Als het allemaal niet uitloopt:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Winnen van SC H'veen, wat is er mis mee ?
8 jaar, maar moet toe geven dat het gewoon te slecht is. Hij doet het zonder lessen denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tis goed dat je die spoiler erbij gooide![]()
Ik snap niet hoe je 10 jaar daar kan wonen en nog steeds niet uit je woorden kan komen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:31 schreef mrstylo het volgende:
RVP Engels.Iedereen lacht hierom maar waar kan ik dit zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:31 schreef mrstylo het volgende:
RVP Engels.Hij kan beter Engels dan jij Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Nieuwsuur net.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iedereen lacht hierom maar waar kan ik dit zien?
Als ik mijn best doe niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan beter Engels dan jij Nederlands.
Ik meen het.quote:
Ook mijn eerste reactie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Jezus, die Hanna Tokkie zit aan de crack.
Ze is nu wel dun.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Jezus, die Hanna Tokkie zit aan de crack.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef TwenteFC het volgende:
Ja dat was eerst toch echt een vet varken?
Moet wel crack o.i.d. zijn dan, want anders heb je daar discipline voor nodig.quote:
Maagbandje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet wel crack o.i.d. zijn dan, want anders heb je daar discipline voor nodig.
En als er iets is wat ze niet hebben
Caland zei net al: Hanna heeft aan de crack gezetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe is het met de tokkies, ik heb het ook gemist
En de rest zit vast?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland zei net al: Hanna heeft aan de crack gezeten
Steven dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:37 schreef Monopoly het volgende:
Even een gram cannabis in mijn bezit krijgen bij de lokale handelaar in verdovende middelen.
quote:n Haaksbergen wordt donderdag een stille tocht voor Karin Bok gehouden. Karin werd afgelopen vrijdag voor haar huis aan de Cornelis Trooststraat doodgestoken door Daan D., die vorig nog deelnemer was aan het SBS-programma ‘De Keet’
Nabestaanden van de 35-jarige vrouw hebben aan de gemeente Haaksbergen aangegeven dat ze daar behoefte aan hebben. Karin Bok werd afgelopen vrijdag voor haar huis aan de Cornelis Trooststraat doodgestoken. Buurtbewoners waren getuige van het misdrijf. Burgemeester Gerritsen van Haaksbergen heeft ze afgelopen weekend opgezocht, komende dagen inventariseert de gemeente wat het nog meer kan doen voor de geschokte omwonenden.
Kort na het misdrijf heeft de politie de 36-jarige Daan D. uit Haaksbergen aangehouden. De verdachte, vorig jaar nog te zien in het programma ‘De Keet’van SBS, en het slachtoffer waren bekenden van elkaar. Over de man zou vorige week nog een melding zijn binnengekomen bij de politie, omdat er zorgen waren over de geestelijke gesteldheid van de verdachte. De politie onderzoekt wat er met die melding is gebeurd.
Beetje zoals verwacht, met afstand de beste sushi die ik in NL gegeten heb, maar dan nog steeds op het niveau van goedkope tent in warenhuis Japan. Ga nog wel wat andere dingen proberen, maar ook zeker nog wel eens hierheenquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is een bouwkeet, stalen dingus .. waar die boertjes in gaan drinken
Even nieuws checken jwz. Toevallig zitten er maten van mij hier in de buurt en daar ga ik samen mee chillen in Bodrum dus moest via Twitter wat dingen regelen. Dus ook gelijk FOK! aangezetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:35 schreef Monopoly het volgende:
Boeler! Waarom ga je op FOK! op vakantie ?
Het is een verslaving, ik ken het.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Even nieuws checken jwz. Toevallig zitten er maten van mij hier in de buurt en daar ga ik samen mee chillen in Bodrum dus moest via Twitter wat dingen regelen. Dus ook gelijk FOK! aangezet
wtf...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Even nieuws checken jwz. Toevallig zitten er maten van mij hier in de buurt en daar ga ik samen mee chillen in Bodrum dus moest via Twitter wat dingen regelen. Dus ook gelijk FOK! aangezet
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Gisteren als nog 1 van die chicks soort van geregeld. Typisch had gelijk een meisje vragen om drank te halen is een goede openingszin.
Een moment stilte voor onze gevallen broederquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Probleem is wel dat ze je dan "schattig" vinden, en geen neuk materiaal.
Dat ik die "soort van" alsnog kon regelen, niet gelijk geile neuqsex zoals menig FOK!er verwacht maar een goed begin gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |