Ik heb waarschijnlijk drie keer jouw leeftijd dus voor vervelende kereltjes zoals jij is het meneer.quote:
Eredivisie Live valt toch wel mee? Talpa ging alleen over de samenvattingen, daar wenst de gemiddelde "met bord op schoot kijker" schijnbaar geen commerciėle bagger doorheen. Naar mijn mening begrijpelijk, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
Of die Murdoch zit aan een wurgcontract vast omdat hij de gierigheid van de Nederlandse consument heeft onderschat. Iets wat mij aannemelijker lijkt.
Sport 7, Talpa, Eredivisie Live. Allemaal hebben ze gefaald.
Ik gok wel dat hij erop gaat verdienen hoor. Maar de clubs verdienen er dik op mee. Er is een reden dat voetbal international radio en alle topclubs in een hosanna-status leven op het moment.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En jij denkt dat die man miljardair is geworden omdat hij geen zaken kan doen?
Als ik het zou willen, zou ik er wel uit komen hoor. Alleen kijken we hier nauwelijks tv, dus een schotel is zwaar overbodig. De FTA zenders zijn zelfs al voldoende.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Even geheel niet relevant voor dit topic maar er bestaan al schotels van 20 centimeter die op je balkon kunnen. Een dreambox heb je vanaf 70 euro als je handig bent. Totaal voor 100 euro ben je dus gewoon klaar.
Als je wil dat ik je ermee help kun je altijd even een mailtje sturen, dan regel ik de zut wel kostenvrij voor je.Tenminste, buiten de aanschaf van de box en schotel dan. Niet dat die van mij komen.
Je bent nog steeds bezig met je 32 studie's manquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:49 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk drie keer jouw leeftijd dus voor vervelende kereltjes zoals jij is het meneer.
En als je niet snapt dat Feyenoord hier financieel flink op vooruit gaat moet je eens een krant leren lezen. Of desnoods nieuwsberichtjes die hier gepost worden, zoals het voorbeeld over PSV.
Het is naar mijn mening zeer onaannemelijk dat je de rechten van Nederland over 12 jaar tegen een veel hoger bedrag kan verkopen. Maar als dat wel het geval blijkt hebben we onszelf in de voet geschoten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat als om ons heen de TV gelden opeens massaal stijgen dat we dan wel aan een vast afgesproken bedrag vast zitten uit 2012. 12 jaar lang.
Dat hosanna zingen deden zo ook met Sport Even en Talpa. Ik wacht het resultaat nog ff af, maar hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:49 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Ik gok wel dat hij erop gaat verdienen hoor. Maar de clubs verdienen er dik op mee. Er is een reden dat voetbal international radio en alle topclubs in een hosanna-status leven op het moment.
Talpa verdiende de clubs natuurlijk ook gigantisch veel geld aan. Als je het nieuws een beetje gevolgd heb weet je dat de clubs letterlijk huilen alsof ze 10 kilo uien gesneden hebben bij de inkomsten van Eredivisie Live. "In het talpatijdperk was alles beter", dat soort gezeik. De clubs krijgen nu via Eredivisie Live echt een jodenfooitje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hosanna zingen deden zo ook met Sport Even en Talpa. Ik wacht het resultaat nog ff af, maar hoop dat je gelijk krijgt.
Het gaat mij dan ook niet om het geld dat de clubs er bij krijgen, maar om de vergoeding die de supporters en fans eventueel moeten gaan betalen. Zolang die redelijk blijft, ben ik helemaal voor deze deal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:54 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Talpa verdiende de clubs natuurlijk ook gigantisch veel geld aan. Als je het nieuws een beetje gevolgd heb weet je dat de clubs letterlijk huilen alsof ze 10 kilo uien gesneden hebben bij de inkomsten van Eredivisie Live. "In het talpatijdperk was alles beter", dat soort gezeik. De clubs krijgen nu via Eredivisie Live echt een jodenfooitje.
Nu gaan ze terug naar de periode talpa qua inkomsten en het bedrag stijgt daar nog bovenuit ook. De televisierechten van Belgie waren laatst voor een gigantisch bedrag verkocht, iedereen keek ernaar met stijgende verbazing. Waarom lukt het daar wel en in Nederland niet.
Welnu... Het is hier nu ook gelukt. Hosannastemming, want Feyenoord, PSV, Ajax, AZ en Twente hebben allemaal ongeveer 5 miljoen per jaar extra op de begroting. En dat heren en eventueel dames, is het beste bericht dat Feyenoord heeft gehad in de afgelopen jaren. Ja, zelfs beter dan het halen van de tweede plaats, het verkopen van Fer en Wijnaldum et cetera.
En dat zal haast wel, want het lijkt me wel dat ze leren van fouten uit het verleden, dat de Nederlander niet zomaar afgezet kan worden, dat dan het hele concern opgeblazen wordt...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het gaat mij dan ook niet om het geld dat de clubs er bij krijgen, maar om de vergoeding die de supporters en fans eventueel moeten gaan betalen. Zolang die redelijk blijft, ben ik helemaal voor deze deal.
Tja goedkoper zal het niet worden. Maar nederlanders lijken niet te snappen dat de kosten voor EL in nederland echt belachelijk laag liggen. Een verdubbeling zou in vergelijking met het buitenland nog steeds goedkoop zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het gaat mij dan ook niet om het geld dat de clubs er bij krijgen, maar om de vergoeding die de supporters en fans eventueel moeten gaan betalen. Zolang die redelijk blijft, ben ik helemaal voor deze deal.
Die vijf miljoen extra voor Feyenoord aan televisiegelden zou hij hiervoor wel mogen aanwennden ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:02 schreef Caland het volgende:
Ik begrijp dat Van Geel tot eind augustus wil wachten op Guidetti, dan is het wel erg droevig gesteld met de opties.
Guidetti gewoon kopen voor 3 miljoenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:02 schreef Caland het volgende:
Ik begrijp dat Van Geel tot eind augustus wil wachten op Guidetti, dan is het wel erg droevig gesteld met de opties.
Nja, als je ook een seizoenkaart hebt, is 30,- pm dus een ruime 300E per jaar, + 300E per jaar voor een seizoenkaart best wel prijzig, maar ja, ik ben dan ook een arme studentquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:03 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Tja goedkoper zal het niet worden. Maar nederlanders lijken niet te snappen dat de kosten voor EL in nederland echt belachelijk laag liggen. Een verdubbeling zou in vergelijking met het buitenland nog steeds goedkoop zijn.
Maargoed. Ik snap je zorgen heel goed. Desodanks ben ik vanuit Feyenoordperspectief ontzettend blij.
Nee johquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:05 schreef Slobeend het volgende:
Bakkal was ook veel belangrijker dan ik dacht. Die scoort tenminste.
9 goals. Niet bijzonder veel of weinig voor een 10. Daar zie ik Immers ook wel aankomen als hij het hele seizoen in de basis staat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:05 schreef Slobeend het volgende:
Bakkal was ook veel belangrijker dan ik dacht. Die scoort tenminste.
Oh goedkoper verwacht ik ook niet hoor. Wat duurder zou ik ook niet erg vinden (niet leuk, maar da's een ander verhaal). Maar een verdubbeling vind ik teveel. Interesseert mij niets wat ze in het buitenland betalen. Ik woon immers in Nederland.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:03 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Tja goedkoper zal het niet worden. Maar nederlanders lijken niet te snappen dat de kosten voor EL in nederland echt belachelijk laag liggen. Een verdubbeling zou in vergelijking met het buitenland nog steeds goedkoop zijn.
Maargoed. Ik snap je zorgen heel goed. Desodanks ben ik vanuit Feyenoordperspectief ontzettend blij.
Klopt maar in Engeland betaal je bijvoorbeeld 90 euro per maand. Belgie is het onderdeel van je 130 euro kostende internetabonnement met digitale tv en bellen. Franrkijk 43 euro per maand. et cetera.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nja, als je ook een seizoenkaart hebt, is 30,- pm dus een ruime 300E per jaar, + 300E per jaar voor een seizoenkaart best wel prijzig, maar ja, ik ben dan ook een arme student
Was wel een wedstrijdje gisteren dat Bakkal er normaal gesproken had gestaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
9 goals. Niet bijzonder veel of weinig voor een 10. Daar zie ik Immers ook wel aankomen als hij het hele seizoen in de basis staat.
Of willekeurig welke spits dan ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was wel een wedstrijdje gisteren dat Bakkal er normaal gesproken had gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |