quote:
Slim trouwens om als Feyenoorder deze topictitel te laten staan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:54 schreef adhalomylife het volgende:
O en Knutdeijsbeer. Discussieren met kleuters was ik zat, een van de redenen dat ik al langere tijd niet meer reageerde op FR12. Ik stel dan ook voor dat je verhuist of dat we elkaar met rust laten, schreeuwlelijk.
Ik vind het niet triest hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja? Vind je het zelf niet triest?
ach als ook Feijenoorders het doenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja? Vind je het zelf niet triest?
Voorbeeld?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ach als ook Feijenoorders het doen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Gekke Japan lover die je bent Knut.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wel als het naar zo'n kutclub als Ajax gaat
Ga een rondje rijden op je r7 om ff stoom af te blazen jongen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:00 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
[..]
Slim trouwens om als Feyenoorder deze topictitel te laten staan.
Ja, nu ik erover nadenk was ik op een bepaald moment de beste voetballer allertijden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je was beter dan Narsingh zeker
Misschien jouw playlist ff aanpassen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij paardensport draaien ze none stop Led Zeppeling toch wel onverwachts.
Stairway to Heavenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, nu ik erover nadenk was ik op een bepaald moment de beste voetballer allertijden.
Op elke positie.
Komt door die LSD door het water tijdens de kroningsfestiviteiten van 1980.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Stond er soberso niet bovenmatig veel in daarbij heeft adhalomylife mij net ruw uit de kast getrokken met zijn hilariteiten dus komt goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien jouw playlist ff aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |