Zo gaat Frankie nooit spelenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Assaidi - Siggy - Sana
Schöne - Anita - Eriksen
Dijks - Rhijn - Alderweireld - Wiel
Vermeer
Frank wil liever een linkerbenige verdediger op LCV en we weten niet hoe goed Sana is en of Schöne echt beter is dan de Jong.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Assaidi - Siggy - Sana
Schöne - Anita - Eriksen
Dijks - Rhijn - Alderweireld - Wiel
Vermeer
Denk dat dit het voorlopig wordtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Schöne - Siggy - Assaidi
Eriksen - Anita - De Jong
Dijks - Blind - Alderweireld - Rhijn
Vermeer
Valt best mee. Heeft gewoon een vaste afkoopsom en gezien zijn potentie een prima investering. Ajax wil met het nieuwe beleid bij elke speler voor een dubbeltje op de eerste rij zitten lijkt het wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:00 schreef 16meter het volgende:
Komt nog wel rond. Heracles ziet nu dollartekentjes.
Dat vinden ze niet. Ze gaan alleen elders zoeken als de verkopende club niet op 1 lijn zit. Van alle partijen hun goed recht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Anderhalf miljoen is een prima prijs voor die jongen. Heracles kan hem denk ik best aan een buitenlandse club kwijt voor dat geld als ze een beetje rondbellen. Als ik V Basten was zou ik proberen hem naar Heerenveen te halen aangezien Ajax niet aan de vraagprijs wil voldoen.
Ajax vind dat de rest van Nederland zich maar aan hun "nieuwe beleid" aan moet passen door het bod van Ajax te accepteren.
Tuurlijk is het hun goed recht, maar het hoeft niet iedere keer weer in de media verkondigd te worden . Het lijkt sterk op een drukmiddel om de prijs zo laag mogelijk te houden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat vinden ze niet. Ze gaan alleen elders zoeken als de verkopende club niet op 1 lijn zit. Van alle partijen hun goed recht.
Volgens mij doet Heracles nu de uitlatingen, dat kan Ajax niet verbieden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Tuurlijk is het hun goed recht, maar het hoeft niet iedere keer weer in de media verkondigd te worden . Het lijkt sterk op een drukmiddel om de prijs zo laag mogelijk te houden.
Daar zal Ajax ook wel weer een stuiver voor willen betalen, net als bij Narsingh. Daarnaast is Marokkanen en Ajax geen gelukkige combinatie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Tyron het volgende:
Wat kan mij die armenteros nou schelen?Assaidi
veel te puntige knieënquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Chickie van Fischer wat vinden we er van ?!
Welke boom?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Boom op de achtergrond staat scheef
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:58 schreef Marsenal het volgende:
Fuck, hij heeft gelijk, er staat inderdaad een boom op de achtergrond.
Onzinquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daar zal Ajax ook wel weer een stuiver voor willen betalen, net als bij Narsingh. Daarnaast is Marokkanen en Ajax geen gelukkige combinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |