FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord in een Ajax topic is not dun.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef Adames het volgende:
bedankt Feijenoord was anders ook een leuke tt geweest
Liefst een centrale verdediger, zoiets als Chivu ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:57 schreef Marsenal het volgende:
Miljoentjes TV-rechten, miljoentjes Champions League... Kom op Ajax, een goede aankoop moet nu lukken.
Kompany lijkt me ook wel watquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Liefst een centrale verdediger, zoiets als Chivu ofzo.
Terwijl onze backs eigenlijk erg goed zijn... Dijks vond ik echt een topper en Van Rhijn heeft veel potentie. Als vd wiel niet weggaat en in vorm is en Boilesen weer kan voetballen zijn die posities erg goed bezetquote:Wordt Ajax niet gewoon weer kampioen?
'Niet met dit centrale verdedigingsduo. Toby Alderweireld en Daley Blind, dat kan echt niet. Geen snelheid, geen body, geen kracht, geen uitstraling.'
Maar die backs zijn toch onvolgroeide centrumverdedigers? Dijks, van Rhijn en Boilesen in ieder geval.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:07 schreef Stiggie het volgende:
Ja dat bedoel ik![]()
Gijppie vind het btw ook!
[..]
Terwijl onze backs eigenlijk erg goed zijn... Dijks vond ik echt een topper en Van Rhijn heeft veel potentie. Als vd wiel niet weggaat en in vorm is en Boilesen weer kan voetballen zijn die posities erg goed bezet
Dijks heeft nog nooit centraal gespeeld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar die backs zijn toch onvolgroeide centrumverdedigers? Dijks, van Rhijn en Boilesen in ieder geval.
oh, dan was het die dekselse Dicoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dijks heeft nog nooit centraal gespeeld.
PSV heeft Mertens en Depay.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:22 schreef BrokenArrow het volgende:
valt me wel op dat psv en twente assaidi niet willen hebben vind het toch wel een briljante speler
Ajax heeft Ebecilio.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV heeft Mertens en Depay.
FC Twente heeft Tadic en Chadli.
Chadli is vaak geblesseerd en tadic was twee keer zo duur als assaidi en PSV heeft Narsingh gehaaldquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV heeft Mertens en Depay.
FC Twente heeft Tadic en Chadli.
Chadli is volgens mij 1 keer lang geblesseerd geraakt, dus om dan te zeggen vaak is overdreven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:26 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Chadli is vaak geblesseerd en tadic was twee keer zo duur als assaidi en PSV heeft Narsingh gehaald
Assaidi kan ook wel op rechts spelenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Chadli is volgens mij 1 keer lang geblesseerd geraakt, dus om dan te zeggen vaak is overdreven.
Narsingh is voor rechts en Assaidi is links.
Ja das waar, maar weet niet of het dan paste bij PSV en Twente. Twente heeft al spelers op rechts (Verhoek) en bij PSV had je geen speler nodig die weer naar binnen liep (wat Assaidi wel doet). Betekent niet dat hij minder is, maar die 2 teams hadden behoefte aan andere soort speler.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:29 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Assaidi kan ook wel op rechts spelen
ok, maar dan nog, PSV en Twente hadden hun spelers al op orde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:29 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Assaidi kan ook wel op rechts spelen
En PSV hoeft geen kopie te hebben van Mertensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja das waar, maar weet niet of het dan paste bij PSV en Twente. Twente heeft al spelers op rechts (Verhoek) en bij PSV had je geen speler nodig die weer naar binnen liep (wat Assaidi wel doet). Betekent niet dat hij minder is, maar die 2 teams hadden behoefte aan andere soort speler.
En als Mertens weg ging, dan zou het geen verstandige investering zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:33 schreef Adames het volgende:
[..]
En PSV hoeft geen kopie te hebben van Mertens
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En als Mertens weg ging, dan zou het geen verstandige investering zijn.
Depay is nu goed op weg naar een basisplaats en als je Assaidi haalt (wie nu veel beter is), dan verpest je Depay.quote:
En nog te krenterig om een goede speler te halen. Die zuinigheid gaat ons de titel kosten. We missen de broodnodige ervaring. Een man als Ooijer hebben we nodig en dat zou Theo Janssen kunnen zijn maar die is nog te goed voor de bank. Laat hem maar naar Vitesse gaan. Die moet je niet op de bank zetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:57 schreef Marsenal het volgende:
Miljoentjes TV-rechten, miljoentjes Champions League... Kom op Ajax, een goede aankoop moet nu lukken.
En Dijks had Narsingh in de pocketquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Onderstaande baas had kleine mertens in de zak:
[ afbeelding ]
Oerdomme tactiek want narsingh is vele malen beter. Ook nog eens jonger en steilere leercurve.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:49 schreef BrokenArrow het volgende:
Wel een briljante tactiek van ajax om net te doen of je narsingh wil en dan PSV al het geld laten opmaken en daarna voor een miljoen minder assaidi kopen
Assaidi wordt vooral gehaald omdat Boerrigter. LE-ZENquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oerdomme tactiek want narsingh is vele malen beter. Ook nog eens jonger en steilere leercurve.
Voor een voetballer maakt het weinig uit of hij goed kan lerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oerdomme tactiek want narsingh is vele malen beter. Ook nog eens jonger en steilere leercurve.
Helaas snapte hij er bij die actie van willems helemaal niets van. Moet er toch even uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Onderstaande baas had kleine mertens in de zak:
[ afbeelding ]
Ze stonden met 3 spelers om willems heenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:11 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Helaas snapte hij er bij die actie van willems helemaal niets van. Moet er toch even uit.
2 seconde later met nul. Was ook een erg knappe actie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze stonden met 3 spelers om willems heen
Met alleen Depay spelen is wel erg riskant. Je moet gewoon dubbele bezetting hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Depay is nu goed op weg naar een basisplaats en als je Assaidi haalt (wie nu veel beter is), dan verpest je Depay.
En zo is het maar net. Narsingh viel behoorlijk tegen afgelopen zondag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En Dijks had Narsingh in de pocket
En wel erg vaak in vergelijking met het EK. Zeker als ze ook nog eens de Africa Championship of Nations hebben elke 2 jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:38 schreef J2T het volgende:
Nou ja graftoernooi. Afrika cup blijft een leuk toernooi om naar te kijken en er lopen veel talenten rond. Maar het blijft idioot dat zo'n toernooi in het midden van een seizoen wordt gespeeld.
Dat zijn geen verdedigersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Verthongen is goed, ja. Maar dat zijn Ebicillio, Sulajmani en Sigthorsen ook.
Zana.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Verthongen is goed, ja. Maar dat zijn Ebicillio, Sulajmani en Sigthorsen ook.
volgens mij heefd hei dysleksiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Namen goed typen blijft lastig.
Nee hoor, lesdyksiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij heefd hei dysleksie
Verschillende spelers.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mooi zo.quote:Rutten mag nog altijd hopen op weerzien met Janssen
Vitesse-trainer Fred Rutten heeft nog steeds goede hoop dat Theo Janssen, momenteel nog onder contract bij landskampioen Ajax, naar Arnhem komt.
Twee weken geleden meldden de Arnhemmers zich in Amsterdam om Janssen over te nemen. 'Ik wil hem er graag bij hebben en dat heb ik ook aangegeven', laat Rutten weten. 'Theo is een echte winnaar. Ik heb hem er bij FC Twente destijds ook niet voor niets bij gehaald. En uiteindelijk werd hij daar ook kampioen.'
Vitesse is nog in onderhandeling met Ajax en legde de afgelopen week een nieuw bod neer voor de Arnhemmer, die zelf ook wel oren heeft naar een overgang. Rutten wacht op wat komen gaat. ’Onderhandelingen doen anderen. Ik wacht wel af.'
In de ogen van Rutten kan Janssen een sleutelrol spelen. 'Vitesse heeft vorig jaar in mijn ogen maximaal gepresteerd met het materiaal dat er was. En de bedoeling is toch om verder te stijgen en de club naar een hoger niveau te brengen. Theo zou daar een grote rol in kunnen spelen.'
Die komt echt niet, Janssen mag van mij blijven maar als hij zelf wil moet hij maar gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hater. Al is het geld wel nodig voor Heitinga
Wellusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die komt echt niet, Janssen mag van mij blijven maar als hij zelf wil moet hij maar gaan.
Denk ook dat Narsingh een stukje sneller is maar Assaidi technisch een stuk beter.. Prachtig om naar te kijken, laat hem maar komen, voor de rechtsbuiten positie of als boerrigter weer is geblesseerd is op links. Met een fitte boerrigter en sigthorsson heb je dan een geweldige aanval, nu de verdediging nog.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Verschillende spelers.
Narsingh is veel meer iemand van de assist dan Assaidi. Assaidi scoort net wat meer en ze hebben allebei heel erg veel dreiging.
Ik zou geen voorkeur hebben per definitie. Hooguit afhankelijk van de positie waar hij moet komen te spelen.
ja was maar omdat vd wiel geblesseerd was afgelopen seizoen, kwam van Rhijn daar te staan en dat bleek aardig uit te pakken. Met zijn 1,80 is hij ook wat klein voor een cv. Maar van origine een cv inderdaad.quote:
Frank wil graag met een selectie van 19 spelers werken. Ik zou dan zelf op zoiets komen:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef snellehenk het volgende:
Hoe ziet jullie ideale opstelling op het moment eruit?
...Boerrigter - Sightorsson - Assaidi
.........De jong ........... - ........Eriksen
...............................Anita
Boilesen - Van Rhijn - Alderweireld - Van der Wiel
. ............................ Vermeer
Waar dus sowieso nog een CV moet worden aangetrokken.
Zo gaat Frankie nooit spelenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Assaidi - Siggy - Sana
Schöne - Anita - Eriksen
Dijks - Rhijn - Alderweireld - Wiel
Vermeer
Frank wil liever een linkerbenige verdediger op LCV en we weten niet hoe goed Sana is en of Schöne echt beter is dan de Jong.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Assaidi - Siggy - Sana
Schöne - Anita - Eriksen
Dijks - Rhijn - Alderweireld - Wiel
Vermeer
Denk dat dit het voorlopig wordtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Schöne - Siggy - Assaidi
Eriksen - Anita - De Jong
Dijks - Blind - Alderweireld - Rhijn
Vermeer
Valt best mee. Heeft gewoon een vaste afkoopsom en gezien zijn potentie een prima investering. Ajax wil met het nieuwe beleid bij elke speler voor een dubbeltje op de eerste rij zitten lijkt het wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:00 schreef 16meter het volgende:
Komt nog wel rond. Heracles ziet nu dollartekentjes.
Dat vinden ze niet. Ze gaan alleen elders zoeken als de verkopende club niet op 1 lijn zit. Van alle partijen hun goed recht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Anderhalf miljoen is een prima prijs voor die jongen. Heracles kan hem denk ik best aan een buitenlandse club kwijt voor dat geld als ze een beetje rondbellen. Als ik V Basten was zou ik proberen hem naar Heerenveen te halen aangezien Ajax niet aan de vraagprijs wil voldoen.
Ajax vind dat de rest van Nederland zich maar aan hun "nieuwe beleid" aan moet passen door het bod van Ajax te accepteren.
Tuurlijk is het hun goed recht, maar het hoeft niet iedere keer weer in de media verkondigd te worden . Het lijkt sterk op een drukmiddel om de prijs zo laag mogelijk te houden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat vinden ze niet. Ze gaan alleen elders zoeken als de verkopende club niet op 1 lijn zit. Van alle partijen hun goed recht.
Volgens mij doet Heracles nu de uitlatingen, dat kan Ajax niet verbieden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Tuurlijk is het hun goed recht, maar het hoeft niet iedere keer weer in de media verkondigd te worden . Het lijkt sterk op een drukmiddel om de prijs zo laag mogelijk te houden.
Daar zal Ajax ook wel weer een stuiver voor willen betalen, net als bij Narsingh. Daarnaast is Marokkanen en Ajax geen gelukkige combinatie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Tyron het volgende:
Wat kan mij die armenteros nou schelen?Assaidi
veel te puntige knieënquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Chickie van Fischer wat vinden we er van ?!
Welke boom?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Boom op de achtergrond staat scheef
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:58 schreef Marsenal het volgende:
Fuck, hij heeft gelijk, er staat inderdaad een boom op de achtergrond.
Onzinquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daar zal Ajax ook wel weer een stuiver voor willen betalen, net als bij Narsingh. Daarnaast is Marokkanen en Ajax geen gelukkige combinatie.
Ik hoor echt hele andere verhalen over Fischerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 09-08-2012 om 00:47:07Vandaag in #Telegraaf opmerkelijke foto van #Ajax doelwit Oussama #Assaidi reageer retweet
In een feyenoord shirt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:50 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 09-08-2012 om 00:47:07Vandaag in #Telegraaf opmerkelijke foto van #Ajax doelwit Oussama #Assaidi reageer retweet
Wat hoor jij dan?:)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik hoor echt hele andere verhalen over Fischer
Het zou zomaar kunnen gezien Ajax de homoclub van Nederland moest worden.quote:
Voor die late volgers, post gewoon een picquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Is deze echt of gephotoshopd?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel gewoon deze zijn:
[ afbeelding ]
Nog geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
schijnt afkomstig te zijn bij iemand op facebook.
quote:Assaidi neemt voorschot op transfer
SC Heerenveen-aanvaller Oussama Assaidi (23) blijkt onlangs al een voorschotje te hebben genomen op zijn transfer naar Ajax. De Amsterdammer trok in het filiaal van Accent Sport in de hoofdstedelijke J.P. Heijestraat al het Ajax-shirt aan. Breed glimlachend poseerde hij voor de camera’s op de mobiele telefoons.
Tot een definitieve overgang naar Ajax kwam het overigens nog steeds niet. De clubs bereikten een mondeling akkoord over de transfersom, maar met de speler zelf moet nog overeenstemming worden bereikt. Vandaag pakt directeur voetbalzaken Marc Overmars de gesprekken met Assaidi’s zaakwaarnemer Mino Raiola weer op.
Europees voetbal
Assaidi zelf wacht in Boekarest de ontwikkelingen rustig af. Hij reisde met de Friezen mee naar Roemenië voor de return tegen Rapid Boekarest en kan – zo wijzen de nieuwe UEFA-regels uit – zonder problemen in actie komen. Tot de winterstop mag een speler in Europees verband in principe slechts voor één club uitkomen. Spelers die in de voorrondes of play-offs (van de Champions League of de Europa League) hebben gespeeld, kunnen in het hoofdtoernooi meedoen met hun nieuwe club, zowel in de Europa League als in de Champions League. Overigens start Assaidi waarschijnlijk op de bank.
Fixed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarnaast zijn Marokkanen geen gelukkige combinatie.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:47 schreef Marsenal het volgende:
Die is knapper dan mijn vriendin. Ik had dus toch profvoetballer moeten worden.
Wat een mooi karakter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Een jochie dat net 18 is vergelijken met een kabouter van 25quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
Fisher is net zo gay als Mertens. Niet erg, maar doe dan niet allebei net alsof je een lekkere vriendin hebt...
Samen met Blind, Lukoki en alle andere Ajax onwaardige spelersquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:34 schreef TheClown1 het volgende:
heerenveen zou interesse hebben getoond in ebecilio. ik wil hem persoonlijk rijden naar heerenveen als het nodig is. met plezier. strik erop en weg ermee
Laten ze maar met die 3 beginnen anders wordt het nog moeilijk er 11 op te stellenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Samen met Blind, Lukoki en alle andere Ajax onwaardige spelers
Ik zie Ajax liever met 10 man spelen dan Lukoki op te stellenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten ze maar met die 3 beginnen anders wordt het nog moeilijk er 11 op te stellen
Het is een typisch momenten voetballertje, heeft wel leuke acties in huis maar brengt over een hele wedstrijd veel te weinig, als invaller wel bruikbaar voor laatste kwartier.quote:
tijdens zn debuutquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:57 schreef J2T het volgende:
Als je hoogtepunt in de afgelopen jaren een panna buiten de lijnen geven was aan een 40 jarige Feyenoorder, dan heb je weinig laten zien imo.
Frank heeft ons 2x de titel gebracht en ik heb vertrouwen datr de 3e ook komt onder onder zijn leidingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:15 schreef stoeltafel het volgende:
Die titel, iemand echt vertrouwen in de 3 punten? Volgens mij verandert de Boer niks aan de opstelling. Het statische middenveld blijft staan en Blind
Vorig jaar was AZ twee keer beter...
het wordt een moeilijke wedstrijd en verlies zou me niet verbazen als hij met dezelfde opstelling begint. AZ is op vele posities beter dan ajax op dit momentquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:15 schreef stoeltafel het volgende:
Die titel, iemand echt vertrouwen in de 3 punten? Volgens mij verandert de Boer niks aan de opstelling. Het statische middenveld blijft staan en Blind
Positief blijven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:15 schreef stoeltafel het volgende:
1 ding is zeker in het voetbal: Niets is zeker.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommigen denken dat PSV het kampioenschap al heeft.
Zeker weten. PSV gaat sowieso de 3e speelronde onderuit bij Groningenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1 ding is zeker in het voetbal: Niets is zeker.
Lelijke zonnebril.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we Foppe De Haan niet aan de jeugdopleiding toevoegen. Dan weet je in ieder geval zeker dat je geen Super Saiyans op het veld heb rondlopenquote:
ik ook. Wat een dwaas is Marco van Basten qua transfersquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:33 schreef Catch22- het volgende:
Als ze in Heerenveen Ebicilio willen, kom ik uit Groningen naar Amsterdam gereden om hem persoonlijk bij het Abe Lenstra af te leveren.
In de tribune ja. Succes gegarandeerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:06 schreef FredVleespet het volgende:
Zul je zien dat Ebecilio de 1 na de andere erin peert bij Heerenveen
Mongolen die vechten op de training hoef ik nietquote:'Ajax overweegt HSV-vechtersbaas terug naar Eredivisie te halen'
Slobodan Rajkovic keert mogelijk terug naar de Eredivisie. De verdediger van Hamburger SV kwam in het verleden op huurbasis uit voor PSV, FC Twente en Vitesse en staat volgens BILD nu in de belangstelling van Ajax. De Amsterdammers zouden bereid zijn om een miljoen euro te betalen voor de Servische mandekker, die mag vertrekken uit Hamburg.
De 23-jarige Rajkovic staat sinds kort op de transferlijst, nadat hij het op het trainingsveld aan de stok kreeg met de Zuid-Koreaan Heung-Min Son. Rajkovic ging daarbij door het lint en sloeg zijn ploeggenoot met de vuist, waarna Thorsten Fink besloot om hem naar uit de selectie te verbannen. De verdediger was daar woedend over en noemde zijn trainer onder meer 'een leugenaar'.
Het is duidelijk dat Rajkovic geen toekomst meer heeft bij HSV en Ajax zou van de situatie willen profiteren. De Amsterdammers zijn nog op zoek naar een vervanger voor de naar Tottenham Hotspur vertrokken Jan Vertonghen en zouden Rajkovic voor een miljoen euro willen binnenhalen. De Servische mandekker heeft in Hamburg nog een contract dat tot medio 2015 doorloopt.
Kans is grootquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:06 schreef FredVleespet het volgende:
Zul je zien dat Ebecilio de 1 na de andere erin peert bij Heerenveen
Voor Heerenveen is hij denk ik net goed genoeg, die jongen heeft wel een mentaal probleem, hij leeft niet echt voor het voetbal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ook. Wat een dwaas is Marco van Basten qua transfers![]()
quote:'Ajax overweegt HSV-vechtersbaas terug naar Eredivisie te halen'
Slobodan Rajkovic keert mogelijk terug naar de Eredivisie. De verdediger van Hamburger SV kwam in het verleden op huurbasis uit voor PSV, FC Twente en Vitesse en staat volgens BILD nu in de belangstelling van Ajax. De Amsterdammers zouden bereid zijn om een miljoen euro te betalen voor de Servische mandekker, die mag vertrekken uit Hamburg.
De 23-jarige Rajkovic staat sinds kort op de transferlijst, nadat hij het op het trainingsveld aan de stok kreeg met de Zuid-Koreaan Heung-Min Son. Rajkovic ging daarbij door het lint en sloeg zijn ploeggenoot met de vuist, waarna Thorsten Fink besloot om hem naar uit de selectie te verbannen. De verdediger was daar woedend over en noemde zijn trainer onder meer 'een leugenaar'.
Het is duidelijk dat Rajkovic geen toekomst meer heeft bij HSV en Ajax zou van de situatie willen profiteren. De Amsterdammers zijn nog op zoek naar een vervanger voor de naar Tottenham Hotspur vertrokken Jan Vertonghen en zouden Rajkovic voor een miljoen euro willen binnenhalen. De Servische mandekker heeft in Hamburg nog een contract dat tot medio 2015 doorloopt.
Fixedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:15 schreef Mierenneuker. het volgende:
Denken dat ajax zondag niet 3 punten gaat pakken.
Ajax-supporters met een grote mond en straks maar janken dat er van alles mis gaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax haalt gewoon de 3 punten. Simpel.
Mag ik volgens jou niet zeggen dat Ajax de 3 punten gaat halen zondag? Grapjasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:20 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ajax-supporters met een grote mond en straks maar janken dat er van alles mis gaat.![]()
Dat heeft dan ook zeer veel met grappen te maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik volgens jou niet zeggen dat Ajax de 3 punten gaat halen zondag? Grapjas
Topaankoop zou dat zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Ik heb het recht om te zeggen dat Ajax zondag 3 punten gaat pakken. Dat spreekt vertrouwen uit in de club die je aanhangtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:23 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Dat heeft dan ook zeer veel met grappen te maken.
Maar dan nog wat heeft het met grappen te maken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het recht om te zeggen dat Ajax zondag 3 punten gaat pakken. Dat spreekt vertrouwen uit in de club die je aanhangt
Wordt moeilijk met deze opstelling hè. Er werd niet 1 kans gecreëerd. Maar Ajax maakt natuurlijk goede kans op de titel. Assaidi gaat komen en nog een goede LCV. Middenveld beetje veranderen en alles komt goed.quote:
Kampioen wordt je door geconcentreerd de kleintjes te verslaan. Laat PSV maar weer lekker kampioenkandidaat nummer 1 zijn, prima.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:10 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wordt moeilijk met deze opstelling hè. Er werd niet 1 kans gecreëerd. Maar Ajax maakt natuurlijk goede kans op de titel. Assaidi gaat komen en nog een goede LCV. Middenveld beetje veranderen en alles komt goed.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil je nog iets zeggen Mertens?
Kom door het recente gedoe rond El Hamdaoui en Bouy. Ook Aissati heeft zijn belofte niet echt weten in te lossen. Boukhari was een toffe gast, maar ook geen topper.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
word wel een beetje gek van die mensen die denken dat Marokkanen bij Ajax niet een goed huwelijk is.
Is niet bevordelijk nee. Maar dit toont wel aan dat hij pit heeft. Iets wat daisy blind helemaal mist.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mongolen die vechten op de training hoef ik niet
nooit gehoord van back-up ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:17 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Is niet bevordelijk nee. Maar dit toont wel aan dat hij pit heeft. Iets wat daisy blind helemaal mist.
Maar ik denk niet dat we een probleem hebben als we zo spelen:
vd wiel - van rhijn - alderweireld - dijks.
haphap, zeker wel. dit is back-up. boilesen wordt als hij helemaal fit is hopelijk lcv. Dan hebben we nog denswil, koppers, blind, veltman, ligeon, van nieuwpoort. Jonge honden dat wel.quote:
Begin tweede helft vond ik niet slecht. Siem de jong had er sowieso 2 moeten maken ook. maargoed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:41 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb er, om eerlijk te zijn, weinig vertrouwen in...
Tegen PSV weggetikt. Zij scoren 4x en hadden er nog 3-4 extra kunnen maken. Wij scoren 1x uit een dood spelmoment en verder nauwelijks kansen gehad...
Boilesen en fit... en erachter nog kleuters waarvan de laatste 5 niks te zoeken hebben in de eredivisiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
haphap, zeker wel. dit is back-up. boilesen wordt als hij helemaal fit is hopelijk lcv. Dan hebben we nog denswil, koppers, blind, veltman, ligeon, van nieuwpoort. Jonge honden dat wel.
Een makkie wordt het niet maar als de scherpte er nu wel is, zie ik niet waarom AZ beter zou zijn, die wedstrijd tegen PSV werd er al bijna vanaf het begin achter de feiten aan gelopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:41 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb er, om eerlijk te zijn, weinig vertrouwen in...
Tegen PSV weggetikt. Zij scoren 4x en hadden er nog 3-4 extra kunnen maken. Wij scoren 1x uit een dood spelmoment en verder nauwelijks kansen gehad...
Het was geen kampioenswedstrijdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Siem de jong had er sowieso 2 moeten maken ook. maargoed.
Komt (hoop ik dan) omdat het geen echte pot was, natuurlijk wel een beetje, maar blijkbaar niet belangrijk genoeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:43 schreef Catch22- het volgende:
omdat er weinig dreiging was en ook achterin slecht werd gespeeld, daar win je geen wedstrijden mee.
Daarom zeg ik als de scherpte er wel isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:43 schreef Catch22- het volgende:
omdat er weinig dreiging was en ook achterin slecht werd gespeeld, daar win je geen wedstrijden mee.
Als Newcastle 10 miljoen pond bied kan je hem moeilijk houdenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:03 schreef Smoofie het volgende:
En ik denk niet dat Anita weggaat. Die doen ze in deze fase echt alleen weg voor 15 miljoen ofzo.
Want? Ajax heeft het geld niet nodig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Newcastle 10 miljoen pond bied kan je hem moeilijk houden
Tussen de regels door lees ik dat Anita wel weg wil anders had hij al bijgetekend en niet Raiola als zaakwaarnemer genomen, verder is 10 miljoen pond voor een verdedigende middenvelder zonder interlands achter zijn naam gewoon een heel goed bedrag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want? Ajax heeft het geld niet nodig.
Dat je met volle bewustzijn voor die vetzak kiestquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tussen de regels door lees ik dat Anita wel weg wil anders had hij al bijgetekend en niet Raiola als zaakwaarnemer genomen, verder is 10 miljoen pond voor een verdedigende middenvelder zonder interlands achter zijn naam gewoon een heel goed bedrag.
Beter houden we die dwerg want een vervanger schijnt al heel een hele opgave te zijn voor Overmarsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tussen de regels door lees ik dat Anita wel weg wil anders had hij al bijgetekend en niet Raiola als zaakwaarnemer genomen, verder is 10 miljoen pond voor een verdedigende middenvelder zonder interlands achter zijn naam gewoon een heel goed bedrag.
Mooi verwoordquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Beter houden we die dwerg want een vervanger schijnt al heel een hele opgave te zijn voor Overmars
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Beter houden we die dwerg want een vervanger schijnt al heel een hele opgave te zijn voor Overmars
vind die voorspellingen die erin staan wel logisch opzichquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilfred Genee is de enige die denkt dat Ajax kampioen wordt van de mensen die de eindstand voorspellen in de seizoensgids van VI..
Het was trouwens wel ongelooflijk baas geweest als Mertens nu na de wedstrijd van afgelopen zondag gewoon als grap weer exact hetzelfde zou hebben gezegd ....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kampioen wordt je door geconcentreerd de kleintjes te verslaan. Laat PSV maar weer lekker kampioenkandidaat nummer 1 zijn, prima.
Wil je nog iets zeggen Mertens?
Johan Derksen zegt dat FC Utrecht 9e wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
vind die voorspellingen die erin staan wel logisch opzich
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johan Derksen zegt dat FC Utrecht 9e wordt.
Als Utrecht weer 2x wint van Ajax dan zal het ze weinig uitmaken of ze 9de worden, denk ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johan Derksen zegt dat FC Utrecht 9e wordt.
Geluk dat UTR-AJA de 23e december is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als Utrecht weer 2x wint van Ajax dan zal het ze weinig uitmaken of ze 9de worden, denk ik
Dan zullen de mooi weer voetballers het wel weer koud hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geluk dat UTR-AJA de 23e december is.
FC Utrecht - Ajax jan 2011 was het ook koud weer. Faalde Blind ook weer extreem toenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dan zullen de mooi weer voetballers het wel weer koud hebben
De afgelopen twee seizoenen was er 10 wedstrijden voor het einde nog geen duidelijke titelfavoriet, laat staan nu met nog 34 duels te gaan. Die lijstjes zijn onzinnig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilfred Genee is de enige die denkt dat Ajax kampioen wordt van de mensen die de eindstand voorspellen in de seizoensgids van VI..
Piet Paniek was toen ook wel goed op dreefquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Utrecht - Ajax jan 2011 was het ook koud weer. Faalde Blind ook weer extreem toen
En als Ajax kampioen wordt zal het mij weinig uitmaken of we twee keer van Utrecht verliezen. Voor de Utrecht-supporter zijn het de belangrijkste wedstrijden die er zijn, niet voor de Ajacied.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als Utrecht weer 2x wint van Ajax dan zal het ze weinig uitmaken of ze 9de worden, denk ik
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Piet Paniek was toen ook wel goed op dreef
Hopelijk wel ja. Akkoord is er al met Heerenveen, Assaidi moet alleen nog zelf rondkomen met Ajax. Vandaag zijn er weer onderhandelingen met Raiola.quote:
Zou typisch Mino zijn als hij het onderhandelen nog tot sowieso zaterdag volhoudt..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Akkoord is er al met Heerenveen, Assaidi moet alleen nog zelf rondkomen met Ajax. Vandaag zijn er weer onderhandelingen met Raiola.
Hij krijgt sowieso een percentage van zijn salaris ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef BrokenArrow het volgende:
Hoeveel zou die Mino hebben verdiend aan Ibra deze zomer?
echt ongelooflijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij krijgt sowieso een percentage van zijn salaris ook
Assaidi is nog niet klaar voor gelijk 90 minuten volgens mij, hij zit ook nog in de ramadan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou typisch Mino zijn als hij het onderhandelen nog tot sowieso zaterdag volhoudt..
Echt? Heeft hij wel netjes geregeld, om hoeveel procent zou dat ongeveer gaan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij krijgt sowieso een percentage van zijn salaris ook
Ben je van de belastingdienst?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Echt? Heeft hij wel netjes geregeld, om hoeveel procent zou dat ongeveer gaan?
Staat Ajax dat toe eigenlijk?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Assaidi is nog niet klaar voor gelijk 90 minuten volgens mij, hij zit ook nog in de ramadan.
Ook al zou hij morgen komen dan nog doet hij van het weekend niet meequote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:41 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Staat Ajax dat toe eigenlijk?
In principe hoeven topsporters niet mee te doen met de Ramadan heb ik ooit begrepen.
Klopt, heeft ook nauwelijks getraind bij Heerenveen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook al zou hij morgen komen dan nog doet hij van het weekend niet mee
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Klopt, heeft ook nauwelijks getraind bij Heerenveen.
Hoe zit het met Sanadinho?
Sana moet alleen nog even wennen en zich aanpassen aan de speelstijl van Ajax. De competitie is Zweden is eind maart al begonnen. Heeft er al 10 wedstrijden opzitten daar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Klopt, heeft ook nauwelijks getraind bij Heerenveen.
Hoe zit het met Sanadinho?
http://www.omroepgelderla(...)omt-naar-Vitesse.htmquote:Theo Janssen komt naar Vitesse
ARNHEM - De verwachting is dat Vitesse vrijdag Theo Janssen presenteert als nieuwste aanwinst. De 31-jarige Arnhemmer is volgens meerdere bronnen rondom de club akkoord met Vitesse over een verbintenis voor twee jaar.
Ook zijn huidige club Ajax en Vitesse zijn de afgelopen week tot overeenstemming gekomen. Middenvelder Janssen, zelf niet bereikbaar voor commentaar, wilde al een tijdje graag terug naar zijn oude club waarvoor hij liefst tien jaar uitkwam.
Trainer Rutten liet al meerdere malen weten dat hij Janssen snel wil toevoegen aan zijn selectie. Interim-directeur Kasakowski zei donderdagmiddag dat hij zich eerst wil concentreren op de Europa League wedstrijd tegen FC Anzhi die vanavond (20:00 uur) op het programma staat. Eerder zei de rechterhand en vertrouwenspersoon van eigenaar Jordania dat Vitesse Janssen absoluut wil aantrekken.
Dit had van mij niet gehoeven... Had hem graag nog een jaar gezien bij Ajax. Hopelijk heeft Ajax er nog wat aan verdient.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
http://www.omroepgelderla(...)omt-naar-Vitesse.htm
alles gaat en er komt niks bij hi ha hoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
http://www.omroepgelderla(...)omt-naar-Vitesse.htm
krijg het gevoel dat ze niet echt weten wie het moet vervangenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:18 schreef 16meter het volgende:
ben het nu wel een beetje met je eens, vincerusso :$
Waar blijft de vervanger voor Jantje? Waar de talentvolle jonge spits?
wie vind jij geschikt danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
krijg het gevoel dat ze niet echt weten wie het moet vervangen
Zo'n talent moeten we niet zomaar laten gaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef BrokenArrow het volgende:
'Van Basten wil Ajax-aanvaller Ebecilio'
Daarom Assaidi + 5 miljoen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n talent moeten we niet zomaar laten gaan.
Als van Basten hem wil dat is het waarschijnlijk niet zo veelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n talent moeten we niet zomaar laten gaan.
1.91 , fysiek sterk en snel . moet nog wel wat leren over tactiekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van Anderlecht toch? Is hij een beetje goed dan?
Weer een speler die je straks in januari kwijt bent voor een maand.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
1.91 , fysiek sterk en snel . moet nog wel wat leren over tactiek
tis beter dan de alternatieven in Nederlandquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weer een speler die je straks in januari kwijt bent voor een maand.
Staat onder interesse van City en Arsenal en moet bovendien veel kosten. Gaat 'm dus zeker niet worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tis beter dan de alternatieven in Nederland
als iets veel kost wordt het hem zeker niet neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Staat onder interesse van City en Arsenal en moet bovendien veel kosten. Gaat 'm dus zeker niet worden.
En nu iemand die haalbaar isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
1.91 , fysiek sterk en snel . moet nog wel wat leren over tactiek
met die 2 alibi verdedigers kan je net zo goed Blind opstellen. en kampioen word je niet door alleen maar te verkopenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu iemand die haalbaar is. Nuijtinck of Moisander erbij en dan pakken we de titel weer
Goede spelers? Jij vond Janssen een goeie speler voor Ajax?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:51 schreef BobW het volgende:
Janssen dus ook al weg, houden we nog wat goede spelers over?
De eerste 11 is nog niet eens compleet, maar je moet met CL erbij ook een goede bank hebben.
Wel nuttig af en toe, beter dan andere bankzitters. En natuurlijk voor de ervaring/grote bek.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goede spelers? Jij vond Janssen een goeie speler voor Ajax?Hij past totaal niet in het voetbal wat Frank wil spelen, blij dat hij weggaat.
Gelukkig heb jij er kijk op en noem je een haalbare speler die er staat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:55 schreef vincerusso het volgende:
[..]
met die 2 alibi verdedigers kan je net zo goed Blind opstellen. en kampioen word je niet door alleen maar te verkopen
nekkertje en slappe fin zullen er ook staan jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er kijk op en noem je een haalbare speler die er staat.
Als ik trainer van Ajax was zou ik Janssen in dit systeem pas na Eriksen, de Jong, Schöne en Serero gebruiken. Ik vind die namen allemaal beter passen dan Janssen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:56 schreef BobW het volgende:
[..]
Wel nuttig af en toe, beter dan andere bankzitters. En natuurlijk voor de ervaring/grote bek.
Speelde prima in de voorbereiding, maandag speelde hij ook erg goed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:05 schreef 16meter het volgende:
Serero
Dat mensen die naam nog steeds laten vallen. Gozertje heeft NIKS laten zien en vertrekt volgend jaar waarschijnlijk stilletjes door de achterdeur, terug naar Zuid-Afrika. Of eindigt bij NAC.
Dit "gozertje" had vorig jaar last van aanpassingsproblemen en inderdaad hij heeft nog geen volledige wedstrijd die er echt toe doet gespeeld, afwachten dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:05 schreef 16meter het volgende:
Serero
Dat mensen die naam nog steeds laten vallen. Gozertje heeft NIKS laten zien en vertrekt volgend jaar waarschijnlijk stilletjes door de achterdeur, terug naar Zuid-Afrika. Of eindigt bij NAC.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:51 schreef BobW het volgende:
Janssen dus ook al weg, houden we nog wat goede spelers over?
De eerste 11 is nog niet eens compleet, maar je moet met CL erbij ook een goede bank hebben.
Eredivisie ervaring en leider van de defensie van NEC en AZ prima spelers ook. Maar nogmaals noem jij eens een haalbaar alternatief.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nekkertje en slappe fin zullen er ook staan ja
Ted vd Pavertquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eredivisie ervaring en leider van de defensie van NEC en AZ prima spelers ook. Maar nogmaals noem jij eens een haalbaar alternatief.
Prima, maar om daar nu je hoop op te vestigen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelde prima in de voorbereiding, maandag speelde hij ook erg goed.
Nee, dat kan namelijk niet. Serero heeft wel de klasse en de techniek. Vorig jaar was hij alleen nog erg onrustig. Hij is nu ook een jaar verder en dat zag je in de voorbereiding. Prima speler die denk ik wel veel minuten gaat pakken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Prima, maar om daar nu je hoop op te vestigen.
Waarschijnlijk wordt hij hier over een paar weken net zo neergehaald als Blind en Ebecilio.
neem vooral mn reacties serieus jochiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moeilijk he. Jij hebt er echt geen kijk op dat blijkt maar weer eens
Ga dan naar Onzin.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
neem vooral mn reacties serieus jochie
Ach iemand die jou nog serieus neemt is helemaal van het padje afquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
middelmatige verdedigers kunnen ook in Onzin ja .
lekker van het onderwerp afwijken, bravo kindertjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach iemand die jou nog serieus neemt is helemaal van het padje af
Kom dan eens met 3 spelers die haalbaar zijn, geen aanpassings problemen hebben en geen 10 miljoen kosten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
lekker van het onderwerp afwijken, bravo kindertje
Viergever, Nuytinck en Gouweleeuwquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom dan eens met 3 spelers die haalbaar zijn, geen aanpassings problemen hebben en geen 10 miljoen kosten.
Gouweleeuw is ook een goede inderdaad alleen gaat Heerenveen die nooit. Verkopen die hebben genoeg geld binnen. Viergever is nog wat groen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:27 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Viergever, Nuytinck en Gouweleeuw
Nuytinck is niet goed genoeg, Gouweleeuw is geen linksbenige verdediger. Viergever zou kunnen inderdaad ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:27 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Viergever, Nuytinck en Gouweleeuw
Viergever lijkt mij ook de beste optie. Hoe heet die linkse op die foto's ook alweer? Hoe kom je steeds aan die kwaliteitfoto's?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nuytinck is niet goed genoeg, Gouweleeuw is geen linksbenige verdediger. Viergever zou kunnen inderdaad ja.
ik kom alleen bij Viergever uit dan. Maar wat is haalbaar als je maar 2.7 miljoen kan uitgeven?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom dan eens met 3 spelers die haalbaar zijn, geen aanpassings problemen hebben en geen 10 miljoen kosten.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik kom alleen bij Viergever uit dan. Maar wat is haalbaar als je maar 2.7 miljoen kan uitgeven?
quote:Update 20.23
Voor de camera van Eredivisie Live ontkent technisch directeur van Vitesse Ted van Leeuwen dat er al een akkoord zou zijn tussen Ajax en Vitesse. 'De status is dat iedereen weet dat we geïnteresseerd zijn en dat iedereen weet dat Ajax nog iets teveel vraagt.' Maar volgens Van Leeuwen is het niet uitgesloten dat Janssen naar Arnhem komt. 'Het hangt af van wat Ajax vraagt. Maar misschien is er straks wat mogelijk. (Foto: VI-Images)
We hebben Schone ook nogquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:43 schreef Stiggie het volgende:
Janssen zou niet altijd in de basis komen nee. Maar er komen vast blessures en dan moet je met serero in de CL tevoorschijn komen? Die schijt gelijk drie kleuren bagger als ie iemand van Real aan ziet komen. Er mag best iemand met een grote bek zijn en een beetje aanvoerderstype... die de jongens op de goede plek zet
http://www.vi.nl/achtergr(...)arra-en-ReoCoker.htmquote:Allereerst een opvallend bericht uit Corriere dello Sport, dat meldt dat Vurnon Anita op weg is naar AC Milan. De middenvelder van Ajax werd deze zomer al in verband gebracht met een transfer naar Newcastle United, maar sinds Mino Raiola zijn zaakwaarnemer is neemt de interesse uit Italië toe. En dan vooral uit Milaan, waar hij eerder Mark van Bommel (inmiddels PSV) en Zlatan Ibrahimovic (Paris Saint-Germain) onderbracht.
Ja en Janssen speelt zo slecht dat hij na 52 minuten al wordt gewisseld tegen Real Madrid. Dus wat heb je er eigenlijk aan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:43 schreef Stiggie het volgende:
Janssen zou niet altijd in de basis komen nee. Maar er komen vast blessures en dan moet je met serero in de CL tevoorschijn komen? Die schijt gelijk drie kleuren bagger als ie iemand van Real aan ziet komen. Er mag best iemand met een grote bek zijn en een beetje aanvoerderstype... die de jongens op de goede plek zet
Welke positie speelde Janssen toenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en Janssen speelt zo slecht dat hij na 52 minuten al wordt gewisseld tegen Real Madrid. Dus wat heb je er eigenlijk aan?
Te duur denk ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:48 schreef Yi-Long het volgende:
Is Viergever niets voor Ajax!?
Nog steeds vreemd dat Gouweleeuw nog niet is weggekocht bij Heerenveen.
Ik wil afgelopen wedstrijd tegen PSV ook wel als voorbeeld gebruiken hoor. Het was echt een schande dat de Boer hem 90 minuten heeft laten spelen, nog nooit zo erg gezien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:48 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Welke positie speelde Janssen toen
Heel Ajax was slecht anders verlies je niet zo dik. Teamsport jwzquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik wil afgelopen wedstrijd tegen PSV ook wel als voorbeeld gebruiken hoor. Het was echt een schande dat de Boer hem 90 minuten heeft laten spelen, nog nooit zo erg gezien.
Als die ook nog eens vertrekt moeten we hopen dat Enoh het opeens geweldig gaat doen of die Boccora echt goed is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:46 schreef Stiggie het volgende:
De volgende die vertrekt?
[..]
http://www.vi.nl/achtergr(...)arra-en-ReoCoker.htm
Lijkt mij van niet, anders heeft AC Milan wel 15 miljoen ofzo gegeven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:46 schreef Stiggie het volgende:
De volgende die vertrekt?
[..]
http://www.vi.nl/achtergr(...)arra-en-ReoCoker.htm
Boccara is in potentie beter dan Anita.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als die ook nog eens vertrekt moeten we hopen dat Enoh het opeens geweldig gaat doen of die Boccora echt goed is.Een vervanger weet ik namelijk zo 123 niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |