Het is daar toch een puinhoop. Voor mij part maken ze zichzelf helemaal af.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, de manier waarop is wel te ziek voor woorden..
Ik was op een gegeven moment ook de beste rechtsbuiten van Nederland. Het is alleen jammer dat niemand dat destijds erkende.quote:
In goede games ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schitterend bij die oudere films is vaak ook de muziek
Daarom zei ik rustig gaan zitten :pquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lawrence of Arabia Blu-ray
50th Anniversary Collector's Edition
Sony Pictures | 1962 | 228 min | Rated PG | Nov 13, 2012 (3 Months)
Dan wacht ik even daar op. 3 uur en 3 kwartier is best lang
Jij was toch een spits?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was op een gegeven moment ook de beste rechtsbuiten van Nederland. Het is alleen jammer dat niemand dat destijds erkende.
Veel mooie trage landschapsbeelden, grootse overzichten etc.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lawrence of Arabia Blu-ray
50th Anniversary Collector's Edition
Sony Pictures | 1962 | 228 min | Rated PG | Nov 13, 2012 (3 Months)
Dan wacht ik even daar op. 3 uur en 3 kwartier is best lang
Je hebt geen afstandsbediening en moet de playknop handmatig indrukken en dus van de bank af kruipen of begrijp ik het niet helemaal?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk zelden films ik krijg mijzelf gek genoeg niet zover om op play te drukken. Ik houd het op een ernstig gebrek aan concentratie.
hihihahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:56 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Je hebt geen afstandsbediening en moet de playknop handmatig indrukken en dus van de bank af kruipen of begrijp ik het niet helemaal?
Was die interesse van Feyenoord voor je nou serieus of maakten ze een grapje en snap ik het sarcasme niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ook, maar ik was een poosje rechtsbuiten en toen was ik de beste.
Je was beter dan Narsingh zekerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ook, maar ik was een poosje rechtsbuiten en toen was ik de beste.
Leuk, ik wil je gelijk knuffelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:56 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Je hebt geen afstandsbediening en moet de playknop handmatig indrukken en dus van de bank af kruipen of begrijp ik het niet helemaal?
Je vergat de no homo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk, ik wil je gelijk knuffelen.
die staat ook voor deze week op de planningquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Daarom zei ik rustig gaan zitten :p
Van de week Once upon a time in America gekeken, duurde ook 220 minuten maar is zo goed dat het niet gaat vervelen
Alleen via de Surinaamse wikipedia en die is nog niet onlinequote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:57 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Was die interesse van Feyenoord voor je nou serieus of maakten ze een grapje en snap ik het sarcasme niet?
En wie ben je dan in real life, want ik geloof niet dat Don Raja je naam is want daar vind ik niets over terug via wikipedia enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |