Als Guidetti mag, dan kan dit ook.quote:
Wat is dat voor kut regel.quote:
Guidetti = manchester city, en voorlopig nog geen feyenoord dit seizoen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als Guidetti mag, dan kan dit ook.
Rot toch op. Zogenaamd dingen gaan verzinnen, omdat je er niet tegen kan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Guidetti = manchester city, en voorlopig nog geen feyenoord dit seizoen.
Toivonenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rot toch op. Zogenaamd dingen gaan verzinnen, omdat je er niet tegen kan.
Ik verzin geen dingen, dat is echt zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rot toch op. Zogenaamd dingen gaan verzinnen, omdat je er niet tegen kan.
[VBL Slowchat] #691: Mark Van Bommel breek je been!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verzin geen dingen, dat is echt zo.
Had ook gewijzigd kunnen worden idd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[VBL Slowchat] #691: Mark Van Bommel breek je been!
Maar da's gewoon terecht, Van Bommel en Toivonen doen allebei aan opnaaierij. Van Bommel sowieso, die verdiende wel 3 wedstrijden schorsing na zijn wangedrag tegen RKCquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[VBL Slowchat] #691: Mark Van Bommel breek je been!
Wat een natnekkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:02 schreef GGMM het volgende:
Kijk hem interessant doen met z'n groepje.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bij sommige post is maar één reactie passend.
Nee dat doe jij pas. Omdat je niet voor PSV bent, dan ga je maar veranderen.quote:
Wie wil er ook voor PSV zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat doe jij pas. Omdat je niet voor PSV bent, dan ga je maar veranderen.
Nee, omdat je het 'terug' moet doen, gewoon zielig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat doe jij pas. Omdat je niet voor PSV bent, dan ga je maar veranderen.
Komt vanzelf wel. Op hoeveel staat het record meeste (rode) kaarten in één seizoen? Die zie ik m zo verbreken namelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar da's gewoon terecht, Van Bommel en Toivonen doen allebei aan opnaaierij. Van Bommel sowieso, die verdiende wel 3 wedstrijden schorsing na zijn wangedrag tegen RKC
Strootman, Toivonen en Van Bommel zijn goed voor redelijk wat schorsingen per seizoen denk ik zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar da's gewoon terecht, Van Bommel en Toivonen doen allebei aan opnaaierij. Van Bommel sowieso, die verdiende wel 3 wedstrijden schorsing na zijn wangedrag tegen RKC
Ik doe niet terug, maar zag dat hij morgen weer mee kan doen. Is niets terug doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, omdat je het 'terug' moet doen, gewoon zielig.
Die koppen van die psversquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Strootman, Toivonen en Van Bommel zijn goed voor redelijk wat schorsingen per seizoen denk ik zo.
[ afbeelding ]
Stel je eens niet zo aan gozer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe niet terug, maar zag dat hij morgen weer mee kan doen. Is niets terug doen.
Kan ik niet vinden. Heb wel dit gevonden:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel. Op hoeveel staat het record meeste (rode) kaarten in één seizoen? Die zie ik m zo verbreken namelijk.
Oke, voortaan in het psv-topic doen graag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe niet terug, maar zag dat hij morgen weer mee kan doen. Is niets terug doen.
Fernandez?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden. Heb wel dit gevonden:
Meeste rode kaarten in de Eredivisie - 7 - Gregoor van Dijk (FC Utrecht)
Nog best recent ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat ook verliezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zorgt Ruud Brood morgen voor een zure nederlaag van PSV
Dat zie ik Van Bommel wel in één seizoen halen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die pakt niet zo vaak rood, maar als ie het doet doet ie het gelijk goed.quote:
die komt altijd weg met zijn acties IN het veld. De scheidsrechters zien dat niet. Maar de tuchtcommissie wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja die heeft er toch ook al wat gehad?
Maar Ruud Brood kan alles.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee manRoda stelt nog minder voor dan PSV
Goed dat we het wetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:06 schreef TwenteFC het volgende:
NEC gaat Ajax helaas van het weekend afmaken
Heeft ook in Toivonen zijn perfecte vriendje gevondenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Hopen dat Van Bommel hard faalt dit seizoen. Hij denkt van zichzelf dat hij zo'n ontzettende wijze man is die de scheidsrechter wel even manipuleert maar hij kwam tegen RKC contant over als een gefrustreerde kleuter die z'n zin niet kreeg.
PSV is makkelijk te bestrijden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee manRoda stelt nog minder voor dan PSV
Doe dat in Live topic ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Hopen dat Van Bommel hard faalt dit seizoen. Hij denkt van zichzelf dat hij zo'n ontzettende wijze man is die de scheidsrechter wel even manipuleert maar hij kwam tegen RKC contant over als een gefrustreerde kleuter die z'n zin niet kreeg.
Sterkte, ik heb ook wel eens dat probleemquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
Soms typ ik echt veel te lange spaghetti zinnen.
Hoop dat ze er pas achter komen dat ze een faalselectie hebben wanneer de transfer window is gesloten.quote:
Bekers vol tranen staan op zijn bureauquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt m'n advies opgevolgd en bent nu idd aan het huilen?
KNVB Beker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bekers vol tranen staan op zijn bureau
Joh, Ik zit nu in 2022 bij Feyenoord na 10 seizoentjes AZ. Versla iedere topclub, In de Kuip Ajax met 5-3 naar huis gestuurd. Naaissssquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
omg, 3x een goal afgekeurd @ fmdafuq
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Ik zit nu in 2022 bij Feyenoord na 10 seizoentjes AZ. Versla iedere topclub, In de Kuip Ajax met 5-3 naar huis gestuurd. Naaissss
Speel je serieus met Feyenoord joh?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Ik zit nu in 2022 bij Feyenoord na 10 seizoentjes AZ. Versla iedere topclub, In de Kuip Ajax met 5-3 naar huis gestuurd. Naaissss
FC Utrecht is nu echt bagger.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De KNVB Beker die Ajax dit seizoen NIET gaat winnen. Ze overleven niet de eerste wedstrijd.
goed verhaal man, ik zit in 2045.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan je hem niet beschermen.quote:
Ja, Is maar een computerspel man. Cruijff het Ajax-Icoon deed toch ook een overstapje naar Feyenoord?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Speel je serieus met Feyenoord joh?
Dan nogquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat nou? Het is een computerspel joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |