Met Adriano die alles erin schiet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Beste voetbalgame ooit
Wat kom je haten dan. Beter dan dat sensatiezoekende wegmisbruikers.quote:
Beide is geen fuck aan. Al die dieptrieste schijnheilige bijdehante "Politie"-mensen die vroeger gepest werden op schoolquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat kom je haten dan. Beter dan dat sensatiezoekende wegmisbruikers.
Hij wordt weer slap als die Aston Kutcher opeens voorbij komt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Geluid uit en gewoon naar die Kunis kijken.
Dat toontje altijd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beide is geen fuck aan. Al die dieptrieste schijnheilige bijdehante "Politie"-mensen die vroeger gepest werden op schoolWalgelijk.
Ze zijn dus mods op de weg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beide is geen fuck aan. Al die dieptrieste schijnheilige bijdehante "Politie"-mensen die vroeger gepest werden op schoolWalgelijk.
'Doe je wel kogelvrij vest aan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:31 schreef Typisch het volgende:
Vanavond naar The Dark Knight rises, ben benieuwd.
Hopelijk gaat ie weer opstellingen maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond weer VI, dit keer met Aadje Afkoopsom
Op het eind gaat de bad guy dood en redt Batman de mensheid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:31 schreef Typisch het volgende:
Vanavond naar The Dark Knight rises, ben benieuwd.
Klootzakquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het eind gaat de bad guy dood en redt Batman de mensheid.
Ok.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:33 schreef inZanity het volgende:
Bioscopen zijn kut trouwens. En belachelijk duur.
Verrassend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het eind gaat de bad guy dood en redt Batman de mensheid.
Oh.. Dan ga ik maar niet meer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:33 schreef inZanity het volgende:
Ik betaal niet, de chick waarmee ik ga wilde deze perse zien dus betaalt zij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:33 schreef inZanity het volgende:
Het is een test jonge. Kuthoeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik betaal niet, de chick waarmee ik ga wilde deze perse zien dus betaalt zij.
Waarschijnlijk omdat je de hele dag voetbalzone aan het refreshen bent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom lees ik steeds dat andere clubs Sigthorsson van Ajax willen overnemen?
Oh dan kan het wel. Mits bioscoopbroek natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik betaal niet, de chick waarmee ik ga wilde deze perse zien dus betaalt zij.
Welke eerste divisie club zit er nou op zo'n prutser te wachten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom lees ik steeds dat andere clubs Sigthorsson van Ajax willen overnemen?
Ik speel liever met Siem in de spits jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welke eerste divisie club zit er nou op zo'n prutser te wachten.
Sigthorsson>Guidetti.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welke eerste divisie club zit er nou op zo'n prutser te wachten.
Je bent gewoon voor Feyenoord man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Is maar een computerspel man. Cruijff het Ajax-Icoon deed toch ook een overstapje naar Feyenoord?
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je bent gewoon voor Feyenoord man.
Komt goed dit jaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft nog niet eens fatsoenlijk een heel seizoen kunnen spelen
Valt gewoon op. Het maakt niets uit hoor, maar verander je account naam gewoon.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt gewoon op. Het maakt niets uit hoor, maar verander je account naam gewoon.
Je begint j0rdiiii na te doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bevestigde transfers #31: Wie naar waar?
Waarom? Is toch netjes om daar toe te voegen.quote:
Ligt het aan mij of hebben die jochies echt heel raar gevormde vingers.quote:
Inderdaad, halve vingertjes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of hebben die jochies echt heel raar gevormde vingers.
Drenthe hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
rare wenkbrauwen ook trouwens, dwars door de ogen heen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is volgens mij via Paint gedaan om hun ogen niet weer te geven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
rare wenkbrauwen ook trouwens, dwars door de ogen heen.
nee joh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is volgens mij via Paint gedaan om hun ogen niet weer te geven.
Ja, slechter dan de vorige trainer kan hij het niet doen daar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |