Als Guidetti mag, dan kan dit ook.quote:
Wat is dat voor kut regel.quote:
Guidetti = manchester city, en voorlopig nog geen feyenoord dit seizoen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als Guidetti mag, dan kan dit ook.
Rot toch op. Zogenaamd dingen gaan verzinnen, omdat je er niet tegen kan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Guidetti = manchester city, en voorlopig nog geen feyenoord dit seizoen.
Toivonenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rot toch op. Zogenaamd dingen gaan verzinnen, omdat je er niet tegen kan.
Ik verzin geen dingen, dat is echt zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rot toch op. Zogenaamd dingen gaan verzinnen, omdat je er niet tegen kan.
[VBL Slowchat] #691: Mark Van Bommel breek je been!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verzin geen dingen, dat is echt zo.
Had ook gewijzigd kunnen worden idd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[VBL Slowchat] #691: Mark Van Bommel breek je been!
Maar da's gewoon terecht, Van Bommel en Toivonen doen allebei aan opnaaierij. Van Bommel sowieso, die verdiende wel 3 wedstrijden schorsing na zijn wangedrag tegen RKCquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[VBL Slowchat] #691: Mark Van Bommel breek je been!
Wat een natnekkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:02 schreef GGMM het volgende:
Kijk hem interessant doen met z'n groepje.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bij sommige post is maar één reactie passend.
Nee dat doe jij pas. Omdat je niet voor PSV bent, dan ga je maar veranderen.quote:
Wie wil er ook voor PSV zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat doe jij pas. Omdat je niet voor PSV bent, dan ga je maar veranderen.
Nee, omdat je het 'terug' moet doen, gewoon zielig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat doe jij pas. Omdat je niet voor PSV bent, dan ga je maar veranderen.
Komt vanzelf wel. Op hoeveel staat het record meeste (rode) kaarten in één seizoen? Die zie ik m zo verbreken namelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar da's gewoon terecht, Van Bommel en Toivonen doen allebei aan opnaaierij. Van Bommel sowieso, die verdiende wel 3 wedstrijden schorsing na zijn wangedrag tegen RKC
Strootman, Toivonen en Van Bommel zijn goed voor redelijk wat schorsingen per seizoen denk ik zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar da's gewoon terecht, Van Bommel en Toivonen doen allebei aan opnaaierij. Van Bommel sowieso, die verdiende wel 3 wedstrijden schorsing na zijn wangedrag tegen RKC
Ik doe niet terug, maar zag dat hij morgen weer mee kan doen. Is niets terug doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, omdat je het 'terug' moet doen, gewoon zielig.
Die koppen van die psversquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Strootman, Toivonen en Van Bommel zijn goed voor redelijk wat schorsingen per seizoen denk ik zo.
[ afbeelding ]
Stel je eens niet zo aan gozer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe niet terug, maar zag dat hij morgen weer mee kan doen. Is niets terug doen.
Kan ik niet vinden. Heb wel dit gevonden:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel. Op hoeveel staat het record meeste (rode) kaarten in één seizoen? Die zie ik m zo verbreken namelijk.
Oke, voortaan in het psv-topic doen graag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe niet terug, maar zag dat hij morgen weer mee kan doen. Is niets terug doen.
Fernandez?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden. Heb wel dit gevonden:
Meeste rode kaarten in de Eredivisie - 7 - Gregoor van Dijk (FC Utrecht)
Nog best recent ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat ook verliezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zorgt Ruud Brood morgen voor een zure nederlaag van PSV
Dat zie ik Van Bommel wel in één seizoen halen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die pakt niet zo vaak rood, maar als ie het doet doet ie het gelijk goed.quote:
die komt altijd weg met zijn acties IN het veld. De scheidsrechters zien dat niet. Maar de tuchtcommissie wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja die heeft er toch ook al wat gehad?
Maar Ruud Brood kan alles.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee manRoda stelt nog minder voor dan PSV
Goed dat we het wetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:06 schreef TwenteFC het volgende:
NEC gaat Ajax helaas van het weekend afmaken
Heeft ook in Toivonen zijn perfecte vriendje gevondenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Hopen dat Van Bommel hard faalt dit seizoen. Hij denkt van zichzelf dat hij zo'n ontzettende wijze man is die de scheidsrechter wel even manipuleert maar hij kwam tegen RKC contant over als een gefrustreerde kleuter die z'n zin niet kreeg.
PSV is makkelijk te bestrijden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee manRoda stelt nog minder voor dan PSV
Doe dat in Live topic ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Hopen dat Van Bommel hard faalt dit seizoen. Hij denkt van zichzelf dat hij zo'n ontzettende wijze man is die de scheidsrechter wel even manipuleert maar hij kwam tegen RKC contant over als een gefrustreerde kleuter die z'n zin niet kreeg.
Sterkte, ik heb ook wel eens dat probleemquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
Soms typ ik echt veel te lange spaghetti zinnen.
Hoop dat ze er pas achter komen dat ze een faalselectie hebben wanneer de transfer window is gesloten.quote:
Bekers vol tranen staan op zijn bureauquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt m'n advies opgevolgd en bent nu idd aan het huilen?
KNVB Beker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bekers vol tranen staan op zijn bureau
Joh, Ik zit nu in 2022 bij Feyenoord na 10 seizoentjes AZ. Versla iedere topclub, In de Kuip Ajax met 5-3 naar huis gestuurd. Naaissssquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
omg, 3x een goal afgekeurd @ fmdafuq
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Ik zit nu in 2022 bij Feyenoord na 10 seizoentjes AZ. Versla iedere topclub, In de Kuip Ajax met 5-3 naar huis gestuurd. Naaissss
Speel je serieus met Feyenoord joh?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Ik zit nu in 2022 bij Feyenoord na 10 seizoentjes AZ. Versla iedere topclub, In de Kuip Ajax met 5-3 naar huis gestuurd. Naaissss
FC Utrecht is nu echt bagger.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De KNVB Beker die Ajax dit seizoen NIET gaat winnen. Ze overleven niet de eerste wedstrijd.
goed verhaal man, ik zit in 2045.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan je hem niet beschermen.quote:
Ja, Is maar een computerspel man. Cruijff het Ajax-Icoon deed toch ook een overstapje naar Feyenoord?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Speel je serieus met Feyenoord joh?
Dan nogquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat nou? Het is een computerspel joh.
Mag van mij scheelt weer wedstrijdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De KNVB Beker die Ajax dit seizoen NIET gaat winnen. Ze overleven niet de eerste wedstrijd.
Maakt niet uit hoe bagger ze zijn, van Ajax winnen ze sowieso wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
FC Utrecht is nu echt bagger.Gaat niet gebeuren dit keer.
ik bescherm hem nooit, maar blijf je best doen, je volgende frustri-opmerking kan zomaar eens een geslaagde zijn.quote:
Gaat wel gebeuren. De laatste keer dat ze wonnen in de Galgenwaard is alweer 4 seizoenen geledenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
FC Utrecht is nu echt bagger.Gaat niet gebeuren dit keer.
Toen hadden ze nog wat goeie spelers.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat wel gebeuren. De laatste keer dat ze wonnen in de Galgenwaard is alweer 4 seizoenen geleden
Die kans is wel groot jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe bagger ze zijn, van Ajax winnen ze sowieso wel.
Ik ben zelfs in computerspellen veel te principieel daarin. Ik zou dus echt NOOIT met Ajax spelen in FM of PES.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Is maar een computerspel man. Cruijff het Ajax-Icoon deed toch ook een overstapje naar Feyenoord?
Waarom onderschat je nou de krachten van Yoshiaki Takagiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog wat goeie spelers.
Je kan er nu na Mulenga en Asere niemand meer bedenken.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben zelfs in computerspellen veel te principieel daarin. Ik zou dus echt NOOIT met Ajax spelen in FM of PES.
Net als dat ik nooit met Israelische clubs zou spelen, en ik nooit Israelische spelers koop.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben zelfs in computerspellen veel te principieel daarin. Ik zou dus echt NOOIT met Ajax spelen in FM of PES.
Net als dat ik nooit met Israelische clubs zou spelen, en ik nooit Israelische spelers koop.
Of Messi koopt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:15 schreef inZanity het volgende:
Met Barcelona zou ik ook nooit spelen trouwens.
Bij Fifa zijn ze nu wel overpowered. Omdat Messi op cover staat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:15 schreef inZanity het volgende:
Heb ik ook nog nooit gedaan, Speel alleen met clubs uit Nederland, Engeland & Duitslandquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:15 schreef inZanity het volgende:
Ik ben nu in Blue Square North begonnen met Altrincham aka The Robins.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
omg, 3x een goal afgekeurd @ fmdafuq
Scheelt dat Fifa toch een kutspel is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij Fifa zijn ze nu wel overpowered. Omdat Messi op cover staat.
Homo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Scheelt dat Fifa toch een kutspel is.
Ik weleens met Real maar dat ben ik ook na één of twee seizoenen alweer zat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gedaan, Speel alleen met clubs uit Nederland, Engeland & Duitsland
Wa'n homoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had hem gekocht bij mijn FM-game. Ging hij steeds schwalbes liggen maken
ik had c.ronaldo. Scoorde 100x.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laatste 2 jaren waren ze echt kut.quote:
Nee manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laatste 2 jaren waren ze echt kut.
Realistisch spel is het ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ronaldo is realistischer en Messi gaat steeds liggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is er anders aan PES eingelijk?
Het lijkt op voetbal. Fifa lijkt totaal niet op voetbal, totaal niet realistisch.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
PES is kankerbaas en FIFA niet. Punt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Of moslimquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:19 schreef inZanity het volgende:
Moet je eigenlijk lelijk zijn om aan lingo mee te mogen doen?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Andersom inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het lijkt op voetbal. Fifa lijkt totaal niet op voetbal, totaal niet realistisch.
Deze man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
PES is kankerbaas en FIFA niet. Punt.
Dit was/is pas baas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:20 schreef Happel het volgende:
Zowel PES en Fifa zijn ruk. Dit was baas.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:20 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was alleen in de Duitse versie zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Was te simpel, als je schuin op het doel afliep en gewoon keihard schoot dan scoorde je altijd.
Echt uitslagen als 16-0 constant
laatste versie dat je in de zaal kon spelen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:20 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is Fifa.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:20 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
97?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
laatste versie dat je in de zaal kon spelen?
In de zaal spelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:20 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Of je had gewoon geen skillsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat was alleen in de Duitse versie zo.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Beste voetbalgame ooit
eentje is echt kenkertjefijn, weet niet meer welke want ik was bezopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:25 schreef inZanity het volgende:
Iemand trouwens al die nieuwe maak de smaak chipsen geprobeerd?
Je zou bijna denken dat er niemand is die naar je luistert.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit. En nog steeds zijn er paupers die beweren dat Fifa beter is dan PES.
Word jij nou nooit een keer moe van jezelf?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit. En nog steeds zijn er paupers die beweren dat Fifa beter is dan PES.
laatst bij hardlopen welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Word jij nou nooit een keer moe van jezelf?
Nee, hij is Messi toch niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Word jij nou nooit een keer moe van jezelf?
Met Adriano die alles erin schiet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Beste voetbalgame ooit
Wat kom je haten dan. Beter dan dat sensatiezoekende wegmisbruikers.quote:
Beide is geen fuck aan. Al die dieptrieste schijnheilige bijdehante "Politie"-mensen die vroeger gepest werden op schoolquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat kom je haten dan. Beter dan dat sensatiezoekende wegmisbruikers.
Hij wordt weer slap als die Aston Kutcher opeens voorbij komt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Geluid uit en gewoon naar die Kunis kijken.
Dat toontje altijd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beide is geen fuck aan. Al die dieptrieste schijnheilige bijdehante "Politie"-mensen die vroeger gepest werden op schoolWalgelijk.
Ze zijn dus mods op de weg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beide is geen fuck aan. Al die dieptrieste schijnheilige bijdehante "Politie"-mensen die vroeger gepest werden op schoolWalgelijk.
'Doe je wel kogelvrij vest aan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:31 schreef Typisch het volgende:
Vanavond naar The Dark Knight rises, ben benieuwd.
Hopelijk gaat ie weer opstellingen maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond weer VI, dit keer met Aadje Afkoopsom
Op het eind gaat de bad guy dood en redt Batman de mensheid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:31 schreef Typisch het volgende:
Vanavond naar The Dark Knight rises, ben benieuwd.
Klootzakquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het eind gaat de bad guy dood en redt Batman de mensheid.
Ok.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:33 schreef inZanity het volgende:
Bioscopen zijn kut trouwens. En belachelijk duur.
Verrassend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het eind gaat de bad guy dood en redt Batman de mensheid.
Oh.. Dan ga ik maar niet meer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:33 schreef inZanity het volgende:
Ik betaal niet, de chick waarmee ik ga wilde deze perse zien dus betaalt zij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:33 schreef inZanity het volgende:
Het is een test jonge. Kuthoeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik betaal niet, de chick waarmee ik ga wilde deze perse zien dus betaalt zij.
Waarschijnlijk omdat je de hele dag voetbalzone aan het refreshen bent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom lees ik steeds dat andere clubs Sigthorsson van Ajax willen overnemen?
Oh dan kan het wel. Mits bioscoopbroek natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik betaal niet, de chick waarmee ik ga wilde deze perse zien dus betaalt zij.
Welke eerste divisie club zit er nou op zo'n prutser te wachten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom lees ik steeds dat andere clubs Sigthorsson van Ajax willen overnemen?
Ik speel liever met Siem in de spits jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welke eerste divisie club zit er nou op zo'n prutser te wachten.
Sigthorsson>Guidetti.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welke eerste divisie club zit er nou op zo'n prutser te wachten.
Je bent gewoon voor Feyenoord man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Is maar een computerspel man. Cruijff het Ajax-Icoon deed toch ook een overstapje naar Feyenoord?
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je bent gewoon voor Feyenoord man.
Komt goed dit jaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft nog niet eens fatsoenlijk een heel seizoen kunnen spelen
Valt gewoon op. Het maakt niets uit hoor, maar verander je account naam gewoon.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt gewoon op. Het maakt niets uit hoor, maar verander je account naam gewoon.
Je begint j0rdiiii na te doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bevestigde transfers #31: Wie naar waar?
Waarom? Is toch netjes om daar toe te voegen.quote:
Ligt het aan mij of hebben die jochies echt heel raar gevormde vingers.quote:
Inderdaad, halve vingertjes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of hebben die jochies echt heel raar gevormde vingers.
Drenthe hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
rare wenkbrauwen ook trouwens, dwars door de ogen heen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is volgens mij via Paint gedaan om hun ogen niet weer te geven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
rare wenkbrauwen ook trouwens, dwars door de ogen heen.
nee joh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is volgens mij via Paint gedaan om hun ogen niet weer te geven.
Ja, slechter dan de vorige trainer kan hij het niet doen daar.quote:
Beter dan die gebruikelijke kop als een bak met wurmen toch.quote:
Zeer zeker, nu nog vervellen en het kan weer een jaar mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan die gebruikelijke kop als een bak met wurmen toch.
Ach wel spannend bij Ajax. Je weet gewoon nooit wat er gaat gebeuren!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Deze transferperiode is stom
Nou ja, nu wordt elke naam gewoon naar buiten gebracht door Overmars zelf en worden de meeste geruchten direct de grond in geboord.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ach wel spannend bij Ajax. Je weet gewoon nooit wat er gaat gebeuren!
Sinds vd Boog en zn gevolg zijn opgerot wordt er ook veeeeeel minder gelekt
Puik weekend ja. Verjaardag morgen bij maat, zondag een BBQ afstruinen en maandag belangrijke shizzle. Not bad. Ik ga genietenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit wordt 1 van de betere weekenden van dit jaar30 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Winnen van SC H'veen, wat is er mis mee ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:32 schreef Caland het volgende:
Morgen wordt één van de kutste dagen van het jaar.
Ik denk meer dat Caland doelt op het weer en dat hij erin moet werken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Winnen van SC H'veen, wat is er mis mee ?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:31 schreef mrstylo het volgende:
RVP Engels.Tis goed dat je die spoiler erbij gooideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap niet hoe je 10 jaar daar kan wonen en nog steeds niet uit je woorden kan komenSo confused when you're lost in the groove
Als het allemaal niet uitloopt:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Winnen van SC H'veen, wat is er mis mee ?
8 jaar, maar moet toe geven dat het gewoon te slecht is. Hij doet het zonder lessen denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tis goed dat je die spoiler erbij gooide![]()
Ik snap niet hoe je 10 jaar daar kan wonen en nog steeds niet uit je woorden kan komen
RVP Engels.Iedereen lacht hierom maar waar kan ik dit zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RVP Engels.Hij kan beter Engels dan jij Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Nieuwsuur net.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iedereen lacht hierom maar waar kan ik dit zien?
Als ik mijn best doe niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan beter Engels dan jij Nederlands.
Ik meen het.quote:
Ook mijn eerste reactie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Jezus, die Hanna Tokkie zit aan de crack.
Ze is nu wel dun.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Jezus, die Hanna Tokkie zit aan de crack.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef TwenteFC het volgende:
Ja dat was eerst toch echt een vet varken?
Moet wel crack o.i.d. zijn dan, want anders heb je daar discipline voor nodig.quote:
Maagbandje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet wel crack o.i.d. zijn dan, want anders heb je daar discipline voor nodig.
En als er iets is wat ze niet hebben
Caland zei net al: Hanna heeft aan de crack gezetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe is het met de tokkies, ik heb het ook gemist
En de rest zit vast?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland zei net al: Hanna heeft aan de crack gezeten
Steven dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:37 schreef Monopoly het volgende:
Even een gram cannabis in mijn bezit krijgen bij de lokale handelaar in verdovende middelen.
quote:n Haaksbergen wordt donderdag een stille tocht voor Karin Bok gehouden. Karin werd afgelopen vrijdag voor haar huis aan de Cornelis Trooststraat doodgestoken door Daan D., die vorig nog deelnemer was aan het SBS-programma ‘De Keet’
Nabestaanden van de 35-jarige vrouw hebben aan de gemeente Haaksbergen aangegeven dat ze daar behoefte aan hebben. Karin Bok werd afgelopen vrijdag voor haar huis aan de Cornelis Trooststraat doodgestoken. Buurtbewoners waren getuige van het misdrijf. Burgemeester Gerritsen van Haaksbergen heeft ze afgelopen weekend opgezocht, komende dagen inventariseert de gemeente wat het nog meer kan doen voor de geschokte omwonenden.
Kort na het misdrijf heeft de politie de 36-jarige Daan D. uit Haaksbergen aangehouden. De verdachte, vorig jaar nog te zien in het programma ‘De Keet’van SBS, en het slachtoffer waren bekenden van elkaar. Over de man zou vorige week nog een melding zijn binnengekomen bij de politie, omdat er zorgen waren over de geestelijke gesteldheid van de verdachte. De politie onderzoekt wat er met die melding is gebeurd.
Beetje zoals verwacht, met afstand de beste sushi die ik in NL gegeten heb, maar dan nog steeds op het niveau van goedkope tent in warenhuis Japan. Ga nog wel wat andere dingen proberen, maar ook zeker nog wel eens hierheenquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is een bouwkeet, stalen dingus .. waar die boertjes in gaan drinken
Even nieuws checken jwz. Toevallig zitten er maten van mij hier in de buurt en daar ga ik samen mee chillen in Bodrum dus moest via Twitter wat dingen regelen. Dus ook gelijk FOK! aangezetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:35 schreef Monopoly het volgende:
Boeler! Waarom ga je op FOK! op vakantie ?
Het is een verslaving, ik ken het.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Even nieuws checken jwz. Toevallig zitten er maten van mij hier in de buurt en daar ga ik samen mee chillen in Bodrum dus moest via Twitter wat dingen regelen. Dus ook gelijk FOK! aangezet
wtf...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Even nieuws checken jwz. Toevallig zitten er maten van mij hier in de buurt en daar ga ik samen mee chillen in Bodrum dus moest via Twitter wat dingen regelen. Dus ook gelijk FOK! aangezet
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Gisteren als nog 1 van die chicks soort van geregeld. Typisch had gelijk een meisje vragen om drank te halen is een goede openingszin.
Een moment stilte voor onze gevallen broederquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Probleem is wel dat ze je dan "schattig" vinden, en geen neuk materiaal.
Dat ik die "soort van" alsnog kon regelen, niet gelijk geile neuqsex zoals menig FOK!er verwacht maar een goed begin gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |